Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخوار
پسرم آخر ماه یک سالش را تمام میکنه شبها موقعه خواب پاهاشو به زمین میکوبه دکتر بردم آزمایش دادم ویتامین د ۵۷ بود ویه کم خونی داشت دکتر براش قطره آ د به مقدار زیاد و نیم ساعت جلوی آفتاب مستقیم و قطره آهن خارجی تجویز کرد خوب شد اما دوباره سه شب میشه شبها پاشو به زمین میکوبه داروهاش دارم میدم موندم چکار کنم
- غذای کمکی
با سلام،آقای دکتر بچه من ۱ سالش تموم شده و هنوز توانایی خوردن غذا رو به راحتی نداره و حتما باید حتی سوپ رو واسش با دستگاه یکدست کنم و گرنه موادش توی گلوش گیر میکنه و به استفراغ ختم میشه.چیکار باید انجام بدم؟
- سلام اغای دکتر دخترم العان از روری زمین پودر فلفل قرمز ریخته بود خورد مشگلی پیش نمیاد یک سالشع
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- داغی
سلام وقت بخیر اقای دکتر. نوزادم شش ماهه هست. چند روزه که کف پاش داغ هست. چیکار کنم اقای دکتر . شربت استامینوفن پاراکید بهش بدم؟ شهرستان خونه ی مادرم اومدم و دسترسی حضوری خدمتتون ندارم. یک دنیا سپاس
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- امپرازول
ببخشید آقای دکتر میشه راهنمایی کنید کپسول امپرازول را چگونه تدریجی قطع کنم؟یک دنیا سپاس
- مدفوع مکررنوزاد۶ماهه
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شمادکترگرامی دخترم ۶ماهش هست ودوروزه که درروزبیشتراز۶بارمدفوع میکنه درضمن بهش غذای کمکی هم میدم هیچ علائم دیگری مثل تب یاسرفه ویاچیزدیگری نداره شیرخشکش آپتامیل پرونوتراهست این دوروزشیرودرست نمیخوره ولی غذاش که برنج وسیب زمینی پخته ومیکس شده هست روکامل میخوره میشه راهنمایی کنیدعلت این مدفوع هاچی هست وچه اقدامی بایدانجام بدم ویاچه دارویی بهش بدم ممنون میشم
- عفونت چشم نوزاد ۸ ماه
اقای دکتر پسرم ۸ ماهشه چشماش عفونت داره ۳ روز الان خیلی میترسم .قطره باکتی ماید ۱۰ و پماد اریترولیدین اوردم براش مصرف کنم یا نه
- آرسین
با سلام!پسرم ۴سالشه با وزن ۱۳کیلو گلوش التهاب و عفونت داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰مقدار دستورش میخوام سوال دوم:سن ۴سال وزن ۱۳کیلو و قد۹۶سانت نیاز ب مولتی ویتامین داره؟اگ داره یه مولتی ویتامین خوب میخوام معرفی کنی و نحوه دستورش؟ ممنون
- دخترم رفلاکس داره میشه بهش شیرخشک ایزومیل بدم؟؟ اگه نه چه شیرخشکی خوبع ک وزن دهی هم داشته باشه
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- مولتی ویتامین
سلام به نوزاد سه ماهه چقدر از قطره مولتی ویتامین باید بدم
- فيبروزكستيك
دكتر جان ترخدا جز cf دليل ديگه اي داره ؟ جاي اميدواري هست كه cf نباشه
- حنجره
سلام اقای دکتر پسرم 8سالشه صداش گرفته هیدرو. کورتیزون و هیستادیک امپولشونو زد دو بسته سفکسیم 200خورد همچنان صداش گرفته چیکارش کنم، دیفن هیدرامین هم خورده ولی صداش باز نشد
- کم وزن
سلام ببخشید نوزاد من کمزنه دوماه نیمه شه به چشم خودمون کوچیک مونده چند جور شیر خشک دادم نان اپتامیل و...بهش نیافتاد بالا اورد بدنش پاشید چ مارکی بدم و ایا باید ببرم پزشک تغیه تجویز کنه چ مارکی بخرم
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- شربت تئوفیلین جی
با سلام و عرض ادب دوقلوهای من در هفته ۳۳ به دنیا اومدن و الان ۲۳ روزه هستن و بعد از ترخیص دکتر روری دو بار شربت تئوفیلین جی براشون تجویز کرده ولی هربار بهشون میدم میپره تو گلوشون و من خیلی میترسم میخواستم بدونم آیا دادن این شربت بهشون واجبه؟
- ایا برای اسهال کودک ۲۰ماهه باوزن ده کیلو شربت سفیکسیم ۱۰۰ ومترونیدازول باهم میشه استفاده کرد؟

