Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ننشستن موقع غذا
کودک ۲۵ماهه ام سر سفره نمی شینه مگر اینکه سرگرمی داشته باشه مثل گوشی و اب بازی کردن توی لگن .... برا دسشویی خیلی بازیگوشی می کنه و حرف شنوی نداره اینا علامت بیش فعالی؟
- استفراغ. وتب
بچه م 2 ونیمشه ازدیروز 2باراستفراغ کرده دیشبم تا صبح تب داشت چکارش کنم 2بارم واسش شیاف گذاشتم یکبار دستشویی رفته اسهال بود لطفا راهنماييم کنید
- کشیدن پاها
سلام وقت بخیر. دختر من ۱/۵ سالشه موقع خواب پاهاش رو به شدت میکشه و سیخ نگه میداره از نوزادی اینکارو میکرد .چندین بار دکتر بردمش آزمایشاتش هم نرمال بود همه دکترا گفتن طبیعیه ولی احساس میکنم بچم داره آذیت میشه.
- بی اشتهایی وپرتکاپو بودن پسر یکساله ام
سلام، من پسرم یکسالشه خیلی اشتهاش کمه وخیلی پرتکاپو هست وخیلی حرکت داره توی طول روز وخسته میشه وخوابش میگیره ولی طول میکشه تا بخوابه وخیلی برای خوابیدنش اذیت میکنه احتمال اینکه پسرم بیش فعال باشه هست؟؟؟
- قرمزی چشم
سلام . نوزاد ۳۵ روزه ام داخل یکی از چشمهاش قرمزی کمی داره . برای برطرف شدن قرمزی چه کاری میتوانم انجام بدهم .ممنون
- رفلاکس و وزن گیری
سلام چکارکنم پسرهفت ماهه م که رفلکس داره؛وزنش زیادبشه؟
- استفاده از پوآر بینی
سلام،نوزاد۴ماهه دارم هنگام استفاده از پوار یک بینی نوزاد کیپه و پوار تو حالت فشرده میمونه و باز نمیشه،خطرناکه آیا؟
- فاویسم و نوع شیر خشک
سلام روز خوش خسته نباشد دخترم ۲ ماهشه هم فاویسمی هست هم رفلاکس داره شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه و حساسیت شدیدی داره به این شیر می تونم چه نوع شیری رو جایگزین کنم که واسه فاویسمش بد نباشه و سبک باشه و آلرژی نشون نده
- حساسیت
با سلام پسرم الان تقریبا ۱۴ماهس ال سی داشت هی چچشاشو ولی نیست می مالید دیدمش و میخاروند بردمش دکتر تقریبا خوب شده بود که الان پوست حساسیت نشون داده بود بردم دکتر پوست یک کرم ترکیبی داد بعد دوروز مصرف خوب شد ولی چند روز بعدش دوباره پوست بد تر از قبل شد الان جوش های بزرگ در آورده روی اون بیماری نمیدونم به کدوم متخصص ببرم که بهتر شه سه بار به متخصص کودکان بردم یه بار هم به متخصص پوست دارو میدن خوب میشه با قطع دارو دوباره شروع میشه ممنون
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید پسرم 9 روزه دیگه میره تو 8 ماه دوتا دندون پایین در اومده بالاهم دوتاش تازه داره در میاد...پسرم هی دندون قروچه میکنه ایا برای دندونشه؟
- آپنه نوزادی
سلام نورو خدا اگه میتونین جوابمو بدین ساکن یکی از شهرهای چهارمحال هستم بچم از روز اول که سزارین شدم هر از گاهی اکسیژنش تا۵۰ میاد پایین تا اکسیژن بزارم براش یا تکون تکونش بدم نفسش برمیگرده همه عکس و اکو و سنوگرافیشو انجام دادن تو بیمارستان و میگن مشکلی نداره ولی هیچ تغییری نمیکنه و بهتر نشده ۳۵هفته بود الان۱۳روزشه و بهتر نشد اصلا بیشتر زمانی ک گریه میکنه اینطوری میشه تو رو خدا جوابمو بدین۰۹۱۳۵۹۱۳۴۳۰ زمانی که خوابه اصلا اینطور نمیشه
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید
- کرونا
سلام متاسفانه خودم کرونا گرفتم و نوزاد سه ماه و نیمم هم کرونا گرفت الان دو هفته از زمان گرفتن کرونامون گذشته حالمون خوبه آیا هنوز کرونا در بدنمان هست ممکنه یه کسی انتقال بدیم
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون
- شیرخشک
سلام دخترم دوماه و ۱۵روزشه وزن تولدش ۲۵۰۰بود الان خیلی وزن نگرفته و تو ۲ملهکی ۴۲۰۰شد یه کم رفلاکس داره که شدید نیست بهش شیرخشک نان ۱دادم اوایل دل درد کرفت بهش نساخت الان شب ها و صبح ها پدی لاکت میدم خوبه تقریبا به تخم مرغ حساسیت داره بقیه چیزا رو نمی دونم بعضی مواقع یه جوش های ریزی میزنه که دلیلشو نمیدونم میخوام شیرخشک بدم همراه با شیر خودم چه شیر خشکی رو معرفی میکنید به غیر از اپتامیل پپتی جونیور چون بد مزه است نمی خوره ممنون از شما
- دو
سلام خسته نباشید دختر من ۴شهریور دوماهه میشود الان سه روز است که شکمش کارنکرده است چی کارکنم که شکمش کار کند لازم است که پیش دکتر ببرم
- رفلاكس معده
سلام پسر من الان 56روزه س وبه شدت رفلاكس داره من بهش شيرخشك ببلاكARميدم آيا كارِ درستي انجام ميدم يانه؟! اازموقعي كه اين نوع شيرخشك روبهش ميدم مدفوعش به شدت سفت شده و موقع مدفوع كردن گريه ميكنه به نظرتون چيكاركنم؟؟ ممنون ميشم جواب بديد
- آیای دکتر سلام دختر ۹ ساله من شربت نمز خورا وتر شدید داره میتونم بهش قرص سیفیکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت بدم
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- سرلاک برنج
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم یک هفته دیگه ۶ ماهش تموم میشه شیر مادر نمیخوره شیر خشک استفاده میکنه شما فرمودید از ۵ ماهگی سرلاک دادن رو شروع کنم اوایل خوب میخورد الان چند روزه اصلا نمیخوره.بهش ندم؟

