Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین کواموکسی کلاو۴۵۷
باسلام دختر۱۵ماهه باوزن ۱۱کیلوسرماخورده وعفونت گوش داره وکواموکسی ۱۲ساعت ۵سیسی دادم که ازروزدوم اسهال شد روزی ۴تا۵بار الان نمیدونم جایگزین چی بدم دکترگفت اگرحساسیت داشت آزیترومایسین بده ولی دوزش و نگفت والان نمیدونم چیکارکنم
- تب و ضربه به سر کودک
سلام آقای دکتر.دخسته نباشید.پسرم حدود پانزده ماهه.سه روز پیش منوی خودش رو انداخت روش من ندیدم و اصلا نمیدونم ضربه ای بهش خورده یا نه زیاد گریه نکرد و از اون لحظه تا دیشب هیچ علامت خاصی نداشته اما بعد دو روز و نصفی دیشب ساعت دوازده آب مرد حدود سی و هشت درجه الان عادی هست و تب هم ندارن.ایا تب ممکنه به خاطر ضربه به سر باشه.خیای نگرانم چون اون لحظه اصلا ندیدم چه اتفاقی افتاد ممنون
- جوش های ریز
سلام روی پوست سر کودکان51ماهه ام جوش های چرکی زده و حالا واگیر داره چه د دارویی یا پومادی به چه اندازه استفاده کنم ممنونم سلا کودک 15ماهه
- سرفه خشک کودک
پسر ۳سالونه ماه دارم ک حدودیه هفته سرفه خشک شبانه داره
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
سلام کودک یک ساله ای دارم که به جز شیر چیزی دیگری نمی خورد بی اشتها هست وزن زمان تولد 2.4 کیلگرم و وزن یک سالگی 6.5 کیلوگرم هست . گاهی اوقات شب ناگهان با گریه بیدار می شود و گلوش را می مالد . باکلوفن شربت راینیتدین و امپرازول مصرف کرده حدود دو ماه و خوب نشده . اخیرا پیش دکتر طب سنتی بردمش شربت همو کلین ( مصفای خون) براش نوشت گفت روزی سه مرتبه و هر دفعه 3 سی سی بهش بدم. این شربت با این مقدار مصرف برای کودک یکساله ضرر ندارد ؟ واتس اب من 09135531065 با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- قطره آهن
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و احترام آقای دکتر دخترم دوسال و دوماهش داره میشه ولی همچنان شیر مادر میخوره و به شدت وابسته است بهترین روش گرفتنش از شیر چه راهی است
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- شربت سفکسیم
سلام پسرم ۴سالشه تب میکنه خیلی عطسه وآبریزشم داره.شربت سفکسیم۱۰۰ چقدر وهر چندساعت بهش بدم
- یبوست کودک ۲ ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم ۲سالشه،سه روزه یبوست گرفته؛دو روز اول به زور مدفوع کرد و خیلی سفت بود،و خیلی گریه کرد،امروز زور میزد خیلی اما نتوانست مدفوع کند،فکر کنم بیشتر میترسید،ملین بهش زیاد دادم،کره،روغن زیتون،اب هویچ،اب گلابی،فرنی که توش کره ریختم،خیار،مقعدش هم با گوش پاک کن و روغن گلیسرین چرپ کردم،یک سی سی محلول گلیسرین داخل مقعدش ریختم اما باز مدفوع نکرد،لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم،چون خیلی زور میزنه،چند روز پیش انار خورده،انار رو همیشه همراه ما یک مقدار میخورد با هسته راحت دفع میکرد،نمیدونم یعنی یبوستش به انار خوردن با هسته ربط داره؟؟
- سلام. دخترم ۴ سال نیم هست. گلو درد داره. آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر بهش بدم. ۱۸ کیلو
- کهیر کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسر من دفعه اول که کهیر زد چرک خشک کن خورده بود ایندفعه من خودم چرک خشک کن خوردم و بچه کهیر زده چهار روزه از بین نمیره چند روز طول میشه از بین بره
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- گل گاوزبان
سلام دکتر گرامي من بچه ي يک ساله دارم که اکثر اوقات اعصابم ضعيف ميشه دادو بيداد ميکنم سرش اصلا دست خودم نيست و بعدش پشيمون ميشم و خيلي ناراحت ميشمو غصه ميخورم که چرا طفل معصوم رو حرف زدم اين که حاليش نميشه کلا همش آدم کم اعصابي بودم ميشه از گل گاوزبان که آرابخش اعصاب هست در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟مشکلي ندارد؟؟
- شربت زینک و آهن
سلام آقای دکتر من پسرم وارد یکسالگی شد وقتی دکتر شربت زینک بهم داد قطره آهن رو ازش قطع کردم فککردم زینک و آهن یکی هستن...اشکال داره؟؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۱۵ ماهشه تب داره شیاف استا هم زدم پایین نیومد ایا میتونم شیاف دیکلوفناک بزنم تبش ۳۸ هستش؟؟
- قرص آموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟

