Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام وقت بخیر.دخترم ۴سالشه..چندروزه سرفه خشک میکنه و ابریزش بینی گاهی عطسه.اسپری سالبوتامول هماستفاده میکنه..سرفه هاش شدید شده .انتی بیوتیک لازمه بدم؟
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- سینوزیت
پسرم ۸سالش هست ۱۹کیلو سینوزیت داره دکترش ۱۰تا امپول امپیکسیل نوشت روزی دوتا امپول ها تو۵روز تموم شد بردیم دکتر کاملا خوب شده بود دکترش گفت چون دوره درمان ۱۰روز هست ۱۰تا هم از امپول ها ادامه بدید خوب هم شده باشه ادامه بدید ما میترسیم از این همه انتی بیوتیک ما میخوایم ادامه ندیم اما میترسیم درمان کامل نشه راهنمایی کنید چه کار کنیم؟
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- قطره
سلام واحترام. قطره باکتی ماید وتیرلوز بعدازدرمان چشم کودک مثلن وقتی میریم بیرون برمیگردیم یا بیرون میریم برای شستشومیشه استفاده کردیا فقط دوره درمان!؟
- گردن درد وگوش درد کودک 6ساله همراه با تب
سلام پسرم 6ساله هست چند روز تب شدید داره به همراه گوش درد وگردن درد علت چی میتونه باشه گاهی هم گلو درد داره نبش پایین میاد دوباره میره بالا اما گردن درد داره هنوز
- ادرار صورتی رنگ
سلام پسرم دوسال و نیم هست و از دیروز رنگ ادرارش صورتی شده الان تو این اوضاع کورنا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید
- قورت دادن هسته ی گیلاس
سلام خسته نباشین پسرمن دوتاگیلاس باهسته خورده شانزده ماهشه سرماهم خورده رودل هم کرده بود تب داشت بعدازاینکه شکمش کارکرد تبش قطع شده یعنی دفع شده یابازببرمش دکتر
- سفید شدن نوک سینه دختر بچه ۲ ساله
سلام نوک یکی از سینه دخترم یک ماهو نیمه سفید شده اولش فکردم خودش از بین میره ولی هنوز هست چه اقدامی باید بکنم ؟خطرناکه؟
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
با سلام و خسته نباشید پسر بچه سه ساله ای دارم که از یک سالگی تعدادی از موهای سرش به رنگ قرمز دراومدن و الان که وارد سه سالگی شده همون موها به رنگ سفید دراومدن و روز به روز در حال بیشتر شدن هستن لطفا راهنمایی کنید علت چیه و بابد چه کاری انجام بدم
- سانستول
سلام آقای دکتر بچم 16 ماهشه الان مولتی ویتامین ویتوکید و قطره آهن بهش میدم . میخوام بدونم اگه بخوام سانستول بدم دیگه نباید ویتوکید بدم؟ و اینکه روزی چند سی سی سانستول بدم!؟
- راه
سلام دکتر پسرم 36هفته ونارس دنیااومدوزن2900قد50الان 14ماه 18روزشه وزن12400وقد84دوماهگیگردن گرفت،پنج ماه به شکم غلتید،هفت تانه ماهکی نشستنش کامل شد ،ده ماهکی خوابیده نشست ،هفت ماهگی گاهی به عقب سینه خیز رفت نهماهگی مثل کماندو بهجلو ویازده ماهگی چهار دست وپاشد نه ماهگی گاهی خودش بلا میکشید تودهماهکی راحت بهکمک وسایل می ایسته،11ماهگی بهکمک مبل راه میره به پهلو،سیزده ماهش بود یک دستش میکیرم راه میاد،تا 13ماه 20روز در ایستادن تعادل نداشت اما یک ماهی میشه هرروز تعادلش در ایستادن بهتر میشه ومیتونه دستم ولکنه وسرپابمونه وخودش کنار دیوار دیتش لحظاتی رها میکنه وتعادلش خیای بهتر شده امامستقل راه نمیره بایددستش به جایی باسه خودش شیشه شیر ،قاشق ولیوان استفاده میکنه ،به اسم خودش وخانواده واکنش داره،توپ بازی دس دسی کلتغ پر بلده به آب وهرچی بخواد اشاره میکنه،میره راحت رویمبل وپایین میاد،اسم توپ بگم میاره اشتهاش خوبه آدزوفر میدم دکتر متخصص کفتن نرماله اما مپ نگرانم
- تهوع کودکان
سلام پسر من ده سال داره هروقت ماشین سوار میشه چه مسیر داخل شهری چه خارج از شهر حالت تهوع میگیره و استفراغ میکنه ممنون میشم قرص یا شربت معرفی بفرمایید . من خودم هم اینطوری هستم و قرص تهوع میخورم ولی نمیدونم به پسرم می تونم بدم یا نه. ؟
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- خوردن آب استخر
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه دیشب رفت استخر عمومی میگه آب استخر خوردم نمیدونم چقدر خورده هیچ علایمی ندارد آیا مشکلی پیش میاد براش لطفاً یه راهکار بگید
- کجی لب کودکان
کودک من دو و نیم سال سن دارد هنگام صحبت کردن لب پایین به سمت چپ کج میشود
- عفونت ادرار
با سلام اقای دکتر دختری دارم هفت ساله که یک هفته پیش موقعی که از مدرسه امد گفت که سوزش ادرار دارم و موقعی که ادرارم تخلیه میشود دو تا پهلوهام درد میگیرد و من همان روز او را به دکتر عمومی بردم واب او نیز سی و هشت درجه بود و دکتر بدون انجام سومو و ازمایش گفت عفونت کلیه دارد وسفیکسیم صد صبح وشب یک قاشق غذا خوری به او داد همراه با سه امپول که گفت برای عفونت کلیه است و بعد تب ولرزش خوب شد اقای دکتر بعد از انکه سفکسیم را تا هفت روز خورد بعد از چند روز از خوردن و گذشتن سفکسیم او را برای سونوگرافی کلیه وکشت ادرار ببرم که جواب به طور دقیق باشد ممنون
- سرفه
سلام دکتر وقت بخیر پسرم 12سالشه چهار پنج ساله سرفه خشک داره بیشتر شبا موقع خواب اذیت میشه دو سه ماه خوبه دوباره شروع میکنه سرفه استرس دارم دلیلش چیه؟ممنون از لطفتون
- افتادن ناخن دست وپا
سلام پسرم چهارسال ونیم داره ناخن دست وپاش داره از پشت میفته وبجاش ناخن تازه در میاره نشانه چیست

