Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلیل دفع ماده لزج خونی جدا از مدفوع
سلام بعداز یک دوره سرماخوردگی در مدفوع دختر ۱۰ سالم ماده لزج خونی پیدا شده.یعنی جدا از مدفوع و در هنگام ادرار کوچک از مقعدش دفع میشه بدون اینکه زور خاصی بزنه.میخواستم دلیل و درمانشو بپرسم.الان سرماخوردگیش کاملا خوب شده.در دوران مریضی ترشخ بینی و پشت حلق شدید داشت که ۶ عدد سفکسیم ۲۰۰ خورد
- تخم مرغ۱
سلام پسرم دوسالشه وزنش نزدیک ۱۱کیلو.هرروز تخم مرغ آب پزمیدم بهش عیبی نداره؟میگن براکبد خوب نیست
- گلبول سفید در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه ام ، مدفوع خلطی و نفخ و دلپیچه دارد. آزمایش مدفوع انجام دادیم، گلبول سفید ۲ تا۳ عدد بود. مدفوعش همیشه آبکی و خلطیه. باید رژیم غذایی رعایت کنم؟ شیرخشک کمکی باید مخصوص الرژی باشه؟
- مکمل مناست ویتامین D برای هفت سالگی
سلام خسته نباشید میخواستم یه مکمل ویتامین برای دخترهای سالم معرفی کنید ممنون میشم
- تغذیه کودک یک سال
میخواستم شیر خشک بچمو قطع بکنم با با دکتر کودکان مشورت بکنم کدوم شیر بهتر شیر پاستوریزه یا شیر گاوداری ؟؟ کدومو بدم بچه یه سال ۲ماه دارد وزن ۹ کیلو
- آمپول بتامتازون
سلام دخترم یک ماه نیم مریضه دوسه روز خوب میشه بعد دوباره سفره داره الان بعد این مدت وداروهایی که مصرف میکنه بازم سرفه داره دکتر براش اسپری سالبوتامول،اسپری fluticort_plusاستفاده میکنه وشربت پکتوگل وقرص سیتریزین شبی ۱عدد هشت ساله است چیکار کنم آمپول بتامتازون تزریق کنه خوبه یا نه دکتر میگه آلرژی داره
- سفکسیم یا آزیترومایسین
سلام . پسر ۴ ساله ام آبریزش بینی داره که تقریبا زرد رنگ است . و سرفه هم گهگاهی میزند و دمای بدنش خیلی کم داغ است . آزیترومایسین استفاده کنم یا سفکسیم . با توجه به اینکه این روزها آنتی بیوتیک کمیاب هست میتوان همان سفکسیم رو استفاده کرد؟
- واکسن یکسالگی
سلام پسرم الان یک سال و 50روزشه به دلیل سرماخوردگی هنوز واکسن یکسالگیش رو نزدم هنوز هم آبریزش بینی داره چه کارکنم میشه تالان بزنم باعث تشدید بیماری نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی نگران هستم
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- دیابت
سلام من یک کودک دیابتی دارمجواب اینقسمت از ازمایش یعنی چی 64.3 [ ttg anti [iga
- سفکسیم دوز ۲۰۰کودک ۸ساله
سلام اقای دکترم دخترم ۸سالشه وتقریبا ۳۰کیلو هست،عفونت گلو داره،دکتر براس سفکسیم ۲۰۰نوشته ،هر۱۲ساعت ۱عدد،میخواستم بدونم زیاد نیست دوزش برای دخترم؟
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- کودک بی اشتهایی ساله
سلام دخترم خیلی بی اشتهایی هیچی نمیخوره یک سالشه هفت کیلووسیصدهم وزنش کم هم قدش فقط اگر چیزی روزمین ببینه زودمیخورش یک سالش
- خوردن دارو درشیردهی
سلام خسته نباشین آیا خوردن قرص xovit در شیر دهی اشکالی نداره؟ برای بچه ضرر نداره؟؟
- زهرا حضرتی پور تب و اسهال
سلام و عرض ادب و خسته نباشید فراوان آقای دکتر دخترم ۵ سالشه دخترم از دیشب اسهال آبکی میکنه و تب داره تقریبا ۱۵ کیلو وزنشه چه دارویی براش خوبه جایی هستم شرایط دکتر بردن برام سخته چه دارویی وچقد بهش بدم چن ساعت ب چن ساعت ی دنیا ازتون ممنونم لطفا زود پاسخ بدین با تشکر
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- دل دردکودک ۷ ساله
سلام.در سونودخترم تعدادی لنف نود مزانتر دیده شده .با۴/۵ mmبزرگترین.ممنونم کمکم کنید .خطرناکه.
- مشکل تنفسی
پسر من 4ساله است موقع راه رفتن خیلی کم گاهی نفس نفس میزند در بقیه مواقع اینطور نیست نیاز به مراجعه است؟

