مصرف همزمان قطره ویتامین آ و د(که 1500iu ویتامین آ) و شربت امگا 3-مکس که 830iu ویتامین آ دارد خطرناک نیست؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون آمدن از دهان کودک ۶ساله
سلام وقت بخیر دخترم گاهی وقتا صبح که بیدار میشه میبینم از دهنش خون آمده و زبان و گلوش و لثه هاش پر خون خشک شده هست ،همیشگی نیست بعضی شبا این اتفاق میفته و هیچ مشکلی مثل سرما خوردگی و تب و اینا هم نداره میشه لطفاً علتش رو بگین خیلی نگرانم ،ممنون.
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- سلام واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم دیگه مثل قبل شیر نمیخوره چیکار کنیم
- اسهال
سلام من دخترنه ماهه ای دارم4 روز اسهال داست بهش پدی لاکت دادم الان مدفوعش سفته ولی5 تا6 باردفع داشته حال عمومیش وشیرخوردنش خوبه شیرخشک نان اچ آ2 میخوره راهنمای میکنین
- ببخشید آقای دکتر پسر من یک مدتیه تب میکنه همراه با تب ایهام زرد اابکی همراه با بلغمی میشه
میخواستم ببینم سفکسیم چند بدم ب بچه پنج ماهو دو هفتم ک تب میکنه
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم الان ۷ماهشه نزدیکه ۲،۳ ماهه سرفه میکنه شدید نیست فقط طرف صبح چند بار دکتر بردیم خوب نشده چیکار کنیم
- مقدار مصرف شربت ستادین برای کودک ۲ساله چقدرهست؟
- تلخک
باسلام اقای دکتر استفاده از تلخک برای از شیر گرفتن اشکالی داره یا نه باتشک
- نوزاد
من نوزاد ۱۵روزه دارم خواستم ببینم ازچه روزی باید بهش قطره ویتامین اد بدم و چند قطره درروز؟؟؟؟
- 123
سلام آقای دکتر پسرم36هفته ونارس دنیااومدالان ده روز دیگه یک ساله میشه اماسرپابه تنهایی نمیمونه بایدازمبل یاجایی دست بگیره بلندبشه خودش میشینه وازنشسته به حالت چهاردست وپا میره بیشتر سینه خیز میره اماچهاردست وپاهم میره دد ببه میگه به صداواکنش داره دسدسی وبازی میکنه غذا خوردنش خوبه وآرامه امابه تنهایی نمیتونه بمونه ومن نگرانشم چون تونت نوشته تایک سالگی باید بدون حمایت بایسته البته ازپله هم خودش بالا میکشه و رد میشه وکنار مبل راه میره وحتی میتونه چیزی ازرزمین برداره وباز بایسته آیانموندنش به تنهایی مشکلی داره
- ویتامین سی جوشان
سلام خسته نباشید پسرمن مریض شماست لوزه داره تا پارسال خیلی اذیت میشد همش میاوردم پیش شما . از امسال بعش هفته ای سه بار بهش ویتامین سی جوشان میدم .7 سالشه اشکال نداره براش ضرر نداره . دوماه یکبار بهش ویتامین دی هم میدم . ممنون میشم جواب بدین .
- سلام خسته نباشیدمن بچم ی سالوهشت ماهشه میتونم ارقرص هیمالیااستفاده کنم اخ ب شدت لاغرشدم د
- بی قراری
پسر 7 ماهه ام بی قراری میکنه هرساعت از شب دیدار میشه گریه میکنه روزها همش دستشو میماله به بینیش اصلا راحت نیس
- تغذیه نوزاد
سلام وقت بخیر اقای دکتر. نوزادم پنج ماهش پر شد. شیر خشک نان یک میخورد. غذای کمکی از کی شروع کنم،؟ چی باید بهش بدم بخوره و به چه میزان؟ میشه لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- مصرف اسید فولیک ۵و تب ۳۹
سلام آقای دکتر آروین وارسته فر هستم با تجویز دکتر دربندی اسید فولیک ۵به آروین دادن تا سه شنبه مصرف کنه و دوباره آزمایش بدیم ولی تو روز سوم دمای بدن بچه شده ۳۹بنظرتون چه کار کنیم در مورد مصرفش ؟ از طرفی کم خونی و از طرف دیگه تب بدون هیچگونه علائم بیماری ؟! رو ز پنجشنبه نبودن دکتر!
- سرفه شبانه
باسلام بچم دوسهروز پیش سرماخورده بود الان خوب شده روزا اصلا سرفه نمیکنه یا ب ندرت سرفه میکنه اما ب محض خابیدن سرفه هاش شروع میشه چیکارکنم سرفه هاش خلطیه
- سفکسیم و دوره درمان
سلام.میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۱سال و ۴ماهه با وزن ۱۱ونیم کیلو چقدر و چندساعت یبار؟ من روزی ۱بار و ۴ سی سی دادمخوبه؟ و اینکه دوره درمان چند روزه هست؟چند روز بدم بهش؟
- سلام برای دختر م که ۱۰ سالش هست ووزنش ۳۲ است کپسول سفالکسین چند وهر چند ساعت

