Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبریزش و خلط کودک
سلام خسته نباشید پسرم چند آبریزش و خلط گلو داره . هر ۱۲ ساعت ۲/۵cc زادیتن بهش میدم. ولی بهتر نشده چون نمیتونه آبریزش بینیش رو تخلیه کنه. یه کم هم سرفه داره. ولی تب نداره. برای خوب شدن خلطش چی بدم بهش؟ نیاز به مصرف آنتی بیوتیک هست؟
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
سلام جناب دکتر اولا خیلی ممنونم واز خدا براتون طول عمر میخوام که وقت میذارید ای کاش دکترهای خوب ومنصفی چون شما توی خوزستان بودند🙏🏻دکتر پسرم ۷ماهشه ومتاسفانه هیچ دکتری نفهمید که ایشون رفلاکس پنهان داره ومن با توجه به علائمش توی گوکل متوجه شدم دکتر بیقراری شب داره صدای گلوش موقع شیر خوردن میاد کله اش مدام عرق میکنه سرفه های مکرر حین خواب داره که خواب ازش میگیره خواب شب فوق العاده بدی داره یعنی اصلا عمیق به خواب نمیره خس خس سینه وبینی صدا دار داره حین شیر خوردن دوتا انگشتاش میکنه توی گوشش باتوجه به آلرژی به پروتئین گاوی بهش شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور میدم من با تجویز پزشک بهش اس امپرازول میدم ولی همچنان فرقی نکرده چکار کنم برای این رفلاکس واقعا کلافه شدم دکتر از بی خوابی های مکرر شبانه اش ایا میتونم دارو بدم بهش؟این رفلاکس چند وقت زمان میبره تا کاملا خوب بشه پسرم دوهفته دیگه میشه۸ماهش ولی همچنان من درگیرم بازم ممنونم دکتر جان بابت لطف ومحبتتون وپاسخ دادن به سوال قبلی من
- ویزیت شدن
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم شما دقیقا چه روزی تشریف میارین میخواستم پسرمو ویزیت کنید .
- عضله
سلام دکتر پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست از پاش و کمرش میگیره بعضی وقتا هم از پشت سرش به نظر شما دلیلش چیه؟احساس میکنم دردش میگیره دست میگیره
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- استفراغ وخرخرسینه وعدم وزن گیری
باسلام۰محمدمیثاقم پنج ماهوسه روزشه،وزنش ششونیم کیلوست۰اماهنوزم استفراغ میزنه مخصوصا وقتی که روشکمش دستوپا میزنه،یاحتی موقع مدفوکردنم استفراغ میزنه۰شیرخشک آپتامیل یک بهش میدم هردوساعت شصت سی سی۰لاغربودنشواستفراغش خیلی نگرانم کرده گاهی اوقات سینه اش خرخرمیکنه۰حالانمیدونم چیکارکنم۰آقای دکترممنون میشم راهنماییم کنید۰
- دانه های قرمز دست و پا
سلام پسرم حدود دوساله است و روی دست و پا و و ناحیه تناسلی و سر زانو دانه های قرمز زده است علت و درمان آن را لطفاً بگویید ؟؟ در ضمن پسرم کمی آب حوض را خورده است آیا میتواند علتش باشد؟؟
- زردی کف دست وپا کودک ۶ساله
سلام پسرم ۶ سالشه کف دست و پاهاش زرد علتش چیست
- سلام بچه من وزنش 11کیلو چه قد بدم
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم
- شربت زیترومکس
سلام و خسته نباشید دختر من ۲۰ کیلو هستش سرما خورده و دیشب خدمتتون رسیدم قرار شد شربت زیترومکس ۳۰۰ بهش بدم اما دوز دارو یادم رفته میشه دستور مصرف رو دوباره بفرمائید
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر پسرم یک سال و نیمشه از همون اول تولدش خوابش خوب نبود هنوز هم شبا هر یک ساعت بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه.. غذا هم خوب نمیخوره وزنش هم ده کیلوئه.. در طول روز اما سه، چهار بار فقط شیر میخوره.. چیکار کنم شبها طولانیتر بخوابه؟
- بچه سی پی
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام بدلیل کمبوداکسیژن دچارسی پی شده چهار دست وپا میره وحرف میزنه ایسون چندسال پیش بدلیل لرزش پابردم دکتر مغز واعصاب بعدازنوا مغزدکتر گفت به خاطر ضعف عضلات است چند وزه این لرزش ها بیشترشده امازچه کاملاآگاه وهوسیاره بادست میگیرم لعضی وقتها قطع میشه بعضی وقتها نه چکارش کنم به نظر شما
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
آقای دکتر میخواستم تشکر کنم از شما بابت پاسخگوییتون به سوالات.خدا خیرتون بده.ممنون.
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- آزمایش
دکتر جان چهار روزه دخترم دل درد داره که با خوردن کیدی لاکت خوب میشه فرمودید آزمایش بده علت پیدا بشه، آزمایش ادرار و مدفوع کافیه؟ هزاران بار سپاس
- سلام
دکتر به بچم شیر خشک نان ۱ میدم اما وزن کم اضاف میکنه همش ۲۰۰ گرم یک ماه به دنیا اومد چه شیری بهش بدم
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟

