Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- لوکارنتین
دکتر به پسر من امپول خوراکی لوکارنتین داده میترسم بدم چیکار کنم به خاطر کم تحرکی داده ۷ماهشه
- اسهال نوزاد ۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه از دیشب اسهال داره خیلی بوی بدی هم داره هر یک یا دو ساعت اسهال داره چه دارویی بهش بدم
- مدت زمان مصرف
سلام. وقت به خیر آقای دکتر چند روز باید دارو برای نوزاد نه ماهه مصرف شود
- قطره و آب
سلام آقای دکتر قطره آدزیر دندون رو سیاه میکنه ؟ و برای نوزاد ۷ماهه میتونم از آب تصفیه برای خوردن استفاده کنم یا حتما باید آب جوشیده باشه؟
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- درد شکمی و کولیک
سلام وقت بخیر دکتر. من پسرم تازه یک ماهش شده.تو روز که مشکلی نداره اما شبها دل پیچه ودرد زیاد داره .دکترش قطره پدی لاکت و کولیکیدز براش نوشته اما بازم همچنان درد داره.بعضی شبها دوبرابر وزن خودش بهش قطره استامینوفن میدم. آیا خطری براش نداره.؟
- باد معده
سلام پسر ۵ ماه و نیمم وقتی باد معده خالی میکنه بو میده . از شیر خودم هم تغذیه میشه ایا بده البته هر چهار پنج روز یه بار مدفوع میکنه
- زردی زبان
پسر ۸ ماهم دو روز اسهال شدید داشت الان هن تعواد دفعات دفع مدفوی کمتر شده و کمی آبکی اس و به رنگ زرد وسط زبانش هن زرد شده این به خاطر ناراحتی گوارشی است؟
- اندازه دور سر نوزاد ۱۰ ماهه
باسلام و وقت بخیر پسر ۱۰ ماهه مون رو امروز بردیم درمانگاه گفتن دور سرش به خط قرمز نزدیک شده لطفا راهنمایی مون کنید ۱۰ ماهه ، قد ۷۶، وزن ۹.۴۰۰، دور سر ۴۶.۵
- شیرخشک نان ۳
سلام جناب دکتر عزیز پسرم هجدهم اردیبهشت یازده ماهش تموم شد از شیرخشک نان ۲ تغذیه میکنه سوالم اینه از چه موقع باید تغذیه با نان ۳ براش شروع کنم .ممنون از شما
- سیاه شدن ناخن نوزاد سی روزه
نوزاد خواهرم سی روزشه ناخناش سیاه شده مشکل ش چیه
- ابریزش بینی
سلام نوزاد 6 ماهم دچار ابریزش شدید بینی و گلو درد شده از چه انتی بیوتیکی استفاده کنم بهتره سفیکسیم 100 یا اموکسی سیلین 125
- شیرخشک
سلام وخداقوت. دخترم یازده داره که بخاطر وزن پایینش که 8کیلو هستش شیر خشک بی بی لاک شماره 2 بهش میدم مدت 3روزه که دارم میدم ودر مدفوعش رگه های سفید شیر هست! بنظر شما مشکلی نداره؟ در ضمن حدود 4شماره شیر بیشتر نمیخوره. ممنون
- شیر خشک
سلام.و ادب.آقای دکتر میشه ایستاده یعنی سر شون بزاریم نوزاد ۴ ماهه و شیر خشک بدیم؟
- اموکسی سلین برای نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکترپسرمن نزدیک سه ماهشه سرفه خلط دارمیکنه متخصص اطفال هم در دسترسمون نیست از درمانگاهمون اموکسی سلین ۱۲۵ گرفتممیتونم بدم بهش با ضررداره؟
- نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر روزتون بخیر. نوزاد دوماهه دارم شیر مادر ميخوره گفتید لبنیات بهتره مصرف نکنم فعلا.میخواستم بدونم میوه های این فصل هم نباید مصرف کنم ؟طالبی خربزه یا هلو کلا تا کی نباید میوه های خام مصرف کرد ؟
- عدم دفع مدفوع
سلام نوزاد ما خیلی کم دفع مدفوع میکنه چهار روز یک بار ۴ ماهه ااست وزنش هم خوبه و از نمودار رشد بالاتره آیا نیاز هس به متخصص مراجعه کنیم ؟و از شیر مادر تغذیه میکنه
- تداخل قطره
سلام دخترم هفت ماه و نیمشه دکترش بش شربت زینک پلاس یوروویتال داده روزی 2/5سی سی .مرکز بهداشت بش قطره ویتامیکس، خوردن این دو باهم در روز اشکالی نداره . اخه هردو تقریبا ویتامین های مشابه بهم دارن
- مدفوع نوزاد
با سلام دختر من ۹ ماهو ۱۰ روزشه تقریبا دو هفته میشه که رنگ مدفوعش سبزه می خواستم بدونم طبیعیه یا موردی هست؟ روزی هم ۲تا ۳بار دفع داره

