Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلو درد کودک ۴ساله
باسلام . بچه من از صبح که بیدار شده همش میگه گلوم درد میکنه . هر چی میخوره میگه گلوم درد میاد میشه لطفا بگید چه دارویی و با چه دزی بهشون بدم ممنونم
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- آزیترومایسین خوبه یا نه
سلام پسرم ۱۰ماه داره سه روز هست که اظهال داره چه داروی باید بدمش
- دندون
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و یک هفته است که دندونش در اومده و انگار هردوش کج هستن کاری لازمه؟
- ناف
سلام ببخشید سوال قبلی در مورد ناف را پرسیدم خواهشمندم بفرمائید این سفیدی نشانه چیست در مورد فتق ناف نوزادم چه کنم شرمنده بابت مزاحمت دوباره
- استفاده از داروهای گیاهی
سلام آقای دکتر..سال نوی شما مبارک.من دچار اکزمای پوستی شدم.ایا استفاده از صابون زیتون شربت سرکه انگبین و پودر حناو گل سرشور برای خودم در دوران شیردهی برای کودک ضرر دارد؟
- اقادکتر پسرم 3سالشه همش گچ دیوار خونه رو با ناخن میخوره
- آلرژی
سلام نوزاد دو ماهه دارم ک تازه دکتر بردمش رفلکس معده داره دکتر بهش پدی لاکت و قطره کولیکوید و قرص امپرازول ۲۰ داده از وقتی خورده روزی ۷ الی ۸ بار شکمش کار کرده و اینکه صورتش قرمز شده و خارش داره میخواستم بدون ایا حساسیت دارویی پیدا کرده ب کدوم دارو باید قطع بشع یا مهم نیست ادامه بدم داروش .ممنون میشم پاسخ ببدهید
- زیاد مدفوع کردن کودک ۱۸ ماهه
سلام پسر ۱۸ ماهه ام دچار اسهال شدید شد سرم زدیم دارو خورد خوب شد ولی بعد از اون موقع تعداد مدفوع اش در روز زیاد شده حالت اسهال نیست در ضمن در بیماری اش دکتر سفکسیم داده بود که اسهالس را بدتر کرد پسرم به سفکسیم حساسیت داره
- پسر من الان ۲۷ ماهه هست خانمم از یکسالگی بهش ملاتونین میده و هنوز هم داره ادامه میده لطفا بفرمایید ایا مشکلی ایجاد میکند یا خیر ممنون
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم یازده ماهشه سرماخورده احساس میکنم گلوش هم دردمیکنه ،آقای دکتر میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟؟ چند سی سی؟ ۹کیلو داره ،،،ممنونم
- سامیار
سلام وخسته نباشید کودک یک ساله دارم چند روز هست صداش گرفته تب نداره و آبریزش هم نداره زیر پاش یکم شل شده در روز یک یا دوبار هست دارآباد بدم و چه دارویی
- گریه
سلام دختر من یک ماهو نیمشه جدیدا یهو بی دلیل یعنی پوشک و غذا. مشکل نداره یهو گریه میکنه یهو از خواب میپره گریه شدید و پاهاشو جم و دستاشو مشت میکنه در حین گریه قرمز میشه و یهو انگار نفسش میره. بعد باز ادامه گریه، میتونم بهش داروی گرمیچر بدم؟ و چند ساعت چندسات
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ سالشه سه روز پیش تب کرده دکتر انپول پنی سلین ندشته زدم الان تبش قطع شده سرفه خشک زیاد داره همراه با گاهی عطسه راهنماییم کنیین لطفا دارو دیگه نیاز داره؟
- نارنجی شدن کف پا
سلام دخترم پنج سالشه از دو سال پیش کف پاهایش رنگ نارنجی شد ازمایش خون چک اپ ازش گرفتیم سونوگرافی انجام دادیم خداروشکر خوب بود جوابشون فقط دلیلش چیه واینکه ببار نارنجی کم رنگ میشه یبار پر رنگ میشه باید چیکار کنیم که به رنگ طبیعی خودش برگرده
- پوست لواشک
با سلام و عرض ادب کودکم من یکساله است و دیروز پوست لواشک خورد نگرانم باسد چیکار کنم

