Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داروی راسیپ
سلام روزتون بخیر پسرم ۴سالو نیمشه وزنش کمه و خ بد غذاس دیروز از داروخانه شربت راسیپ گرفتم براش توو نت دیدم عوارضش خواب آلودگیه .. امروز برای اولین بار بهش دادم پسرم حالت عادی خ ورجه وورجه داره ولی امروز همش خوابه نگرانم شربت بهش آسیب بزنه شما توصیتون چیه؟ بجز راسیپ چ شربت مکملی پیشنهاد دارین
- علت استفراغ فرزندم
سلام خسته نباشید من پسرم ۵ سالشه الان ۳ روزه استفراغ می کنه فقط همین علائم رو داره در روز فقط یک بار این جوری می شه می شه راهنماییم کنید چی بهش بدم که خوب بشه
- دیابت
با سلام و احترام. قند خون ناشناس پسر ۱۲ ساله ۱۰۸ بود و بعد از ۶ ماه که مجدد تکرار شد قند خون ناشتا ۱۰۹ و قند غیر ناشتا و a1c نرمال بود. آیا ایشان مبتلا به دیابت هستند و چه اقدامی باید انجام شود. سپاس از توجه شما.
- چشم
باسلام چشم دخترم 11ساله ام عفونت کرده نوبت چشم پزشک گیرم نیومد بردم پزشک عمومی دوتا قطره تجویز کردن،خواستم ببینم استفاده کنم براش، قطره کلوبیوتیک 0/5درصد قطره سیپروفلوکساسین0/3درصد لطفا راهنمایی بفرمایید استفاده کنم براش یا نه؟ سپاس فراوان فاویسم هم داره
- آلرژی
سلام دکتر کودک من یکساله شده و طی این یکسال به پروتئین گاوی آلرژی داشته و خودم رژیم لبنیات داشتم الان اگه بخوام لبنیات مصرف کنم آیا میتونم به کودکم هم بدم ؟آیا لازمه داروی خاصی به کودکم بدم تا با شروع مصرف لبنیات معده و روده اش آمادگی پذیرش لبنیات رو داشته باشه و براش مشکلی پیش نیاد؟؟در صورت لزوم چه دارویی لازمه؟؟
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۹ ماهشه و ۳روزه ک اسهال گرفته و بدنش قرمز شده،چیکارکنم خوب شه؟برای سوختگیش چ پمادب خوبه؟؟ایا امکان داره بیرون رویش از دندون یا واکسن ۱۸ ماهگی باشه؟؟
- عفونت ادرار
حس میکنم دخترم دچار عفونت ادراری شده ۱۹ماهشه و ۱۲ونیم کیلوئه هرکار میکنم اجازه نمیده ادرارشو بگیرم وفقط توپوشکش ادرار میکنه و نمیذاره کیسه ام بذارم براش اینقد گریه میکنه بی حال میشه هرکار میکنم نمیتونم آزمایش ادرار ازش بگیرم واسه همون میخوام ببینم میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰بدم
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- دخترم دوماهشه بینیش کیپه
سلام آقای دکتر به دختر دوماه ونیمه دارم که سرفه میکنه دماغشم کیپه دکتر برم گفته سرما نخورده دلیلش پس چیه
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰
- کم بودن وزن
سلام دخترم خیلی کم شیر میخوره الان ۵ ماهشه ووزنش ۵۸۰۰ گرم هست و شیر خشک میدم اسمم شیرخشک نان ۱ به نظرتون شیر خشک عوض کنم کدوم شیر خشک بهتره رفلاکس هم نداره و دکتر برای همون قطره متوکلو پرامید تجویز کردن اما الان دو ماه میدم فایده نداشته وزنش بیشتر نشده ازمایش هم دادم هیچ مشکلی نداره
- فاویسم و خوردن آموکسی سلین مجاز است
شیر میدم به پسرم پسرم فاویسم داره میتونم آموکسی سلین بخور م
- پودر چاقي
سلام آقاي دکتر من دختري 16ماهه دارم که خيلي شير ميخورد و من در اين 16ماه 8کيلو وزنم کم شده آيا ميتوانم از داروخانه پودر چاقي جنرال تونيک دينه استفاده کنم؟؟نوشته در شيردهي ميتوان استفاده کرد شما ميشناسيد اين پودر را؟ضرري ندارد؟
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسر ۴ساله وزن پانزده و نیم دارم . لوزه داره هفته پیش سرماخورد و سرفه داشت دکتر فارمنتین ۶۴۳ داد و برم هگزین و شربت هانی تیم . سرفه هاش خشک بود و خلط دار شده دوروزه فارمنتین تموم شده امروز مجدد سرفه های خلط دار داره چی بهش بدم خوب میشه؟
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟
- غدای کمکی
سلام آقای دکتر . بچه من امروز 5 ماهش تموم شد و وارد شش ماه شده البته واکسن شش ماهگی رو تزده هنوز 22 ام باید بزنه میخواستم بپرسم بدونم میتونم بیسکویت مادر و فرنی و یا پوره سیب زمینی شروع کنم؟
- شربت ايمون اکتيو اکوفارم
سلام آقاي دکتر من بچم سينه پهلو شده ميخوام براش يه مولتي ويتامين خوب مصرف کنم در دوره نقاهت بيماريش مي گويند شربت ايمون اکتيو اکوفارم خيلي خوبه درسته؟؟؟ميشود از اين شربت هم الان که عفونت داره و هم هميشه بهش بدم؟؟13ماهشه
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- قرص خوردن کودک
سلام وقت بخیر، پسرم 11 سالشه گلوش درد میکنه و به سختی غذا را قورت میده البته هم لوزه سوم داره هم برونشیت وسینوزیت، ولی نمیتونه شربت بخوره و بالا میاره آیا میتشه قرص بهش داد، وزنش 40 کیلو گرم ممنون میشم راهنمایی بکنید
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹

