Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
فرزند من ۳۴ کیلو است و ۷ ساله دوز مصرف آزترومایسن ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت چقدر است؟
- استفراغ نوزاد
سلام بچه من یک ماهس کولیک دارد و زیاد شیر میخورد مثلا ساعت ۴ شیر خشک میخورد یک ساعت با گریه بازم شیر میخواد ک شیر خودمو یا بعضی وقتا شیر خشک میدم ۲روز زیاد استفراغ میکنه ایا مشکلخاصی هس یا نه
- نوازدسه ماهه ام خلط داره گریه میکنه چکارکنم
- رشد کودک
سلام.بچه من 35هفته دنیا اومد و نوزاد نارس بود وزنش 2.150بود.و اینکه بندناف من دوشریانی بود به جای سه شریانی.الان بچه م هشت ماه و نیمه وزنش6100هست به نظر شما وزنش پایینه و نیاز به بررسی داره یا به خاطر نارس بودنش رشدش کمه. ممنونم راهنمایی بفرمایید
- سلام دخترم ۱۲ ماهه هست آیا میتونم موقعی که سرما خورده شربت ستادین دی سی بدهم یک قاشق مربا خوری؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم لوزه و کمی آسم داره . سرما خورده اولین روز تب کرد و علایمی نداره فقط بینیش کیپ شد میخوام بپرسم کوریزان بدمبا سیتریزین یا پلارژین برای سرماخوردگیش باتوجه به اینکه اسم و الرژی هم داره ؟ برای سرفه چی بدم
- شربت اموکسی سیلین برای نوزاد ۱۰ ماهه
با سلام وقت بخیر من دخترم ۱۰ ماهشه و ۷ونیم کیلوعه تب کرده بود علائم دیگه ای نداشت ولی تبش پایین نمیومد بردم دکتر براش اموکسی سیلین نوشته هر ۸ ساعت بدم ولی نگفته چقدر بدم منم انقدر هول کرده بودم یادم رفته بپرسم خیلی ممنون میشم بگین چقدر باید بدم؟؟
- قورت دادن هسته هلو در کودک
سلام؛کودک من یکساله هست مطمئن نیستم ولی احتمال میدم هسته هلو انجیری را قورت داده باید چیکار کنم ؟؟
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- خدا خیرتون بده ترسیدم گفتم شاید برا بچم مشکلی پیش اومده زیاد اب خورده
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- عفونت گلو
سلام برای بچه چهارساله دوز مصرف شربت آموکسی سلین به وزن دوازده کیلوگرم چند سی سی تجویز میشه
- یبوست
سلام فرزند ۷ ماهه ای دارم که یبوست خیلی شدیدی دارد تمام روز هم از دل درد ناله می کند باید چه کنم برای رفع یبوست
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- استفراغ
سلام خسته نباشید کودک ما قبلاً غذا خوردنش خوب بود ولی یه یک هفته میشه که هر چیزی میخوره بلافاصله بالا میاره بعد استفراغ هم حالش خوبه کمی هم بی قراری میکنه
- سلام پسرم ۵ سالشه و دوروز هستش که صبحها میگه گلوم درد میکنه و علاعم دیگه ای نداره ممکنه امیکرون گرفته باشه .شربت سفکسیم میتونم بهش بدم ؟فقط نمیدونم چند کیلو هستش پارسال ۱۶کیلو بود
- شیاف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم آمپول۴ماهگی داره استامینوفن نمیخوره استفراغ می کنه اشکالی نداره شیاف استفاده کنه ممنون
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- لکه همانژیوم
سلام . دخترم دوماهشه و روی پلک چشمش یه کم قرمز رنگه خودمم بچگیم همین طور بودم . یکمم جاش متورمه ک باعث خارش چشمش شده حالا دکتر چشم ک بردیمش میگه ممکنه باعث انحراف بشه و پلکشم یکم افتادگی داره . ولی میگن ممکنه لکه زودی محو بشه و چشمش خوب بیشه . همین مساله انحراف و افتادگی باعث نگرانیمه . میشه نظرتون رو بدونم . ممنون

