Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر نوزاد ۶۵ روزه ای دارم امروز دچار گرفتگی بینی شدید شده و زیاد عطسه میزند خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم امشب راحت تر تنفس کند
- سوال از متخصص اطفال
باسلام قد ودور سر نوزاد ووزن نوزاد هنگام تولد قد 40 دور سر 31 ووزن ان 1.650 بوده والان نوزاد شش ماهه می باشد که قد 62 وزن 6.400 ودور سر 41.5 میباشد .ایا رشد نوزاد نرمال است
- اسهال نوزاد یک ماهه
نوزاد یک ماهه من تقریبا ده روزه اسهال شده قطره پدی لاکت و نئو زینک دکتر براش نوشته اما خوب نشده تغذیه هم از شیر خشک نان و هم شیر مادر هست ...چندین بار متخصص اطفال مراجعه کردیم اما متاسفانه نوزادم اصلا خوب نشده و روز ب روز اسهالش بدتر تقریبا در طول روز ۱۰ تا ۱۵ بار مدفوع آبکی داره
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۱۵ماهشه از ۵ماهگی تا الان ماهی یکبار تب میکنه اونم تب ۴۱درجه چند بارش انگار برای دندونشه چون دستشو به لثه میکشه و اب دهنش میریزه ولی ایا طبیعیه چون خیلی اذیت میشه و کم اشتهاش کرده و ضعیف چیکارش کنم الانم باز اینجوریه اگه میشه راهنماییم کنید
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشید. پسرم دو ماهش بود براش پدی لاکت تجویز کردید. تا کِی میتونم بهش بدم؟ الان شش ماهشه.
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای نوزاد 2ماهه
نوزاد دوماه ودو روزه با وزن 5.400
- قارچ
سلام تقای دکتر دخترم ۲۳ماهشه از نوزادی تاالان چندین بار این اتفاق براش افتاده اینکه اندام تناسلیش دونه دونه قرمز زده عفونت قارچیه اولش یدونه دونه قرمز بود الان چندتا شدهو کلا قرمزه شهرستانم دسترسی به دکتر ندارم چه پماد یا قطره تی بهش بدم
- سرفه نوازاد ۳۵ روزه
سلام خسته نباشین نوازاد من در طول روز سه الی چهار بار سرفه می کنه سه هفته پیش بینی کیپ شده بود اما الان سرفه می کنه چون زود به دنیا اومده ۳۶ هفته از ریه ها ی او می ترسم چیکار کنم
- شربت زینک سولفات
باسلام عرض ادب آقای دکتر پسرم سیزده ماهه شه شربت زینک سولفات بعد باز کردن تا چند ماه میشه استفاده کرد ؟
- بیسکوییت
سلام آقای دکتر از چندماهگیمیشه بیسکوییت مادر رو له کرد و به بچه داد؟شیر مادر ميخوره با چی میتونم له کنم ؟
- درباره شیر خشک
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه دارم که از بدو تولد سینش خس خس میکنه پیش متخصص اطفال بردم گفتن شاید سرما خورده شربت دادن ولی خوب نشده کولیک و نفخ هم داره بعضی وقتا بعد شیر خوردن از گوشه لبش تکه های کوچیک پنیری شکل میریزه بیرون و وسط خواب یدفعه بیدار میشه شدیدا گریه میکنه نمیدونیم از چیه از شیر مادر تغذیه میکنه ولی شیر مادرش خیلی کمه به نظر شما با این وضع چه نوع شیر خشکی بدیم بهتره روزی یکی دو وعده
- درباره رفلکس
سلام خسته نباشید ببخشید من نوزاد دارم که ۱۸میشه ۲ماه وقتی میخوابه انگار چیزی دهنشه که میجوه بعد توی دهنش اب جمع میشه شبا احساس خفگی بهش دست میده انگار نمیتونه اب دهنش رو قورت بده گاهی چند سرفه هم میکنه تو خواب ناله میکنه میشه دلیلش رو بگید
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام ،وقت بخیر ب بچه ام ۴۰ روزه هستش گلوی بچه ام خلط داره ولی سرفه و ابریزش بینی اینا نداره فقط خلط هستش چی بدم خوبه
- اگزمایه نوزاد
سلام وقت بخیر.نوزاد پسر۴ماهه دارم که تقریبا از ۴۰ روزگی به بعد دچار اگزما شده.چندبار بردم دکتر وداروهایه مختلف دادن.ولی تاثیرنداشت وحتی بدتر شده طوری که نمام بدن ملتهب وخسکی داره حتی پشت سر وصورتش.نظر شما درمورد این اگزما چیه.لطفا راهممایی کنید ممنون.
- بالابودن انزیم کبدی
سلام نوزاددختر40روزه دارم که روزپنجم زردی 11/8داشت و به 9رسید ودوباره رفت بالا و 10/5شد وچندروزبهش قطره بیلی ناستردادم که تازه عددزردی به 7/23رسیده و فاویسم داره ودر ازمایش قبلی SGPT35بود و SGOT52بودو کل صورتش و گوشس پرازجوش شده بود که روی جوش گوشهاش پوست پوست زردشده بود که گفتندبه پروتین گاوی حساسیت داره ودارم براش پمادمیزنم و تازه بهترشده چهارروزبعد که ازمایش دادم انزیم کبدی SGPT53.0هستو SGOTشده59که گفتنداین ایتم کم شده و الان SGPTبالاست دکتردوباره برای هفت روزدیگه ازمایش مجددنوشته وگفتندمیتونه بخاطرالرژی و بیماری فاویسم باشه این بالابودن وگفتندکه دیگه قطره بیلی ناسترندم الان این بالابودن به نظرشمادلیلش چیه واینکه میترسم قطره بیلی نتسترندم ودوباره زردی بره بالابه نظرشماچکارکنم با تشکر
- زردی وقطره
سلام آقا دکتر خسته نباشد پسرم چهل و پنج روزه است قطره مولتی ویتامین جدا قطره آهن جداگانه و قطره اسید فولیک جداگانه وشربت زینک هم بهش میدادم مشکلی نداشته همه رو بهش میدادم الان چهل و پنج روزهست زردی داشته خوبه شد توی پانزده روزگی ولی الان زرد چکار کنم
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- دماغ کیپی
سلام آقای دکتر دخترم ۵۰روزشه دماغشذکیپه گفتن روغن بنفشه خوبه یک قطره ریختم تو دماغشش مشکلی نیست
- تب واسهال
باسلام پسریکساله من سه روز اسهال سبز داره ویک روز تب داره شربت فارمنتین و سیتریزین و گایانفزین دادم خوب نشد چکارکنم

