Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ و رفااکس
- نوزاد ۲ماهه انسداد مجاری چشم
سلام وقتتون بخیرپسرم دوماهشه از وقتی بدنیا اومد انسداد مجاری چشم داشت متخصص اطفال قطره باکتی ماید ۱۰داد و گف مالش بده تیغه ی بینی را دوروزه شروع کرده قی کردن وزرد رنگه بخاطر ماساژی هست ک دادم؟ قطره رو چجور مصرف کنم؟
- سرفه خلت دار نوزاد ۵ ماهه
دخترم یک ماه داره سرفه میکنه ۳ بار دکتر بردم ولی خوب نشده انتی بیوتیک میدم بالا میاره باید چیکار کنم
- رفلاکس نوزاد
پسرم رفلاکسی پنهان داره راینتیدین رو بخاطر ضررش قطع کردم باید چه دارویی جایگزین کنم
- ویتامین E
سلام اقای دکتر ، نوزاد سی و سه روزه دارم. به علت نرفتن زردی تو ده روزگی دکتر ازمایش داد معلوم شد فاویسم داره . بعد دکتر براش قطره وبتامین e تجویز کرد. میخواستم بدونم این ویتامین رو تا کی باید به نوزاد بدم؟ و علت تجویزش چی بوده؟
- واکسن شش ماهگی
سلام واکسن بچموزدم تب زیادنداره استامینوفنش رومرتب میدم ولی انگارنمیتونه درست شیربخوره ونفس بکشه از بیست دقه پیش ابرسزش بینی هم گرفت خطرناکه؟توروخداکمک کنیدخیلی میترسم
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- یبوست
سلام خسته نباشید.ببخشید بچم دو ماهست موقعی که مدفوع میکنه خیلی فشار میاره بخودش بطوری که نافش زده بیرون ولی هر روز چند بار مدفوع میکنه میشه درمانشو بهم بگید ممنون میشم
- شیر
با عرض سلام و خسته نباشد . آیا مصرف روزانه 5 لیوان شیر پاستوریزه پر چرب و 1 لیوان شیر کاکائو میتواند موجب یبوست شود (کودک سه سال)؟؟ با تشکر
- سلام و عرض خسته نبتشید دخترم ۶سال و سه ماهشه گلوش درد مبکنه و تب داره دکتر بردم امپول بتامتازون نوشت براش ، زدیم میخواسام ببینم مشکلی نداره ؟ تو رشد دخترم تاثیر منغی نمیزاره
- تفسیرآزمایش فاویسم
سلام جواب آزمایش deficient در فاویسم یعنی چی؟
- تغذیه
سلام اقای دکتر بچم ۱۵ ماهشه و بجز شیره مادرش چیزی نمیخوره .شیر و بیسکویت میخورد اونم دیگه نمیخوره.لطفا راهنماییم کنید
- عفونت چشم نوزاد ۹ماه
روز خوش آقای دکتر صبح دخترم از خواب بیدار شد چشم چپش عفونت زرد رنگ داشت بعد اینکه با پنبه شستشو دادم متوجه کوچکی چشم و قرمزی همراه چرک آن شدم بنظرتون چکار کنم؟چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- نوزاد
سلام خسته نباشید دختر ۱۳ ماهه ای دارم که ۲ باره بهش شیر کم چرب میدم و مدفوعش یه حالت سبز رنگ شده،ممکنه به شیر حساسیت داشته باشه؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر قطره آد زیر برا نوزاد شش ماهه میشه استفاده بشه چند قطره بدم
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- سلام دختر من 10 ماهشه مدام سرفه میکنه بردم پیش متخصص بستری هم کردم اسپری داد وشربت آزیترومایسین هنوز هم که داره سرفه میکنه چیکارکنم
- تعویض شیر خشک
پسر من الان حدود دو ماهشه. به خاطر دفع کم مدفوع تو روز و دل درد هایی که داشت به دکتر مراجعه کردم تشخیص حساسیت دادن و شیر خشک نان اچ آ رو تجویز کردن بعد از استفاده مدفوع خیلی بد بو سبز لجنی و خیلی شل شده. الان هم دونه های ریز رو صورتش زده. به نظر شما تشخیص درست بوده و احتیاج به تعویض دوباره شیر هست؟

