Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه به سر کودک ۱۹ ماهه
سلام وقت بخیر دخترم یک ساعت پیش سرش محکم خورد به دیوار اول کلی گریه کرد بعد ساکت شد و بازی کرد اما از محل پیشانی سمت راست پیشانی کبود شده و اندازه یک گردی متورم شده اول روش یخ گذاشتم بچه نمیزاشت باز عسل گذاشتم الان خوابیده آیا ببرمش دکتر؟.برای اینکه تورم بیاد پایین چکار کنم.؟
- کم خونی و وزن ثابت
سلام و خسته نباشید ممنونم که به والدینی مثل من که تو شرایط خوبی نیستن کمک میکنین پسر من دو سالشه و الان نزدیک پنج ماهه که وزنش روی ده کیلو مونده و قدشم رسد چندانی نداشته امروز جواب آزمایشش و گرفتم و به دکتر نشون دادم میگه این شرایطش به دلیل کم خونی و نداشتن ویتامین دی و چند ویتامین دیگس که نوشت و براش گرفتم اما خیلی برام مهمه که یه دکتر دیگه هم این آزمایش و ببینه نظر شما چیه فکر میکنین ربطی داشته باشه؟ممنون نیشم جواب سوالم و بدین بازم ممنونم ازتون
- یبوست
سلام اقای دکترخواهش میکنم جواب بنده روبدین الان ازترس دارم باگریه تایپ میکنم,پسرسه سال هفت ماهه ای دارم.دوسالگی که ازشیرگفتمش شیرخشک میخوردیبوست گرفت متخصص,دکترعمومی میبردم بی تاثیربودشربت انجیرو..,ولی تادارومیخوردتاثیرداشت ترسیدم تنبلی رود ه بگیره اخرین بازازمقعدش خون اومد,خیلی دردموقع دفع داشت ازمایش ادرار,خون,کشت مدفوع دادسالم بودمتخصص گوارش هم بردم داروساختنی,پارافین,..دادبچه ام اسهال شدبی اختیارکثیف میکردخودشوبنده ازترس قط کردم داروشو,مقعدش کمی بیرون.زده الان ولی کمی بهترشده بودتااینکه چندوقت پیش هفت روزشکمش کارنکرددکترداروخانه شیاف دادن واسش گذاشتم مدفوع کرداززمانی که شیاف گذاشتم پودرپیرولاکس روزی یک ق غ داخل یک.استکان اب میدادم بهش تاثیرنداشت بازروزهفتم شده بود کیک قهوه درست کردم تاخورددوساعت بعدمدفوع کردشل هم بودروزبعدابگوشت درست کردم واسش کمی چربی گوسفندهم کوبیدم.داخلش وبهش دادماماقبل ازخوردن ابگوشت بازشکمش کارکردامشب هم مدفوع کردشل بودتااینکه خوابیدتوی خواب خیلبی تکون میخورددستشویی رفت شکمش شل ترکارکرده بودوکمی دل دردداشت داخل مدفوعش یه چیزی شبیه به یه خلط کشداربزرگی بود,خیلی نگرانم یعنی به خاطرچیه اینطورشده مال قهوه اس ایااخه یادمه یه بارعیدپودرقهوه خوردبودشکمش شل کارکرده بودازاینجایی که کیک.خوردفهمیدم مال قهوه اس شکمش کارکرده وشل شده
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و سه ماه دارد. از بدو تولد پزشکش شما می باشید. اقای دکتر امروز پسرم مدفوع شل و به رنگ سفید تا کرم داشت. اقای دکتر دو روز پشت سر هم به پسرم کمی نون پیتزا و پنیر پیتزا دادم. منتظر بمونم تا ببیتم این رنگ مدفوع ادامه خواهد داشت یا باید اقدامی انجام بدهم؟ منتظر دستور جنابعالی هستم . یک دنیا سپاس و قدردانی
- در مورد سرماخوردگی
با سلام دختر نه ماه دارم یک هفته آبریزش داشت و بعد آبریزشش خوب شد و دچار کرفتگی صدا و سرفه میباشد لطفا راهنمایی کنید چه دارویی خوبه؟؟
- بیستماهه
سلام وقت شما بخیر پسر من بیست ماهش واسه افزایش اشتها چه مکملی استفاده کنم
- بچم سه سالشه وچشماش بادکرده وقرمزه
- جذب پوشک
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره اوایل ببخشید مدفوع جذب پوشک نبود الان ۲ماهه مدفوع جذب پوشکه و خلط دار،وقتی غذا میدم دیگه جذب پوشک نیست ،این یعنی حساسیت به لاکتوز؟
- مصرف انتی بیوتیک
سلام بچه من ۵ ساله و ۱۴ کیلو وزن داره عفونت گلو داره و متاسفانه هیچ شربت انتی بیوتیکی مصرف نمیکنه الان دکتر گفته قرص سفکسیم ۲۰۰ روزی نصفی بهش بدم براش مشکلی نداره مصرف قرص
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- شربت سفیکسیم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دختر 2.5 ساله دارم دوز مصرفی شربت سفیکسیم 100 هر 12 ساعت چقدر میشه؟ ۱۲ کیلو هست
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- دورسردختر
سلام آقای دکتر دخترم موقع تولددورسرش 34بودالان 7ماهشه دور سرش 49هستش بهداری گفتن زيادهستش نگرانم
- درد چشم کودک با ریختن قطره باکتری ماید
سلام وقتتون بخیر، برای عفونت چشم پسرم با تجویز پزشک، نه روز هست که قطره باکتری ماید براش استفاده میکنم، تا یکی دو روز پیش کاملاً چشمش خوب شده بود ولی یکی دو روزه حس میکنم رگهای کوچیک خونی مجدد روی سطح چشمش برگشتن، و اینکه از ابتدا هربار این قطره و یا پماد جنتامایسین براش میزنم احساس درد و خارش شدید داره، آیا مصرف پماد و قطره کافی هست؟ میتونم دیگه نزنم به چشمش؟
- لکه روی ناخن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر ۱۹ ماه دارم روی ناخن ها آن لکه سفید داره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چه ویتامین او پایین وچه شربتی بهش بدهم که بهتر شه ویتامین دی و زینگامپلکس رو هم روزانه بهش میدام .تشکر
- بچه سی پی
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام بدلیل کمبوداکسیژن دچارسی پی شده چهار دست وپا میره وحرف میزنه ایسون چندسال پیش بدلیل لرزش پابردم دکتر مغز واعصاب بعدازنوا مغزدکتر گفت به خاطر ضعف عضلات است چند وزه این لرزش ها بیشترشده امازچه کاملاآگاه وهوسیاره بادست میگیرم لعضی وقتها قطع میشه بعضی وقتها نه چکارش کنم به نظر شما
- سلام پسرم ۱۱ سالشه نافش قرمز شده آب چرک میده و تب کرد چکار باید بکنم
- مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۲ کیلو
سرما خوردگی و سرفه خشک خلط بینی کودک ۸ ساله با وزن ۲۲ کیلو
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی

