Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک 4 ماهه با وزن 6.5،باید 1 سی سی داده بشود؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشین.یه دختره ده ماهه دارم از صبح از خواب پاشده ابریزشه بینی داره و بعضی وقتا ها ناله میکنی بهش استامینوفن هم دادم حتی یک ماه پیش واکسن انفولانزا هم زده.میخواستم سوال کنم داروی دیگه هم باید بهش بدم؟.تشکر
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- اسهال
سلام پسرم یک سال پنج ماهشه چند روزه اسهال داره توی اسهالشم عفونت داره چی بهش بدم بخوره
- باسلام دخترم یک دوره ازقرص فنوباربیتال براتشنج استفاده کرده الان قرصش تموم شده چکاربایدیکنم
- سلام آقای دکتر دخترم نه ماهش هست چقدر ویتامین دی بهش بدم چون اصلا تو افتاب نمیبرمش
- شیر خشک
سلام.خسته نباشید. پسرم الرژی داشت آپتامیل HA گفتین بخوره.جواب نداد پپتی جونیور رو گفتین که کاملا خوب بود بهش ساخت. اما الان هم تهران هم رشت کمیاب شده. دوروزه میگردیم بخدا ندارن. جایگزین چی بدم بهش آقای دکتر؟ نان ۱ بدم؟
- علت بزرگت تر شدن یکی ازسینه ی دخترم
سلام دختر من یه سالو هشت ماهشه دوهفته پیش متوجه شدم یکی از سینهاش از اون یکی بزرگتر شده بردم دکتر غددو سونوگرافی کرد گفت سونوش مشکلی نداره بنظرتون درس میشه علتش چیه خیلی نگرانم؟!
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟
- گِلو درد نوزاد ۵ ماها
سلام دختر من ۵ ماه دارد که چند روزه که سرفه های شدید وخلت آور دارد ممنو ن میشم راهنمایی کنید
- سرماخورده
سلام شربت آموکسی سیلین125واسه بچه شش ماهه ضررنداره سرماخورده وچه مقدار وچندروز بهش بدم ممنون میشم جواب بدین
- سلام پسرم 5سالشه و18کیلو وزنشه مقدار مصرف اموکسی کولا 457رو میخواستم بهم بگین در ضمن تب هم داره ممنونم
- قطره چشم
سلام دكتر خسته نباشيد قطره چشم سولفاستاميد١٠٪هر ٨ ساعت يكبار براي دخترم كه چشماش قي ميكنه و مجراش بستس استفاده ميكنم سوالم اينه كه تا چند روز ميتوان استفاده كرد اگر طولاني شود ضرر داره؟؟
- سبزی خوردن
سلام اقای دکتر خداقوت بچه م ۸ماهشه میتونم سبزی خوردن بخورم؟؟ ببخشید وقتتون رو میگیرم
- مصرف کورتون در شیردهی
آیا زمان مصرف کورتون(پردنیزولون ۵۰)شیردهی منعی ندارد؟جسارتا پزشک گوارش گفتن کمتر شیر بده ولی نظر شما هم برام مهمه
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۲ساله ونیمه
سلام پسرم علائم تب وسرفه وابریزش بینی و بیحالی رو داره،پزشک داروخانه شربت ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده خواستم میزان مصرفش رو بدونم؟وزنش ۱۱ونیم کیلو هست،۳روزه که مبتلا شده و تب میکنه و جدیدا سرفه هاش بیشتر شده
- خیسی کف پای نوزاد
درود بر شما نوزاد چهار ماهه پسر دارم، با وزن ۸ کیلو و ششصد کف پاهاش تقریبا همیشه مرطوبه و گاهی میشه گفت خیسه. مشکلی داره یا طبیعیه؟ من و خانمم هیچکدوم چنین مشکلی نداشتیم تا الان تنها مشکلی که الان در عمل داره اینه که به سختی می خوابه و دیر، ولی مدت خوابش خوبه. البته چند جای پوستش مثل زیر چونه و قفسه سینه و صورتش هم نقاط سفید رنگی هست. اینم گفتم شاید ارتباطی داشته باشه. ممنون از وقتی که میذارین.
- سلام دخترم 4ماهشه سرفه شدید دتره
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- لرزیدن پای کودک
سلام دکتر عزیز من بچه چهارماهه دارم درهنگام خواب وبیدادی پاهایش میلرزد نگرانم که مسگلی داشته باشد یک روزهم در هنگام پازدن بچه بچه دوموفع ایستادنم لرزید چیکارس کنم

