Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آیامیتوانم این غذاهارابدهم
باسلام خدمت جناب دکتردخترم یازده ماهشه وقتی دکترمیبرم هرسری یه چیزی میگی یه روزمیگه زردآلومیتونه بخوره سری بعدی میگه نه به نظرشمادراین سن میتونم بهش هلو.زردآلو.هندوانه.پسته.فندق.جوبرای سوپش.گلابی.نارگیل.آناناس.روغن ککنجدوزیتون بدم باسپاس فراوان که همیشه باحوصله به سوالاتمون جواب میدین🙇
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
روی بدن پسر 8 ماهه ام ریخته بیرون از چی میتونه باشه؟
- کارنکردن شکم نوزاد۹ماهه
سلام شب بخیر.دخترم ۹ماهه هستش ۲الی۳روز شده شکم کارنمیکنه خیلی بیقراری میکنه هنوز دندون در نیاورده قبلا تب بی حالی داشت. فقط شیر مادر مصرف میکنه هرچیزی که نیاز بوده دادیم ولی نمیخوره .چکار باید بکنیم
- سرفه
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم مقداری سرفه میکنه بردم دکتر فقط رینوسالتین سدیم کلرید داد و اینکه گفت بدم بهش بخوره با توجه به اینکه قطره برای گرفتگی بینی هستش آیا میتوان به صورت خوراکی داد
- کودک هفت ماهه
سلام واس نوزاد هفت ماهه چه سوپی درس کنم؟گوجه میتونم بدم یانه؟
- سلام آقای دکتر .پسرم ۱۹ روزه به دنیا اومده خیلی خودش کش و قوس میده ممنونم جواب بدید
- اختلال خواب
سلام نوزاد ده ماهه دارم جدیدا شبا نصف شب با گریه و جیغ بیدار میشه چشاش بستس شیر نمیخوره فقط خودشو و گردنشو میکشه و ول میکنه یجوری انگار لج میکنه،موقع خواب اینطور شده جدیدا،خواب روزانشم همینطوره
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه یه شیر خشک خوب که بچه وزن بگیره معرفی کنید؟؟و اینکه من دکتر بچه ام رفلاکس داره شیر خشک ببلاک داده.وزنشم کمه.با قطره چکون بهش میدم.میشه کنار ببلاک یه شیر خشک دیگه هم بدم.یعنی هر دو بدم در یک روز
- زور زدن نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۳ ماه و پنج روزشه بخاطر زور زدن زیاد آزمایش مدفوع دادم که کلپروتکتین ۴۰۰ بود شیر خودمو میخوره و در حد ۱۵۰ سی سی در روز شیر خشک نان کامفورت فقط زور زدن داره و گاز معده چ شیر خشکی توصیه میکنید کمکی بهش بدم
- ریفلاکس
سلام پسرم ۵۳روزه است وریفلاکس معده دارد شربت رانیتیدین خریدم بدون نسخه رویش نوشته ۲۰۰میلی گرم در اینترنت خواندم برای نوزادان ۱۵میلی لیتر است به اندازه یک قاشق چایخوری به اودادم ،خیلی خواب آلود شده ویبوست هم گرفته چه کنم نگرانم آیا شربت اشتباهی که بهش دادم خطرساز شده براش؟ شش ساعته که خوابیده وفقط برای شیربیدارمیشه،برای ریفلاکس معده اش چه کنم
- فرنی با نشاسته
سلام آقای دکتر بچم داخل ۷ ماهه از فرنی بدش اومده اصلا لب نمیزنه میشه با نشاسته و آب براش فرنی درست کنم؟؟
- عوارض
دخترم امروز ۱۲ روزه است که واکسن ۱۸ واهگی زده متوجه شدم روی سینه اش جوشهای خیلی ریزی زده خواستم ببینم از عوارض واکسن است یا جوشهای عرق است
- حساسیت ب اموکسی سیلین
سلام اقای دکتر دخترم تب داشته ک ب ۳۸.۵ هم میرسید با قطره کنترل میشد هرر۸ ساعت یبار بهش میدادم دوسه روز تب کردو خوب شد بردم دکتر گفت احتمالا اززگوشش.براش اموکسی سیلین داده ولی این دارو بهش دادم رو صورتش حالت لک های صورتی ضاهر شده الان باید چبکار کنم این دهرو چند روز ادامه بدم یا چیزی میش جایکزینش کرد؟؟؟لثه دخترم خیلی ورم کرده همه چیز رو گاز میزن ایا ممکن این تب برا لثه هاش بوده باش؟اگر برای گوشش هست چرا پس در طول روز گریه نمیکن شبا یکم اذییت میش
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام و خسته نباشی پسرم چهار و نیم ماهشه الان بیست روزه شکمش کار نکرده تغذیش شیر مادرشه ولی گاهی با اینکه خیلی گشنشه شیر مادر نمیخوره و به همین خاطر گاهی شیر خشک بهش دادم البته ترنجبین و کمی اب جوشیده که سرد شده دادم یکم شکمش بنظرم ورم داره تو این اوضاع هم جایی نمیشه بردش ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم مشکلش حل شه لطف میکنین جواب بدین
- گریه شدید نوزاد ۶ماهه
سلام بچه شش ماهه هشت روزه دارم هیچ مشکلی نداشت فرنی سوپ و حریره بادامش رو خوب میخوره ولی امروز بعد شش ماه آوردنش خونه مادر شوهرم بچه خیلی بی قراری میکنه طوری که اصلا بغل هیچ کس جز خودم وای نمی ایستد علتش چیست
- نوزاد
سلام من پسر نه ماهه دارم فكر ميكنم يه تاس اندازه يه نوخود قورت زاده ميخواستم ببينم دفع ميشه؟ بايد چيكار كنم البته مطمئن نيستم اگه خورده باشه علائمي داره؟
- کالپروتکتین
سلام پسرم الان هشت ماهو نیمه است از یک ماهگیش استفراغ شدید بی قراری زیاد و مدفوع مخاطی خارش چشم و بینی و نفخ شدید داشت که دو ماهگی ازمایش گرفتن کالپروتکتین 500،مدفوع اسیدی و قند احیا کننده 4+بود تو هفت ماهگی مجدد ازمایش داد که خون مخفی مثبت و اینبار فقط کالپروتکتینش 370بود یک ماه قبل آزمایش کرونا گرفته بود به جز استفراغ مدفوع مخاطی بی قراری ها و نفخ شدیدس همچنان هست شیر پپتی جونیور میخوره آیا این موارد مشکل ساز هست و نگران کننده؟
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- صفحه بازسرنوزاد
سلام آقای دکترمن یه نوزاددارم چهارماهه ببخشیدجلوسرش هنوزکامل محکم نشده منظوراون صفحه جلویی شوهرم بادستش به اونجانگامیگردیکمی فشارش دادآیادرآینده عقب مانده میشه؟

