Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- تف کردن زیاد نه از لج حالت تهوع داره مدام خیلی زیاد هر ۳۰ ثانیه یک بار تف میکنه به خاطر خدا جوابم رو بدین
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- شلی کمر
سلام آقای دکتر دخترم ۲۹ هفته و۶ روزبه دنیا آمده باوزن ۱/۲۰۰ الان یکسال وسه ماهش است ۱۱کیلوهست کمرش شل ونرمه است نمیتوند قشنگ بشیندوقتی مینشیندکمرش به داخل میبرد نمیتونه صاف بشینه بیشتراز۲ دقیقه نمیشینه سریع ول میشه ویتامین دی بهش میدم شربت کلسیم بهش میدم آمپول دی ۳۰۰۰۰دوهفته پیش زدم فایده نداشت چیکارکنم کمرش سفت بشه بشینه کاردرمانی میبردمش الان به خاطر کرونا تعطیله چیکارکنم خیلی نگرانم
- آیا جیغ زدن کودک در خواب طبیعی است؟
با سلام کودک ۸ ماهه در خواب به صورت ناگهانی و مکرر جیغ می کشد ولی نه گریه میکند نه بیدار می شود، در بعضی مواقع شب تا صبح بالغ بر ۲۰ بار جیغ می کشد.
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- دخترم ۵ سالشه و وزنشم ۱۴ کیلو چقد سفکسیم باید بدم
برای کودک با وزن ۳۵ کیلو مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ چقدر و هر چندساعت
- وزن کم
سلام آقای دکتر پسرم نه ونیم ماهشه وزنش ۸۵۰۰،برا افزایش وزنش چی بهش بدم؟قبلا بهتون گفتم تولیداری اصلا شیر نمیخوره چون میرم سرکار پرستارش بهش. شیشه میداده الان چیکار کنم؟
- قطره
سلام پسرم تازه ۴ سالش تموم شده ۱۶ کیلو بود الان ۱۵ شده کم اشتها شده خیلی، چیکار کنم آقای دکتر ؟ قطره فلیپ و ویتامین دی میخوره ، ممنون
- پشت گوش
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و هشت ماهشه پنج ماه پیش اتفاقی دستم خورد به پشت گوشش قسمت پایین گوش یه برآمدگی اندازه نخود یه کم کوچیکتر نگرانم آیا لازمه سونوگرافی بگیرم ؟البته درد یا قرمزی نداره با چشم هم زیاد معلوم نیست فقط یه حالتی که سرشو تموم میده یه کم معلومه هنوز برطرف نشده خطر نداره؟نگرانم
- دردگوش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من ۴روز پیش ویروس گرفت که خیلی سرفه وتب داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ واسپری وقرص جویدنی بهش داد وخوب شد الان درد گوش شدید شده البته الرژی هم داره دکتراسپری بینی فلوتیکازون داده میگه اب وسط گوشش جمع میشه الان برای درد گوشش چکارکنم ؟
- ابریزش بینی سبز
سلام دخترم ۸ماهشه بعد دوروز ابریزش بینینیش سبز شده و بعد اون تب هم شروع شده،قبلا ابریزشش شفاف بود و تب نداشت. سرفه هم داره لطفا راهنمایی کنید
- انگشت
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 12سالشه زیر انگشت شصت پاش ترک خورده و کنارش ترک پوسته پوسته شده و یکی از انگشتان دستش هم کنار ناخنش ترک خورده و پوسته پوسته شده دلیلش چیه دکتر؟چه پمادی استفاده کنم؟
- سلام من به دخترام که دوقلو هستن وپنج ساله هستن این شربت رو که دادم سرفه نداشتن ولی الان درگیر سرفه شدن چکار کنم دارو رو قطع کردم ولی سرفه قطع نمشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شیر کودوک
سلام دخترم یکسال و هفت ماهش شیر نان ۳ استفاده میکرد اما به دلیل اسهال زیادی دکتر شیرش عوض کرد و شیر A110 و تامفورد براش تجۉیز کرد الان اسهالش کلا بند اومد و سوال من اینه که آیا شیر نان 3 استفاده کنیم مجدد یا همینایی که دکتر براش نوشت استفاده کنیم
- مدفوع کودک سه ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و چهار ماه داره با وزن ۱۵ و ۲۰۰ گرم،یک هفته پیش هندوانه خورد،نه خیلی زیاد،فورا بعد هندوانه خوردن دچار نفخ شد،بعد چند ساعتی مدفوع که کرد مدفوعش حالت لزج داشت،یه خلط روشن چسبناک به مدفوعش چسبیده بود،انگار مدفوعش خیس بود،من چون همیشه مدفوع پسرم رو میبینم اینطوری هیچ وقت نیست،چند روزی بهش گرمیجات دادم خوب شد،دوباره دو شب پیش پیتزا خونگی درست کردم با قارچ کم و پنیر پیتزا کم،خورد باز اینطوری شد،امروزم که مدفوع کرد باز لزج بود،میخواستم بپرسم آیا نیاز به آزمایش مدفوع هست؟یا بر خودش رفع میشه؟؟ممنونم تشکر
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- تب
سلام . در زمان تب به کودک ۲ ساله با وزن ۲۰ کیلو چند سیسی شربت ایبومروفن باید داد؟
- عفونت
با سلام فزند من بیماری sma تیپ یک دارد و الان 8 ماهه است که در6 ماهگی در بیمارستان کودکان تبریز به علت خس خس سینه بستری کردیم ولی بعداز یک ماه بازهم خوب نتوانست نفس بکشد و الان هم در بیمارستان بستری هست می خواستم از شما بپرسم آیا این بیماری قابل درمان است و یا نه لطفاً راهنمایی فرمائید
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه

