Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دخترمن ۱۴ماهشه و اینکه تاالان ببراک ای ار میخورد الان باید چه شیری بهش بدم میخوام شیرشو عوض کنم که هم ویتامینش زیاد باشه هم وزن دهی داشته باشه ممنون
- سندروم دان
سلام من دوتا دوقلو دارم که خطوط دست یکی از اون ها یه خط صاف بدون بریدگی هستش و بغل شصت یه خط داره و گوشش یه حالت نرمی داره آیا احتمال سندروم دان وجود داره توی بارداری هم سلفری انجام دادم نرمال بوده ولی الان خیلی استرس دارم بخاطر این حالت ها احتمال سندروم دان خفیف هست !!
- برای پسر ۹ ماهم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۹ ماهه منم فقط قطره ی مولتی ویتامین پد یابست دادم ایا باید قطره ی اهنم بهش بدم یا نه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای
- Detoxing By means of Perspiration: The Human body’s Inherent Purification
- لکه پوست نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماهه ای دارم که از دوماهگی متوجه دوتا لکه قرمزرنگ پشت پاشنه دوتا پاهاش شدم(فکر کردم جای جورابه وچون پوستش ظریفه مونده) به مرور کوچیک ترشدن واز قرمز به قهوه ای تغییر رنگ دادن ولی بعد گذشت دوماه بازم هستن اینا چی هستن؟جای نگرانی داره؟
- خون امدن گوش
سلام پسرم ۳ سال و ۵ ماه داره یه چند روز گلو درد داست بهش فارمنتین ۶۰۰ دادم دیشب قبل خواب یه بستنی خورد خوابید صبح بلندشد دیدم از گوشش خون اومده ،نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
- کودک ۷سال تمام تب وسرفه دارد
سلام دکتر پسرم آلرژی داره دارو مصرف میکنه یک هفته پیش دکتر آلرژی دارو آموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کرد آبریزش بینی و خلط گلو داشت بعداز یک هفته دارو تمام شد دوباره آبریزش بینی و سرفه خلطی برگشت همراه تب ۳۸درجه دارو استامینوفن و آموکسی ۲۵۰در منزل دارم بهش بدم کمکی میکنه با سپاس از جوابتون.
- مدفوع
سلام . پسر دو ماهه مدفوعش شل و زرده آیا طبیعیه
- بیماری کودک 5ساله
سلام پسر 5ساله دارم که 5روز پیش با دمای38.5یک دوز استامینوفن دادمش دماش اومد 36/5دیگه دماش نرمال شدولی روز دوم آبریزش بینی وگرفتگی بینی داشت روز سوم شبش سرفه داشت الآن دوروز هست که شب و روز سرفه داره بیشتر سرفه هاش خشک بعضی موقا به نظر میاد یه کم ترشح همراه سرفه البته خیلی کم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- فولنس
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۱۲ روزشه به صورت اتفاقی از کلیه هاش سونوگرافی دادم گفتن هر دو کلیه ورم داره و فولنس هستش.حالا باید چکار کنم؟دستشویشم حالت خلط داره از یک ماهگی فقط شیر خودم میخوره.چشماشم گریه می کنه خیلی کم در حد دو سه قطره اشک از چشماش میاد.تو سونوگرافی آنومالی بهم نگفتن که فولنس داره.نظرتون در مورد فولنس چیه؟خیلی نگرانم
- دل درد گاهی اوقات
سلام دخترم ۵سالشه گاهی اوقات میگه دلم درد میکنه بعضی وقتا بامدفوع برطرف میشه بعضی مواقع هم نه میگه دسشویی ندارم ازپارسال هم زیاد وزن اضافه نکرده لاغرشده تا همین چندماه پیش همیشه صبح فقط شیرمیخورد الانم بعضی وقتا میگه دلم دردمیکنه حدود۱۰دقیقه ای بعدمیگه خوب شد لطفا جواب این سوال بدین ممنون
- تب و اسهال واستفراغ
سلام و خسته نباشید پسرم دو ونیم ساله از دیروز تب کرده و اسهال شده و امروز صبح دچار استفراغ، استامینوفن دادم تبش کمی پایین میاد ولی دوباره بالا میره هر چهار ساعت دادم، ولی برای اسهال و استفراغ نمیدونم چی باید بدم، در این شرایط هم دکتر نمیتونم ببرم با تشکر از شما
- 123
سلام آقای دکتر پسرم36هفته ونارس دنیااومدالان ده روز دیگه یک ساله میشه اماسرپابه تنهایی نمیمونه بایدازمبل یاجایی دست بگیره بلندبشه خودش میشینه وازنشسته به حالت چهاردست وپا میره بیشتر سینه خیز میره اماچهاردست وپاهم میره دد ببه میگه به صداواکنش داره دسدسی وبازی میکنه غذا خوردنش خوبه وآرامه امابه تنهایی نمیتونه بمونه ومن نگرانشم چون تونت نوشته تایک سالگی باید بدون حمایت بایسته البته ازپله هم خودش بالا میکشه و رد میشه وکنار مبل راه میره وحتی میتونه چیزی ازرزمین برداره وباز بایسته آیانموندنش به تنهایی مشکلی داره
- ابیزش بینی
با سلام وخسته نباشی من پسرم یک سال ویک ماه داره ابریزش بینی گرفته بردم دکتر شربت آموراکس ۲۵۰ بهش داده چند روزه بهش میدم فرقی نکرده خواستم بدونم شما چه شربتی معرفی میکنید براش که زود خوب بشه ممنون از شما زنده باشی
- مولتی ویتامین
سلام به پسر دوماهم تا الاان مولتی ویتامین ایرانی میدادم الان مولتی ویتامین خارجی خریدم عیبی نداره بهش یدم
- شربت نئوزینک و کیدیزول برای کودکان فاویسم منع ندارد؟
- وزن کودک نارس در ماه نهم
- پسرمن ۶ساله سرفه وتب داره سفکسیم ۱۰۰چند سی،سی وچند بار در روز باید مصرف کنه؟؟
- شربت آموکسی سیلین
مقدارونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱۵ماهه

