Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لعاب برنج
باسلام نوزاد۴ماه ونیم دارم باوزن ۴۸۰۰باتوجه ب وزن کم چندروزه روزی ۳قاشق چای خوری لعاب برنج میدم.ایا تاثیری دارد؟
- سرفه نوزاددوماهه
سلام ببخشید اقای دکتر من پسرم دوماهشه تب ۳۷ درجه داشت الان بهترشده تبش اما سرفه خش دار میکنه سینش گرفته نفس میکشه خس خس میکنه راه بینیش روگرفته دکتربردم گفت شیرمادرخودش داروعه چیزی نداد شربت ایورامی برای دختر۵ سالم نوشته میتونم بهش بدم؟چیابهش بدم خوبه؟ممنون
- گريه در خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهشه بعضي وقتا با گريه از خواب بيدار ميشه اطرافشو نگاه ميكنه انگار كه بترسه از چيزي به اين حالته
- رفلاکس
سلام نوزاد سه ماهه ای دارم ک رفلاکس داره راینتدین میخورد ک قطع کردم با وجود رانیتدین بازم شیر برمیگردوند ولی کمتر بود الان با هر شیری ک میخوره شیر و برمیگردونه نان اچ ا میخوره بهش قرص امپرازول بدم؟ هرچند ساعت؟ چ مقداری
- مننژیت در نوزاد
چرا در درمان مننژیت باکتریال در نوزادان تجویز سفوتاکسیم از سفتریاکسون بهتر است؟
- پاره گی مقعد
پاره گی مقعد نوزاد چهارماهه پاره گی مقعد که به قرمزی میزنه آیا خطر ناکه
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟
- سرفه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایی نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- اسهال8 ماهه
سلام، پسرم بعد گذاشتن شیاف گلیسیرن اسهال شده...بعد هر شیر شکمش کار میکنه...طبیعی هست؟ خودش خوب میشه یا نه؟ممنون
- اسهال سبزرنگ
باسلام پسرم 6ماهشه واکسنشوکه زدم شب تب کردبهش استامینوفن دادم روزبعداسهال باتب شدیدواسهالشم سبزرنگ رگه های خون داخلش بودبعدبه دکترمراجعه کردم آزمایش نوشت سفکسین دادباorsمصرف کردم تبش قطع شده ولی هنوزاسهالش آبکی سبزرنگه آزمایششم wbc-6-8نگرانم میشه راهنمایی کنید
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام، نوزاد ۲ ماهه ای که ریفلاکس مخفی داره که مدام دستهاشو مشت میکنه و ماهاشو تو شکمش جمع میکنه و با حرص شیر میخوره البته این حالت با خرص شیر خوردنش بیشتر شبها است شیرخشک هم گاهی در طول روز بهش داده میشه تا حالا نان بوده به پزشک مراجعه کرده بی بی لاک بهش داده میشه با صدای بلند گریه میکنه و خیلی دیر آروم میشه، قطره ضدنفخ و شربت گریمچیر بهش داده میشه خیلی تاثیر نداره و اخیرا پودر مترانیدازول برای ریفلاکس داده میشه وضعیتش رو خیلی بهتر نکرده طریقه خوابیدنش رو هم سرش رو کمی بالاتر از بدنش قرار داده میشه خواب عمیق نداره میخاستم راهنمایی کنید چکار باید کرد چه دارویی براشون استفاده بشه که وضعیتش رو بهتر کنه؟
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم ده ماهشه. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیرهش آپتامیل پپتی۲ میخوره. خیلی تو بازار نایاب شده. اگه پیدا نکردم میتونم آپتامیل پپتی جونیور بدم بهش؟ یا آپتامیل پپتی۱؟ آخه اونا روش نوشته زیر شیش ماه
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- استامینوفن پاراکید برای کودک
سلام پسرم ختنه کردیم دکتر استامینوفن آمیفن دادن هر ۶ ساعت ۱۲ قطره ولی پسرم نمیخوره میخوام میخوام بهش استامینوفن پاراکید بدم چند قطره بهش بدم هر ۶ ساعت ؟ پسرم ۵۶ روزس و ۵ و ۷۰۰ وزنشه
- خسخسسینه
سلاممنپسرمنزدیکچهارماهش هستبردمشدکتربراششربت سفکسیم۱۰۰لوپراکسدادهمزهتلخیمیدهپنجروزدارممیدمبهشبدممزهتلخمیده
- مالیدن پاهای نوزاد
سلام دختر چهارماهم دوهفتس که کف و کنارپاهاشو محکم بهم میماله و همیشه انگشتای پاشو محکم جمع میکنه علتش چیه؟
- پوست نوزاد
با سلام و خسته نباشید من پسرم ۵۵روزشه و بیشتر اوقات پوست بدنش شبکه ای میشه بیشتر تو سرما ولی مواقع دیگه هم شده از موقع تولد بوده سفیدپوست هم هست بیشتر به چشم میاد دستو پاش هم سرده خیلی نگران شدم

