Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص ضدافسردگی
سلام.اقای دکتربنده حدود۲ماهونیمه زایمان کردم واسترس واضطراب هم دارم دکترمغزواعصاب قرص کلرودیازپوکساید وامی پرامین تجویزکردن ولی میترسم توی شیرجریان پیداکنه وبرای نوزاد مضرباشه.نظرشماچیه ممنون میشم راهنمایی کنید.درضمن بهداشت گفتن فاویسمه نوزادم
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- سلام نوزاد 11ماهه غذا را در دهان نگه می دارد
- وزن نوزاد۹ماهه
وزن نوزاد۹ماهه ام ۱۲کیلواست آیازیاداست
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- تغزیه نوزاد دوماهه
من هر دوساعت 40 تا 60 سی س شیر خشک میدم کافیه
- دوز مصرفی شر بت
روز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۴۶ روزه با وزن ۴۸۰۰ کیلوگرم چقدر است؟
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- داروی نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد من هر وقت میخواد دارو بخوره میگیره گلوشو من باید اینقدر برعکسش کنم تا نفسش بیاد سر جاش.میتونم داروهاشو توی شیرش بریزم.ممنو
- تب کودک۹ماهه
پسرم ۹ماهشه تب کرده سرفه خیلی خشک میزنه بهش استامینوفن دادم همشونخورد ریختم توشیر بازم نخورد میتونم شیاف براش بزارم الان یکساعت ازدادن شربت گذشته
- قد
با سلام قد پسر بچه ۲۸ ماهه که کوتاه نباشه حداقل باید چند باشه؟
- سلام من نوزادم دو ماهشه میشه از قرص چاقی هیمالیا استفاده کنم بچم شیر هودم رو میخوره ولی خیلی لاغر شدم
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- پسرم دوسالشه یک ساله مدفوعش مخاطیه وزیاد دسشویی میره؟چیکارکنم؟
ج
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- سلام کودک یک ساله دارم که چند روزی اسهال و آبریزش بینی دارد و از دیروز تب میکند ممکن است از دندان هایش باشد ید بیماری ویروسی در چه صورتی باید چرک خشک کن و به چه مقدار به کودکم بدهم
- سرفه کودکان
سلام خسته نباشین پسر من سرفه شدید با تب داشت دکتر براش قرص سفکسیم۲۰۰ داد ۱۰ روز بهش دادم سرفش خوب نشد میشه دوباره همون قرص بدم تا سرفش خوب بشه پسرم ۷ سالشه ۲۰ کیلو داره
- وزن گیری نوزاد
سلام من نوزادان ۵ ماه دو هفته داره از زمانی که پنج ماهش کامل شده و رفته تو ۶ ماهگی خیلی کم شیر میخوره وزن بدو تولدش ۳/۸۰۰بوده ووزن گیرش هم در این مدت عالی بوده به نظر شما چرا الان شیر خوردنش کم شده
- مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه
یک ماه هست که مدفوع نوزاد سه ماه من آبکی و سبز تیره هست. یک یا دوبار در روز دفع دارد. از شیر خودم و شیر نان به صورت همزمان استفاده می کند. خواب خوبی دارد. اما در زمان بیداری بیقراری می کند
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
سلام دکتر سال نو مبارک تقریبا یه بیست روزی پسرم صداش گرفت دکتر بردم آموکسی 375 هر هشت ساعت با شربت گایافانزین یه دونه امپول هیدرو، اینا تموم شد باز خوب نشد دوباره بردم گفتن گلوش التهاب داره و قرمزه باز امپول هیدرو هیستادیک، قرص سفکسیم 200ده تا شربت دیفن امپول کترولاک باز خوب نشده همچنان صداش گرفته، نه درد داره نه سرفه نه خلط هیچ علایم سرماخوردگی نداره فقط صداش گرفته خواستم نظرتون رو بپرسم ببخشید چقد طولانی شد8سالشه

