Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دکتر برای پسرچهارساله من شربت سفیکسیم نوشته ولی نمیخوره طعمش ودوست نداره جایگزینش چه شربتی میتونم بدم گلوش چرک داره
- شربت پاراکید برای بچه ١٠ ماهه
دخترم ۱۷ کیلوست و ۴ ساله شه چند سی سی شربت پاراکید تب بر بدم ؟
- سرفه
سلام دخترم یکسالشه سرما خورده بردم دکتر آبریزش بینی داشت و گوشش هم کمی عفونت داشت دکتر براش آموکسیسیلین و سیتریزن نوشت چهار روزه مصرف میکنم ولی سرفه هاش زیاد شده شما چه شربتی توصیه میکنید برای سرفه اش وقتی میخوابه خیلی اذیت میشه
- خرخر گلو
سلام خسته نباشید دختر من۲سالشه دوسه شبی هس ی دفعه نصف شب تو خاب حالت اینکه خلط داشته باشه پشت گلوش از خاب میپره و میترسه و گریه میکنه واینکه سرما خورده و بیماری خاصی هم نداره فقطانگشت شصتشو میخوره میخلستم بدونم چیز خاصیه؟ممکنه از شصتش باشه
- سوختگی انگشت کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم چند روز پیش دستش خورد به شیشه بخاری سوخت تاول زد بعد ترکید الان قرمزه خیلی بده همش میگه میسوزه دوسالشه چه پمادی میتونم بزنم براش
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.
- پوست
سلام آقای دکتر پسر من پانزده ماهش دوروز بدنش حساسیت پوستی مثل جای نیش پشه میزنه چه دلیلی میتونه داشته باشه ممنون
- لب پسرم کج شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ده ماه و بیست روزشه.الان یک هفته ای هست لبشو کج میکنه و سرشم محکم ب زمین خورده ایا مشکلی دارد؟؟
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- تغذیه مناسب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دوازده ماه و چهار روزشه آیا میتونم بهش شیر پاستوریزه گاو بدم و صبحانه تخم مرغ ابپز نمیخوره نیمرو میشه بخوره از غذای ابپز خوشش نمیاد بیشتر پنیر خوشش میاد تا بقیه چیزا میشه ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- سوختگی پای کودک در اثر اسهال
سلام و خسته نباشید . باسن کودک ۲ و نیم سالم در اثر بیرون روی زیاد سوخته .. چه پمادی برای این موضع استفاده کنم . ایا وازلین ویتامینه و پماد موپیرسیون خوبه ؟
- گلودرد
سلام آقای دکترپسرم ۵ سالو۴ ماهشه وامروزصبح بیدارشدوصبحانه شیروکورنفلکس خورد بعدازیکساعت گفت گلوم دردمیکنه گلوش متورم نیست واثارچرکی شدن هم دیده نمیشه ممکنه تیروییدباشه؟ چون توخانواده همسرم ارثی دارند.علایم خاصی داره؟میگه دست میزنم دردمیگیره.
- پریدن شربت درگلو
باسلام دکترپسرم 1سالشه دیروز شربت سیتریزن ب خاطرسرماخوردگژ بهش دادیم که پریدتوی گلوش وهمزمان سرفه ولستفراغ کرد حالا ازدیروزتاحالا گهگاهی سرفه میکنه. چکارکنم؟
- شوره سر
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه شوره سر گرفته چیکار کنم؟
- فاویسم
سلام از دخترم بدو تولد ازمایش گرفتن گفتن فاویسم داره پدرش هم داره ولی گروه خونی دخترم ب من رفته الان هجده ماهشه امکانش هست که دیگه فاویسم نداشته باشه چون میگن ب ازمایش بدو تولد نمیشه اعتمادکرد
- شیرخشک ای آر
سلام آقای دکتر بچم ۹ماه س هنوز رفلاکس داره، بهتر شده نسبت ب قبل ولی خب کامل نه.شیر مادر میخوره ولی شیرخشک کمکی هم میدم شیرم کمه شیرخشک ای آر براش مناسبه؟از نظر ویتامین های مورد نیاز بدنش میپرسم. خیلی خیلی ممونم
- ریزش موی کودک ۵ ساله
با سلام دختر ۵ ساله ام مدتی است ریزش مو دارد، آزمایش خون انجام داده و مشکلی نداشت. مشکل و بیماری هم ندارد، زینک و آهن هم دوره ای خورده و رفع نشده، چه باید بکنم؟
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- تب
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال ۱۰ ماه داره ۱۳ کیلووزنشه...۵روزپیش تب گرفته بودشربت دادم خوب شده بود ولی دیشب دوباره تب داشت .ممنونم ازشما
- آزیترومایسن
با سلام شربت آزیترومایسن ۲۰۰ هر چند ساعت باید مصرف بشه برای کودک ۶سال و نیم

