Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- D
کودک من چهارسالونیمشه از برج ۹بهش ماهی یه قرص dدادم ولی سوالم اینه بازم میتونم ادامه بدم یا ضرر داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ سال و ۹ ماه ، با ۳۰ کیلو وزن برای تب، ابتدا ۵ سی سی در ۱۲ ساعت گفتند بعد گفتند ۲.۵ سی سی. کردوم درسته؟ ممنون
- لرزش نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ماهشه ولی تا الان خیلی بدنش تکون میخوره یعنی ثابت نیس انگار تحکمی نداره رو بدنش به نظرتون مشکل ممکنه چی باشه ؟؟
- گرفتگی گلو
سلام من دوتا کودک یکی دو سال و ده ماهه و یکی هم یک ساله و ده ماهه من هفته پیش سرعین بودم و بچه ها رو داخل استخر اب گرم بردم الان دو سه روزی هست که گلو بچه هام خیلی بعد خلت اور شده مدام سرفه میکنن چند بار هم به دکتر بردم ولی فایده نداشته سوال من اینه که احتما داره که این گرفتگی گلو برای گوگرد داخل اب گرم باشه؟ اگر همین هست شما چه تجویزی میکنید؟
- ویروس
سلام اقای دکتر درمورد نوع ویروس که در سوال قبلی ازتون پرسیدم خلط گلو سرفه شدید ابریزش بینی ده روز بود حالا امکان دارد پسرم از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد ممنون از لطفتون
- دندان در آوردن کودک هفت ماه
سلام خسته نباشید
بچم آبریزش بینی داره دستش رو یه طرفه گوشش میبره . در روز ده بار هم مدفوع میکنه اسهالی با زور میکنه ولی اسهال هست . بعد بی خوابی شبانه گرفته . آب دهان زیاد داره. لطفا راهنمایی کنید.
- مولتي ويتامين مينرال
سلام آقاي دکتر من بچه شير ميدم و روزي يک عدد کپسول مولتي ويتامين مينرال ميخورم لشکالي ندارد؟ باوجود اندازه ي ويتامين ها در اين قرص مشکلي ندارد؟؟
- قطره ادریز
سلام اقای دکتر پسرم قطره ادریز نمیخورد داخل اب میتوانم بهش بدم و تاریخ ان هم مثل اهن یک ماهه است یا بیشتر ممنون از شما اقای دکتر
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- شربت هیدروکسی زین
سلام. شربت هیدروکسی زین را به بچه ۳ سال و ۳ ماهه با وزن ۱۳/۸۰۰ روزی چندبار و چقدر بدهیم؟
- بوی دهن بچه ۲ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۲۵ ماهش و چند روزیه از دهنش وقتی صب بیدار میشه بو میاد زیادم بوش بد نیس فقط صبحا تا یچی میخوره درس میشه تازه از شیر گرفتم امکان داره از اون باشه قبلا دوباری تا بیدار شه شیر میخورد الان نه ، و اینکه دوتا دندون اسیاب دومش و داره درمیاره و ورم کرده امکلن داره از اونا باشه؟
- سلام وقت بخیر من پسرم ۶ ماهشه وقتی ب دنیا اومد بیضههاش موی زرد رنگ داشت ریز بودن اصلا دیده نمیشدن اما الان سیاه شدن میتونه علتش استفاده از پماد ان ان باشه؟ اگر علتش پماد هست خودش ب مرور برطرف میشه؟
- شب ادراری
سلام.عذر میخوام پسر من تا ۳ سالگی شب ادراری داشت که یه مدت خوب شد بعد از یه مدت زمان پیش دبستانی هر شب ادرار میکرد تا اینکه شدیدا سرما خورد بعد از درمان سرما خوردگیش با آنتی بیوتیک فعلا چند شبه ادرار نمیکنه میشه عفونت ادراری داشته؟واینکه همیشه بدنش داغ بود این چند روز سرد شده
- شیر خشک
میشه شیر خشک را با شیر پاستوریزه مخلوط کرد.دخترم پنج سالسشه ولی 15کیلو میخوام چاقشه
- دل درد
دخترم چهارساله ونیم داره دائم دل درد داره هردفعه این دل درد نیم ساعتی طول میکشه ممکنه درطول روز چند بارپیش،بیاد یه روز اصلا درد نداشته باشه دلیلش چیه؟
- حالت برونشیت وسرفه
باعرض سلام وخسته نباشیدپسرم8ساله هست آیامیتونم آمپول بتامتازون ال آتزریق کنم وچندمیلی میتونم بزنم
- سرفه خلط دار
سلام. وقت بخیر. دخترم پنج شنبه صبح احساس گلودرد داشت(از کسی ویروس رو گرفته)شب به پزشک مراجعه کردیم گفتند زود آوردید، علایمی نداره فعلا. از نصف شب آبریزش بدون رنگ و سرفه خلط دار شروع شد تا الان که یک روز گذشته ادامه داره. وزنش ۱۷ کیلو هست و ۴ سال و ماه هست.چه دارویی الان بهش بدم و با چه دوزی مناسب هست؟ خیلی ممنون از لطف و وقتی که میذارید

