Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر دخترم یک سال و ۸ماهشه سینش خس خس میکنه شربت سفیکسیم با شربت پلارژین بهش میدم ولی هنوز سینش خس خس میکنه ب نظر شما چ داروی بدم
- سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهشه میتونم شربت پدیزان بهش بدم روش نوشته زیر۶سال درحال حاضردارم بهش نءوتادین دس لوراتادین میدم۱۲ ساعتی ممنونم
سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهه همیشه آنتی بیوتیک میخوره تامیخوره خوبه مشکلی نداره ۳ یا۳روزداروش تموم میشه دوباره آب دماغش میادسرفه میگیره چکارکنم حالااومدم شربت نءو تادین ۱۲ساعتی ۲ونیم سی سی بهش میدم غیرازاون میشه شربت پدیزان هم بهش بدم خداخیرتون بده
- حساسیت نوزاد
با سلام خدمت شما دکتر عزیز دخترم الان ۳ ماه و ۲۴ روزشه...وزن هنگام تولد ۳کیلو و چهل گرمه حدودا دوماهگی دخترم متوجه خون کمی در مدفوعش شدم اندازه نخ باریک به دکتر که مراجعه کردم گفت حساسیت به پروتئین گاوی...مدفوعش سبز رنگ و کمی کشدار و مخاطی بود تمام موادی که پروتئین گاوی داشت قطع کردم دخترم از شیر خودم تغذیه میکنه ...تا حدودی بهتر شد دیگه خون خیلی کم میدیدم البته قبلا هم یکی یا دوبار بیشتر ندیده بودم بیشتر موقعی میدیدم که خیلی زور میزد و گریه میکرد تا مدفوع کنه..چند مدتی هست دخترم صورت و گوشهاشو میخارونه شدید و سرش پوسته های طلایی رنگی زده بهش شیر خشک اپتامیل پپتی رو از یک ماه قبل شروع کردم به دادن ...الان وضعیت وزن و رشدش نرمال شده ولی خارش پوست شدیده نمیدونم چیکار باید کنم شهر ما متخصص اطفال خیلی کم داره و زیاد تشخیص دقیقی ندارند ممنون میشم پاسخ بدید
- تب شدید
تب خیلی میکنه بدنش پراز دونه قرمز شده همش ناله میکنه استفراغ
- بزرگی اندام تناسلی دختر
سلام . نوزاد ۶ ماه ام اندام تناسلی بزرگی داره و لابیا ماژور بهم چسبیده و کمی زاید روی اندام تناسلی داره
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم ۵ساله اش خروسک گرفته صداش خیلی گرفته سرفه های خشک داره تب داشت بالا میاورد دکتر بردم ازیترو ۱۰۰ داد ۸ سیسی وشربت گایافنزین هر ۸ ساعت ۵ سیسی دگزامتازون نصفش زد ولی خوب نشده میشه اگرنیاز داروی دیگه بدید ۱۵ کیلو دخترم
- برآمدگی کوچک کنار مقعد
سلام آقای دکتر اول اینکه تشکرمیکنم از شما بخاطر جوابدهی و راهنمایی خوبتون.من اینجا دسترسی به دکتر خوب ندارم و واقعا از این بابت ناراحتم. دخترم دوسال و نیمشه.موقع مدفوع میگه درد دارم با اینکه مدفوعش سفت هم نیست ولی باز هم میگه درد دارم.امروز دیدم یه برآمدگی خیلی کوچیک کنار مقعدشه.البته نمیدونم که درست متوجه شدم یا اینکه اشتباه فک کردم برآمدگیه ،ولی خیلی نگران شدم.تا چند روز دیگه هم دکتر اطفال نداره که ببرمش.خواهش میکنم شما کمکم کنین.اگه این برآمدگی باشه خیلی نگران کنندست!!یا با پماد و دارو رفع میشه
- تبریک روز پزشک
سلام آقای دکتر روز پزشک رو به جنابعالی که بهترین هستین تبریک میگم و از زحمات و تلاشتون تشکر میکنم.سلامت و پایدار باشید
- واکسن
سلام دکتر پسر من ۱۱ ماه و ۳ روزشه و شیر خودمو میخوره و شیر خودمو نسبت به غذا بیشتر می خوره فردا واکسن کرونا میخوام بزنم مشکلی برای پسرم پیش نمیاد اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- سندروم نونان
سلام
راه تشخیص سندروم چونان چیست؟
با تشکر
- سلام عصربخیرببخشیدپسرم امروزاهنرباقورت داده هیچ اتفاقی براش نمیوفته
- شیرخشک
ایامیتوان به کودک یکسال ونیم شیرخشک ۲داد
- قرص کلیندیوم سی
- تب
سلام خسته نباشید دختر هشت ماهه من یهو ساعت یک شب تب شدید کرد شیاف براش گذاشتم تبش یکم پایین اومده باز خیلی داغه بدنش الان دوساعت گذشته میشه دوباره شیاف بزارم براش
- آیا شیر پاستوریزه برای کودکان دو ساله ضرر دارد
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- سرماخوردگی
سلام کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو علائم سرماخوردگی داره خر خر سینه سرفه مدام انقد ک بالا میاره دماغ کیپ شده شیر نمیخوره فقد تو خواب میخوره آزیترومایسین میتونم بهش بدم؟ چند سی سی بدم؟
- غده گوش
سلام دخترم بعد از یک ماهگی پشت گوشش غده کوچک زیر پوستی است میخواستم بپرسم چیه؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۰ماهشه شربت پدی کلد بدم خوبه

