Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرانولیسیت پائین در خون
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، جناب نوزاد من ۴ ماه و دو هفته سن دارد ، در بدو تولد عفونت مجرای ادراری و مشکل تنفسی داشت ، در ازمایش خون وی گرانولیسیت پایین تر از حد نرمال است. به نظرتون علت چه می تواند باشد و این نشانه عفونت است ؟
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- سیاهی لب
سلام آقای دکتر پسرم 38روزه هست امروز یک باره بعد از ظهر لباش سیاه شد زبونش هم رنگش یکم عوض شده چکار کنم ؟علتش چیه ؟
- خس خس سینه و خلط گلو
دخترم پنجاه روزشه دوروزه سینش خس خس میکنه و گلوش خلط داره میخواستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- يبوست وقطره آهن
سلام آيا قطره آهن باعث يبوست ميشه؟ روزي يكونيم ميل
- یا حسین
با سلام من پسرم سه ماهشه عفونت داشت هفت روز بستری بود کم خون ام یود ت بیمارستا ن بهش خون تزریق کردن اومد بالا حالا بعد دو هفته دوباره اومده پاین ممنون میشم راهنمایی کنه بعد میتونه گلبولش سفیدشچبالتست به خاطر عفونت ادار باشه
- درآوردن دندان
سلام خدمت استاد گرامی کودک 8ماهه دارم الان حدود دوماهه دو دندان پایینیش در اومده ولی دو دندان بالاش در نیامده لثه هاش قرمز وورم کردنه بی قرار هم شده میتوان حداقل فاصله مدت زمان در اومدن این دندون چقد هست
- احتمال آسیب به ستون فقرات
سلام وقت بخیر، نوزاد پنج ماهه ای دارم که تا الان موقع تعویض پوشکش زیاد مراقبت از ستون فقراتش نداشتم. تو بغلم نشوندمش. وقتی هم که حالت خوابیده هست، دست هاش رو بگیرم بلند میشه، یا کمی راه بردم، سرپا نگه داشتم. یکبار هم یکی از اقوام به حالت بازی، چند بار باسن و قسمت رانش رو به بالا ضربه زد. آیا این موارد باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟ یا در آینده مشکل پیش میاد؟ چه کار کنم مشکل پیش نیاد؟
- ویتامین ا د
سبلام ببخشید من یک نوزاد بیستو هشت روزه دارم ما اشتباهی قطره ویتامین اد رو اشتباهی بهش دادیم یعنی بجای 25 قطره هفتاد قطره دادیم فکر میکنید عوارضش رو بچه زیاد بوده
- تشنج کودک 10 ماهه
آیا ضرورت دارد نوار مغز بگیرم
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
سلام من همزمان پاراکیدباشیاف استامینوفن استفاده کردم برای دهتر نه ماهه ام چکارکنم حالا خیلی میترسم
- دل درد نوزاد
اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد دل درد شدید نوزاد بیست روزه مه گفتین بهتره از شربت گریپ واتر بعد یک ماهگی استفاده بشه. خواستم بدونم برای دل درد نوزاد بیست روزه چه دارویی بهش بدم چون دلپیچه هاش شدیده و حتی نمیتونه یه ربع بخوابه
- فاویسم و قطره پدی لایت
سلام
نوازدی فاویسمی دارم میخواستم بپرسم دارو یا قطره پدی لایت ضرر دارد یا نه
- کپسول امپرازول
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه و واسه درمان ریفلاکس کپسول امپرازول رو داخل شیرخشکش حل میکنم و بهش میدم اما دونه های کپسول داخل شیر حل نمیشه و حتی از قطره چکان هم عبور نمیکنه شما چه راهکاری دارید؟ میتونم دونه هارو بکوبونم و وقتی کاملا له شد با آب یا شیر خشکش قاطی کنم؟
- درمان یبوست نوزاد دو ماهه
پسر من هم شیر خشک میخوره هم شیر نادر هر دو روز حتما باید شیاف گلیسرین بزنم تا دفع کنه گاز معده هم خیای داره ک خارج میشه هر چی زور میزنه نمیتونه دفع کنه چند بار دکتر بردم انواع دارو رو گرفتم ولی فایده ای نداشته چی کار کنیم
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- زرده تخم مرغ به بچه
باسلام.خسته نباشید.پسرم شش ماه و ۱۳ روزه هست.طبق نظر دکتر از سن پنج ماه و خورده ای بهش غذا میدم.فرنی و حریره بادام و سوپ و سرلاک و پوره هویج و سیب دادم بهش تا الان.میخواستم بدونم الان میتونم بهش زرده تخم مرغ بدم؟

