Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نکردن
سلام .نوزاد دو ماهه ای دارم که گریه نمی کنه و برای خواسته هاش فقط دست و پا میزنه و نق نق می کنه .می خواستم بدونم طبیعی است .خیلی نگرانم
- رشددور سر
سلام خسته نباشید..پسری دارم یکساله،که دور سرش ۴۸سانت است بهمون گفتن رشد غیرطبیعی سر را دارد..وزنشم هفت کیلو است واز شش ماهگی دندان در اورده...الان ۱۲عدد دندان دارد وراه نمیرود..بنده که پدرش هستم دور سرم نسبتابزرگ است..ایا رشد دور سر بچم طبیعی است یاخیر...لطفا لطفا توضیح دهید...کمال تشکر را دارم
- با سلام نوزاد ۹ روزه ام از بدو تولد یک سمتسرش متورم است که دکتر می گه هماتوم زایمانی هست ، آیا برای درمانش کار بخصوصی باید انجام شود و اینکه چه مدت بعد خوب خواهد شد . باتشکر
- دورسر
سلام دخترم الان 2 ساله ست دورسرش موقع تولد 32 بوده چون 35 هفته بدنیا اومده الان که 2 سالشه دور سرش 44.5 هست ایا طبیعیه؟
- زردی
با سلام پسر من الان یک ماه دارد و زردیش۱۲/۵است ایا مشکلی هست و چیکار کنم کـ کم شه
- عیدقربان
سلام اقای دکتر ببخشیدشماکه گفتین مطب تشیف ندارین چرا نوشتین عیدقربان ساعت تعقیرمیکنه مگه مطب هستین
- تکان دادن سر
سلام و درود آقای دکتر کودک من نه ماهه است و حدود یک هفته ای میشه که سرشو تند تند تکون میده به چپ و راست گاهی چشماشو تند تند رو هم می گذاره. به متخصص اطفال مراجعه کردم و گفتن ممکنه ریفلاکس باشه و براش رانیتیدین و پدی لاکت تجویز کرده خواستم نظر محترم شما رو هم بدونم.آیا ممکنه از ریفلاکس نباشه؟
- خلط گلو
با سلام خدمت آقای دکتر بچه نه ماهه ای دارم که سرما خورده بود و ابریزش بینی شدید داشت اما بعداز گذشت یک هفته بهتر شد الان آبریزش بینی ندارد ولی هر وقت میخواهد شیر بخورد انگار توی گلویش خلط باشد نمی تواند سینه رل بگیرد انگار دارد خفه میشود سینه را ول میکند تو رو خدا راهنمایی بفرمائید باید چکار کنم
- برای درمان گلو درد بچه ۸ ماهه
دختر ۸ ماهه ام گلویش چرک کرده و سرفه میکند و تب دارد دکتر برایش سفکیسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی هیچ تغیری نکرده
- اسم واکسن
سلام خسته نباشین آقای دکتر خواستم بدونم واکسن آنفولانزا به داروخونه ها داده شده؟اسمش رو معروفی میکنین.ممنونم از لطف شما
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- نوراد
سلام خسته نباشید دخترم یک ماه ونیم داره با اینکه مای بیبی رو زود عوض میکنم دور مقعدش سوخته میشه بفرمایید باید چیکار کنم؟
- كلفت شدن پوست
سلام. پسرم نزديك به دو ماهشه. پوست صورت و روي زانوهاش و پشت گوشش كلفت شده. چرا اينجوري شده جناب دكتر؟
- سرما خوردگی
سلام پسرم دو سالش است وپنج روز است که سرما خورده وتبش تمام نمی شده باشربت وشیاف هم کمی پایین میاد ولی دوباره بی حال میشه چی کار کنیم
- ویتامین دی 50000 (قرص
سلام دخترم 3 سال و نیمه هشت ویتامین دی اون 19 بود . که متخصص اطفال براش امپول ویتامین دی 300000 نوشت . ولی نتونستیم اپول بهش بزنیم. ولی قرص وی تامین دی 50000 رو میتونست بخوره . در این سه روز سه عدد رو خورده که میشه 150000. می خواستم بدونم بازم بهش بدم که 300000 تکمیل بشه یا خیر. و اگر پاسخ مثبت هست در چه فاصله زمانی بهش قرص ها رو بدم. با تشکر
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر بچه ام ۷ماه و نیمشه غذا نمیخوره قاشق اول نزدیک دهنش میکنم میخوره قاشق بعدی دهنش میبنده انگار حالش بد میشه نمیدونم چکار کنم سرلاک با سوپ بهش میدم .چرا اینجوره شربت زینک بدم؟چه مقدار برا اشتها؟
- تاول در نوزادان
سلام وقت بخیر.دخترمن ۲۳روزه ک دنیااومده و باسنش خیلی دونه زده،دونه ها مثل تاول هستن و بعد از یکی دو روز میترکن،میخوام ببینم اینامال گرمی شکمِ یا حساسیت به پوشک یا چی؟درمانش چیه؟
- گوش دردنوزاد
سلام برای گوش درد نوزادم چی استفاده کنم
- دندان
سلام اقای دکتر پسرم یازده ماهشه تو ۲۴چهارساعت سه چهار بار شیرم میخوره اونم تو خوای ولی چهار پنج بار هم شیرخشک اندازه ۶۰تا بهش میدم سه وعده هم غذا میخوره ولی خیلی نگرانم هنوز دندان در نیاورده ازمایش هم دادم سالمه
- آبریزش بینی
با عرض سلام و خدا قوت آقای دکتر نوزاد دو ماه و نیمه دارم یک هفته است آبریزش بینی دارد قطره کلراید سدیم و پماد آ د برای بینی استفاده کردم بهتر نشد الان دو روز سرفه های خلط دار میکند و آبریزش بینی اش بدتر شده است ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید

