Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست سفت وبه زور نوزاد مدفوع میکنه چه شربتی خوبه نوزاد 7 ماه وغذای کمکی شروع شده
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- تیوفیلین جی
سلام من دخترم وپسرم هردو به یه شکل سرفه میکنند برای پسرم پنج سالشه داروی تیوفیلین جی دادن آیا به دختر یک سال ویازده ماهمم میتونم بدم
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- اسهال
شلام اقای دکتر پسرم ۲۳ماهس شکمش اسهال شده چی بهش بدم بند بیاد ؟؟؟؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید میخواستم بپرسم شربت سیتریزین واسه آلرژی شیرخوار ۷ماهه با عطسه و آبریزش و گرفتگی بینی قابل استفاده هستش واینکه چند cc؟؟؟؟
- یبوست کودک
باسلام خدمت آقای دکتر.پسرم ۱ونیم سالشه یک هفته هست که یبوست گرفته نمیتونه دستشویی کنه.غذا هم زیاد نمیخوره. لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- بعداز چندروز ازخوردن قطره بی بی کر شکم نوزاد کارمیکنه؟
- تب
سلام. بچم نزدیک شیش سالشه امروز که چهارشنبه هست دومین روزیه که تب داره دیشب بردم دکتر گفتن گلو و... همه خوبه. فقط استامینوفن دادن و چون شکم درد داشت سه تا ساشه کیدی لاکت زینک هم دادن روزی یکی. یکمی سر درد هم داره. اگه تا سه روز خوب نشد یعنی ویروسی نیست؟
- قرص سفکسیم، وابله مرغان
سلام آقای دکتر پسرم همزمان آبله مرغان وعفونت گلو گرفته خوردن سفکسیم200خطر ناک نیست با توجه با شرایط آبله مرغان
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر خسته نباشد من واکسن ۱۸ ماهگی دخترم را با۳۶ روز تاخیر زدم مانعی ندارد
- حالت تهوع
سلام فرزند نه ماهه ای دارم که چند وقته حرکاتی مثل حرکات حالت تهوع وصدای اونو درمیاره ولی چیزی بالا نمیاره انگار روز به روز هم بیشتر میشه میخواستم بدونم علتش چیه
- پسرم گلو درد و ۲سال نیم دارد با وزن ۱۱/۵ کیلو چقدر باید سفکسیم بدم؟
- من دکترنرفتم چشم پسرم چرک میده بنظرتون از داروخونه بگیرم استفاده کنم
- عوارض دارو
با عرض سلام خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم من چند وقتی است بدلیل دندان درد کپسول نوافن میخورم دختر سیزده ماهه ای دارم که چند وقتی است توی خواب وبیداری بیقرار است آیا این بیقراری تاثیر قرص است یا دلیل دیگری دارد ممنونم میشوم راهنمایی بفرمایید
- سلام دخترم سه ماهش نافش یه کم ترشح زرد میده بردم دکتر دوتا پماد داد خوب نشد
- بچه من عمل مری کرده چند روز که بد داره جیش میکنه چکار کنم
- سالبتامول
سلام آقای دکتر خسته نباشین خواستم ازتون سوال کنم شربت سالبتامول برا التهاب گلو خوبه بچم سرما خورده دکتر معاینش کرد گفت التهاب گلو داره با کمی سینش خس خس میکنه براش شربت سالبتامول نوشت خواستم بدونم سالبتامول برا التهاب گلو هم جواب میده یا فقط برا ریه
- اسهال سبزرنگ
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر دو سال و سه ماهی دارم که امروز اسهال شده و به رنگ سبز کمرنگ است و چون الان یک هفته است از شیر گرفته ام بهش شربت کلسیم می دهم ایا امکان دارد برای شیر باشد
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید . شربت پدی کلد برا بچه ۱۹ماه با وزن ۱۰/۵ روزانه چند سی سی استفاده شود

