Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دستور مصرف بروفن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم تب داره بردم دکتر دستور مصرف بروفن نگفته میشه لطف کنید بفرمایید برای کودکم که بیست کیلو و نیم وزن داره به چه مقدار بروفن استفاده کنم .
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- ختنه
سلام خسته نباشید پسرم دو ماهگی به روش لیزر ختنه شده الان ده ماهشه دور الت یه مقدار حالت چرکی داری خیلی کم و یه کوچولو چسبندگی خیلی کم چیکار کنم
- تب
باسلام،پس ۱۸ ماهه ام، که دوهفته از زدن واکسنش میگذرد و یک شب تب خفیف کرد و خوب شد،حالا بعداز دوهفته مجدد تب دارد و الان ۳ روز است با ایبوپروفن و استامینوفن و پاشویه تبش قطع نشده است،در ضمن فقط تب دارد و علائم دیگری ندارد،لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرفه خشک
پسرم 13ماهست چندروزه سرفه خشک میکنه وباخوردن شربت کتوتیفن واموکسی سیلین خوب نشده
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- تب
سلام منپسرم۲سال نیمش هست دکار بردمش ازیترومایسنداد و استامینافن کلی وقتی تایم استامینافنش میرسه بدنش گرممیشه بی حال میشه استامینافنمیخوره ۱ ساعت بعدش خوب میشه ۳روز هست اینمدل هست چکار کنم
- عرق کردن سر
سلام . آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم سرش خیلی عرق میکنه انگار بدنش همیشه گرمه بیشتر سر . ماه پیش ازمایش خون وادرار هم داد البته نه بخاطر عرق همینطوری آزمایش دادیم سالم بود . چیکار باید بکنم؟
- عرق سوختگی
سلام اقای دکتر پسر یک سال و نیم دارم چندروز اسهال داشت دندون نیش داره درمیاره ولی همش مقعدش قرنز میشد و میسوخت برلش و یکسره کالاندولا زدم دوردز بود خوب شده بود امروز دوبا ه قرمز شده درصورتیکه اسهال نداره میشه لطفا راهنماییم کنید
- گردن گرفتن کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسر من سه ماه وبیستویک روزست ولی هنوز گردنش ثابت نیست.بنظرشما چه کارایی لازمه انجام بدم؟هیچ جورجای نگرانی هم تو اعمال ورفتاراش نمیبینم.به شکم میچرخه پامیزنه همه چیش عادیه منتهی روبه شکم هم سرش رو بلند نمیکنه...ممنون میشم راهنماییم کنین
- کنده شدن ناخن
سلام ،امروز متوجه شدم تمام ناخنهای دست و پاهای فرزند ۶ساله من از ریشه کنده شده ،خیلی ترس دارم بردمش دکتر فعلأ آزمایش نوشته و شربت زینک،تورو خدا کمک کنید
- واکسیناسیون
سلام می خواستم بدونم واکسیناسیون کودک داخل مطب انجام میدید
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالاست
سلام من پسرم ۱۸ ماهه هست آزمایش دادیم گفت گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالا هستش علتش چی هست ممنون میشم پاسخ بدید
- غده لنفاوی
سلام اقای دکتر.پسرم واکسن یک سالگی رو که زد یه هفته بعدش غده لنفاوی گردنش ورم کرد .الان 9 ماه میگذره که تغییری نکرده و نرفته .غده تقریبا اندازه یه لوبیا هس و زیر دست متحرکه.یه طرف هست .چکار باید بکنم .نگرانم.ممنون
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- اسهال
سلام دکتر بچه ام سه رو ز پیش تب داشت بردم دکتر بااوسفکسیم ۱۰۰ داد الان اسهال است لطفا کمک کنید متشکرم
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟

