Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص فنوباربیتال
سلام و خسته نباشید قرص فنوباربیتال برای نوزادمون پزشک تجویز کرده دو به شک هستیم به نوزاد بدیم یانه چون میگن خوب نیست میخواستم نظرتان بهمون بگید ممنونم
- کندی رشد
پسرمن7ماهونیم. موقع تولدوزنش 2850 وقدش 48ودورسرش35 بودوالان.وزنش 7کیلو ودورسرش44وقدش68هست. رشدش نرمال هست یانه؟
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- کبد
سلام ببخشید آزمایش دخترم که نه ماهشه شده ۴۶ برای کبد
- قطره آهن
سلام آقای دکتر پسر من الان 7ماهشه شما براش قطره میم تجویز کردین روزی 30قطره میخوره اگه بخوام قطره آهن فروم بهش بدم به جای مولتی ویتامین چی باید بهش بدم
- ترش بودن مدفوع
سلام .دخترم لنا باوزن 2.650به دنیا اومد وزن سه ماهش 5.300 دیر به دیر شیر میخورد وبه خاطر رفلاکس نکسیوم میدم همشیر خودم میخوره هم مقدار کمی شیر خشک .گیگوز با sma استفاده میکنه همینکه شیر خشک بهش میدم شکمش کار میکنه بوی ترشی داره وابکی .ممنون میشم شیر خشکی معرفی کنید که مدفوعش از این حالت در بیاد و علت ترش بودن چیه
- کمبود وزن
باسلام خدمت شما.نوزاددخترمن باوزن ۲۷۰۰وقد۴۷درهفته ۳۸ ب دنیا امد وهمان روز ب علت بیحالی دربیمارستان ۱هفته بستری شد وچون مشکوک ب منژیت بود ۱هفته دوز آنای بیوتیک گرفت وهمچنین آب کمرش گرفتن وخداشکر منفی بود و یک وسروس بود الان ۴ماه ونیم وزنش۴۹۰۰بسیارکم شیرم نیخوره ب تشخیص دکارش شیر آپتامیل pdfهم درکنارشیرخودم میدم امااشتها ب خوردن نداره وخیلی کوچولوئه شب تاصبح اصلا بیدارنمیشه ودرکل خیلی ساکت وارمه.وزنشم کمه .توروخدا راهنماییم کتید
- شپش
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم یه سالشه موهاش شپش داره چه شامپوی بزنم رفع بشه
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- شیر خشک
سلام من بچه ام 13 روز اش هست بعد همش استفراغ میکرد هم شیر خودم را می خورد هم شیر خشک اسم شیر خشک هم بیول پلاس بود دیشب بردیم اش دکتر گفت شیر خشک اش خوب نیست شیر خشک آپتامیل را بهش داد دیشب بهش دادیم اصلا خوابش نبورد از دل درد من الان می خواستم ببینم که کدوم بهتر هست بهش بدهم و چقدر باید بدهم؟؟
- دل درد و گریه بیش از حد دوماهه
یک و نیم ماه هست ک نوزادم بیش از حد گریه میکنه شب وروز و بخود میپیچه دکتر زیاد رفتیم نتیجه خاصی نداشت میگن بخاطر نفخ و گازهای معدست ولی من میترسم التهابات روده نباشه رود هاش خیلی سرو صدا میکنند دکتر ها فقط شربت دادن مثل کولیکس و... بچم عمرش دوماه هست گاهی یبوست هم داره. نمیدونم چ دارویی بهش بدم من عراق هستم و دکتر خوب نمیشناسم لطفا کمکم کنید.
- خلط کودک یک نیم ساله
شربت سفکسیم به نوزاد یکنیم ساله بدم ضرر داره
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- یبوست
ازیتروباعث یبوست ومدفوع سبز نوزاد ۶ماهه میشود
- همانژیوم
وقتتون بخیر...دخترم روی پیشونیش همانژیوم داره اول کوچیک بود و سطح صاف ولی الان ک دوماهشه بزرگتر وقرمز ترشده و برجسته شده ...باید پیش متخصص اطفال ببرم یا پوست یا قلب و عروق؟؟؟
- موز۱
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم میتونم موز هلو وزرد الو بهش بدم یامیوه های دیگه وزرده تخم مرغ بهش بدم ممنون از شما
- واکسن
تصادف کردیم و جمجمه بچم از چهار جا شکست و خونریزی داخلی کرد دو ماه و ده روز گذشته از اون حادثه موقع تصادف دو ماه داشت آیا با این شرایط میشه واکسن چهار ماهگیشو زد ترس اینو داریم ک بخاطر واکسن تب و تشنج کنه و واسه مغزش ک آسیب دیده مشکل پیش بیاد
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون

