Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخ وردگی
سلام خسته نباشید ۲فرزند ۵ساله و یکی ۹ماهه دارم بار سومه که مریض میشن با عالئم مشابه آنتی بیوتیک مصرف کردن و حالا دوباره بعد ۱۰روز علائم برگشته دارو کامل مصرف کردن دوباره آبریزش پیدا کردن و با عطسه خلط سبز از بینیشون میاد و شبا خلط میفته پشت حلقشون و استفراغ میکنن چی بدم بهشون
- اسهال کودک
سلام پسرم دوسال ونیم هست یه بار استفراغ کرده دوبار هم اسهال میشه کمکم کنید بی حاله
- صرع
سلام پسرمن صرع داشت،مدت8ماه قرصاشودکترقطع کرده دوروزپشت سرهم ساعت 5صبح بلندشدفقط میلرزیدکه درجه بدنش 35/5بودبایه اب فندلرزش افتادفرداهم اینطوری شدکه بهش گفتم پسرم به کارت دستوربده لرزتموم بشه که شد البته تواین مدت بشدت ازکروناترسیده بودحالامیشه شمالطف بفرماییدکه مربوط به برگشت مریضیش میباشدیاازاظطراب بیش ازحدکرونابوده ممنون
- سلام اقای دکتر نوزاد چهل روزه ای دارم که سرما خوردع شیر کع میخوره بالا میاره دکتر براش دارو شربت ازیتروماسین اورال با قطره pelarginو بخور نوشته بازم قطره رو که بهش میدم شیر بالا میاره
درمان زور زدن بیش از نوزاد دوماهه چیست
- درباره شیر
سلام من به پسرم شیر با شیره انگور میدم تازگی شنیدم این دوتا باهم خوب نیست آیا درسته؟
- زخم مقعد
پسرم از بدو تولد موقع دفع مقعدش مثل جا دکمه وحالت زخم بودالان فقط موقع دفع شیار های مقعدش حالت ورم وکمی بیرون زدگی داره در صورتی که پسر اولم این طور نبود چکار باید انجام بدم
- سینه
سلام .دخترم یازده ماهشه نوک سینه هاش داخل هستن مشکلی هستش؟باید دکتر ببرم؟
- خونریزی نوک سینه کودک ۹ ماهه
سلام چند روزه روی لباسای بچه م در قسمت نوک سینه سمت راست ی لکه خون کوچیک میبینم ولی خود نوک سینه هیچ علائمی نداره ، قرمزی و تورم نداره، خیلی نگرانم علتش چیه ؟
- کولیک کودک یکسالم
باسلام خسته نباشید دخترم یک سالشه ازچهارماهگی رفلاکس شدید هم داشت که دوماهه خوب شده ولی خیلی نفخ میکنه هم شیرخودم رومیخوره هم شیرخشک شکمش قارقورمیکنه صدامیده بعدجیغ میزنه گریه میکنه واقعاخیلی نگرانم چندباردکتربردیم فقط شربت دلدرد دادن که خوب نشده خیلی نگرانم الان یکسالشه ولی هنوز همینجوریه میشه کمک کنید جواب بدین لطفا
- ورم ناحیه تناسلی
سلام خسته نباشید. پسرم هشت ماهشه و ختنه نشده شیر مادر میخوره. یک روزه که از زیر پوست قسمت نزدیک به سرِ ناحیه ی تناسلی اس یکم ورم کرده. جوش ماننده. اما قرمز نیست. انگار از داخل دونه زده؟ مشکل داره؟
- وزن
سلام دخترم واکسن 6 ماهگیشو زدم 5800 بود موقعه ب دنیا امدنش 2470 بود ب نظرتون مشکلش چیه
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- نرمی استخوان
سلام دختر ده ماه ای دارم که به چند طرف خودشو میچرخونه اطرافیان میگن شاید استخونش نرم باشه که اینجوری میکنه ایا دکتر لازم دارد لطفا راهنمایی کنین
- لرزش بدن نوزاد
سلام وقت بخیر.دخترم الان یکسالشه واز سه ماهگی لرزش داشت و نوار مغزگرفتیم سالم بود مثل موقع آدم بزرگا میلرزن اونجوری .وبعد لرزش هیچ علامی نداره الآنم که یکسالشه بعضی روزا زیاد میلرزه بعضی روز کمتر الآنم ازنظر تکامل هم چی خوبه الان راه میره دختر زرنگ باهوش.دکتر مغز اعصاب هم زیاد بردمش گفتن به مرور که بزرگتر بشه خوب میشه ولی بشدت نگرانم آخه لرزشاش اصلا تو این یکسال قطع یا کمتر نشده
- سرما خوردگی
ابریزش بینی وشدید و سرفه و خلط داره عطسه هم میکنه
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- قطره پدی لاکت
ببخشید پدی لاکت میتونه باعث افزایش انزیم های کبدی بشه؟
- غده لنفاوی
سلام دکتر پسر سه سال و نیمه هستش یکی دوبار سرما و انفولانزا گرفت هر وقت مریض میشه میگع دلم درده برمش سوونو میگه غده ی لنفاوی دور نافش بزرگ شده خیلی نگرانم می ترسم چیز بدی نیست خطرناکه
- شیر خشک
ببخشید منظورم از سوال این بود که الان برای درست کردن غذاهاش از چه شیری استفاده کنم؟شیرگاو یا همون شیرخشک بازم؟ممنون از پاسختان
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟

