Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد هیدروکورتیزون
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماهه ی من به پروتین گاوی حساسه لپهاش دونه های قرمز شدیدی زده بود دکتر گفت پماد هیدروکورتیزون بزنین من بعد از دوبار استفاده یه لک سفید روگونه ی نوزاد ایجاد شد. علتش چی هست و آیا این لک برطرف میشه؟ پماد رو ادامه بدم؟
- احساس توده در انگشت اشاره
سلام نوزاد ۹ماهه ای دارم که ۴روز است در انگشت اشاره اش درست پایین ناخن احساس توده کوچک در زیر پوستش میکنم خیلی نگرانم کرده لطفا راهنمایی کنید
- شیر
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه شیر خشک ابتامیل میخوره از دیروز هر وعده شیری که میخوره بیرون میریزه امکان داره از شیر باشه یا خیر؟ و اینکه قطره ی دایمیتکن هم مصرف میکنه میتونه از قطره هم باشه این بیرون ریزی شیر؟
- سلام منبچه ده ماهه دارم که وسط پاهاش کلا سوخته الا پماد میزنم خوب نمیشه یابااب ولرم با صابون میشورم خوب نمیشه کمکم کنید
- سرفه
سلام اقای دکتر دوروز پیش پسرم چهارو نیم ساله هم ابریزش داشت الان سرفه داره پلارزین داده بودم بهش الان سیموسپان بدم یا برم هگزین و هانی تیم؟
- سلام واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم دیگه مثل قبل شیر نمیخوره چیکار کنیم
- قرص
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهه است و قطره آد و مولتی را به هیچ وجه نمیخوره و همش میپره توی گلوش دکتر گفت بهش قرص ویتامین دی ژله ای بده ماهی یک عدد اما من دوز قرص را فراموش کردم میشه لطفا راهنمایی کنید؟ باتشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- امیکرون
- کودک
سلام آقای دکترین نوزادی 25 روزه دارم که زردی دارد وزن کودک 5 کیلو هستش ممنون میشم بفرمایید آز چه شربتی استفاده کنم ؟
- اسهال
- سوال
بإسلام.اقاي دكتر براي نوزاد هفت ماهه ميشه قطره اي معرفي كنيد كه هم آهن داشته باشه و هم مولتي ويتامين؟ دخترم الرژي داره به قطره هاي كه بهداشت ميده همون ديقه ميدم بالا مياره باز ميدم بالا مياره الرژي و رفلاكس هم داره وزن ٩كيلو وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره ببلاك
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر بچه ام ۷ماه و نیمشه غذا نمیخوره قاشق اول نزدیک دهنش میکنم میخوره قاشق بعدی دهنش میبنده انگار حالش بد میشه نمیدونم چکار کنم سرلاک با سوپ بهش میدم .چرا اینجوره شربت زینک بدم؟چه مقدار برا اشتها؟
- حساسیت
سلام کودک 3 ماهه ای دارم که به شیر و پروتئین گاوی حساسیت داره شیرخشک آپتامیل پپتی و ایزومیل امتحان کردم بهش نمیسازه یعنی هم به پروتئن شیر گاو هم سویا حساسیت نشون میده و تعداد دفع در روز چند برابر میشه آیا از شیرخشک AL 110 میتونم استفاده کنم ؟؟
- کج گردنی
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماهه نیمه ای دارم ک گردنشو به سمت راست کج میکنه و وقتی بغل میکنم ب سمت چپ بهتر میچرخه اما وقتی ب پشت میخواین ب هر دو طرف میچرخه ولی بیشتر ب سمت راست دوست دارن بخوابه خواهش میکنم بگین چیکار کنم مشکل تورتیکولی داره یانه خوب میشه؟
- قوزی در پشت سر کودکان
دخترم ۱۱ساله هست حدود یک ماه یک قوز در سمت چپ سرش پاین تر از گوش به وجود امده هیچ دردی نداره خودم نگران هستم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم ایا خطر ناکه هیچ حر کتی نمیکنه وسفت هست
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- شیر نخوردن نوزاد
پسرم سه ماه و ۲۵روزه هست اما حدود یکماه میشود که بسیار کم شیر میخورد بچه ی ارامی بود که هر دوساعت و یا کمتر از ان مدت ۹۰سی سی شیر میخورد بسیار خوب وزن میگرفت ،ماهی ۱۲۰۰گرم در حالیکه در ماه اخر فقط۴۰۰گرم افزایش داشته گریه های ناگهانی میکند به نحوی که کبود میشود.
- شیردهی
مصرف دلستر در دوران شیردهی نوزاد هفده روزه به بعد مجاز است؟
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۳ ساله
- سرفه های خلطی و عطسه
پسرم ۸ماهشه سرفه های خلطی و عطسه داره تا الان دوبار دکتر بردم میگن آلرژی شربت کتوتیفن واسپری سالبتامول دادن ولی تاثیر چندانی رو سرفه هاشنزاشته میخواستم بدونم مجدد ببرم دکتر

