Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر، ببخشید اکوژن ریه چپ قسمت تحتانی ناشی از چیست؟ وآیا در سنین بالای بارداری از بین می رود؟
- قرص زینک پلاس
باسلام جناب دکتر کرم بین خسته نباشید . خانمی ۳۵ ساله هستم بخاطر شیر دهی ریزش موی شدید گرفتم . البته خیلیا گفتن بخاطر شیردهی هستش . میخواستم ازتون سوال کنم من الان قرص فیفول روزی یه دونه میخورم . میخوام زینک پلاس هم استفاده کنم واسه موهام . آیا مشکلی نداره این دوتا رو تو یه روز استفاده کنم یا خود قرص زینک پلاس چون آهن داره کفایت میکنه ؟ آیا برای مصرف زینک پلاس باید آزمایش بدم یا نه ؟ چه قرص زینکی مناسب است ؟ روزی چندتا ؟ وآیا همسرمم میتونه استفاده کنه یا نه ؟ خیلی ممنون میشم جواب بدید آقای دکتر .
- گلو درد
سلام. دختر من 7 سالشه. گلو درد همراه با سرفه های خطی داره. صداشم گرفته. شربت فارمنتین643 میتونه موثر باشه. لطفا اندازم بگین. ممنون.
- رفلاکس ادراری
با سلام رفلاکس ادراری از همون بدو تولد هست یا بعدا بوجود میاد؟؟؟
- ابزیزش بینی
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم که امروز یه کم آبریزش بینی گرفته و کمی هم صرفه میکنه خواستم بدونم که چی بهش بدم که زدو خوب بشه وسرماخوردگیش بیشتر نشه تواین وضعیت نمیخوام ببرمش دکتر با تشکر از راهنمایی های خوب شما ممنون خسته نباشید
- سرماخوردگی
سلام پسرم دو ماهشه 28 روزگی برای نپومونی بیمارستان مفید بستری بود کشت ها منفی بود و تب اومد پایین و گفتن خلط ها کمه و مرخص شد ولی هنوز خلط داره چند بار هم دکتر رفتم میگن فقط قطره سدیم کلرید بریز، خلط ها خیلی اذیتش میکنن. راهکار دیگه میفرمایید؟؟ و عکس ریه و معاینه ریه و اکو قلب و نوار قلب هم مفید انجام داد ولی موقع خواب پنج تا نفس عمیق میکشه بعد چند ثانیه نفسش حبس میکنه این طبیعیه؟؟ نمیدونم از قبل هم اینجوری بوده یا بعد سرماخوردگی همچنین شده
- عفونت کودک ۹ماهه
با سلام کودک من ۹ماهه کرونا گرفته عطسه ،سرفه خلددار و آبریزش بینی قلیزداره دکتر عمومی آموکسی سیلین داده کافیست یا ن ببرم پیش دکتر اطفال
- ادرار سوختگی نوزاد
سلام پسرم به خاطر دندان در آوردن ادرار سوختگی گرفته و اطراف مقعد چند تا خط قرمز شده و پوستش کنده شده .کرم هیدروکورتیزون ۱درصد میزنم روی قسمتی که پوست مال شده مشکلی نداره؟البته ۳ بار زدم
- پاسخ به؟
سلام خسته نباشید نوزاد یه هفته دارم وزن تولدش دوکیلو پونصد بود دکتر اطفال شیر خشک پیشنهاد دادن .بهش شیر تروویتال میدم ولی شکمش روزی سه چهاربار کار میکنه .میخاستم بدونم ایا باید شیر رو عوض کنم؟؟در ضمن داروخونه بهم شیر لاکتومیل هم پیشنهاد داد
- کم اشتهایی نوزاد 53روزه
سلام اقای دکتر پسر من یه هفتس اشتهاس به مرور کم و کمتر میشه این دو روز به زور شیر میخوره از دیشب تا الان فقط دو درجه خورده بردیمش پیش متخصص اطفال وزن و قدش رو گرفت گفت خوبه منم گفتم این وزن و قد خوب مال قبل بی اشتهاییه به وضوح دارم میبینم بچم داره ضعیف میشه پاسخ روشنی ندادن و دارویی تجویز نکردن نظر شما چیه
- کولیک نوزاد دو ماه
نوزادم دو ماهشه دل درد شدیدی داره ک مدام گریه میکنه و دکترش تشخیص کولیک دادن براش داروهای متفاوت تجویز شده و من بهش دادم مثل کولیک از . گریپ میکسچر . گریپ واتر پدی لاکت اما فایده ای نداشته ممنون میشم نظرتونو بگید
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- خروسک
سلام پسرم سرفه های خروسکی داره بردم دکتر گفتن خروسک(کروپ) داره درمانش دگزا هست امپول دگزا دادن زدم ایا موردی داره؟ کودک ۱۸ ماهشه
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- از پوشک گرفتن
با سلام من پسرم دوسالشه الان نزدیک یک ماه که از پوشک گرفتم ولی جیش نمیگه منتها در حین ادرار میگه میخواستم ببینم که ایا مشکلی داره یا اینکه طبیعیه قبل مدفوع کردن خبر میده و اصلا از اون باره مشکلی نداریم شب تا صبح هم جاش تمیزه و اینکه به زور میره توالت هی میگه ندارم بعدش میبینم شلوارشو خیس کرده موندم چیکار کنم لطف کنین راهنمایی کنین
- عطسه
سلام دکترعزیز؛پسر۲سال و ۱۰ماهه دارم که کمتر از ۷۲ساعت طب کرد و الان ۵روز از آخرین باری که تب کرده میگذره کاملا خوب بود ولی امشب دوباره عطسه میکنه باید چکارکنم؟
- شمع خوردن پسرم
پسر دوساله ام شمع خورده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- مدفوع سبز
سلام آقای دکتر دخترم از ۲ماهگی تا ۴ماهگی دفعش مشکل داست وفقط با شیاف کار میکرد از ۴ماهگی با دستور پزشک لعاب برنج دادم خوب شد تا ۵ماهگی مشکلی نداشت الان یه ماه هست درگیر مدفوع سبز هستم که بعد یه هفته تب میکنه دکتر آزمایش مدفوع نوشت در آزمایش کمی التهاب بود دارو میترونید ازل دادن خوب نشد و اسهال خونی شد دوباره سفکسیم دادن خوب شد باز اسهال خونی شد شیرخودمو قطع کردم وشیرخشک سوپرامیل دادم بعد اون مدفوعش سبز شد و بعد یه هفته تب کردن الان سفکسیم دادم متاسفانه خوب نشدن چکار کنم؟
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- یبوست
سلام آقای دکتر یک ماه پیش نیمارو اوردیم مطب بخاطر یبوست شما پودر پیدرولاکس نوشتین براش گفتید بخاطر تغذیه شه که میوه و اب نمیخوره پودر که میدادم خوب بود پودرش چند روزیه تموم شده بازم یبوست داره ازمایش ببریم یا بازم پودرو بگیریم استفاده کنیم؟

