Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- سلام نوزاد من ۲۳ روزش سرما خورده دوتا پاش میلرزه چرا بخاطر سرما خوردگی
سلام نوزاد من ۲۳ روزه است سرما خورده دوتا پاش میلرزه این لرزش بخاطر سرما خوردگی
- شیر مادر
سلام دخترم با شیر خودم تغذیه میشد که گاهی خیلی گریه میکرد مثلا یه ساعت تا سه ساعت وقتی شیر خشکش میدادم اروم میشد ...ضمن اینکه ده روز یه بار شکمش کار میکرد الان یه هفته اس که شیر خشک بیشتر بهش میدم چون احساس میکنم شیرم کمه چون وزن گیری خوبی هم نداشته الان که سه ماهو بیست روزشه پنج کیلو و ششصد گرم چهار پنج روزه سه دقه شیر میخور و هی در میاره دوباره سینه را میگیره و سریع در میاره گاهی اروغ داره تا میاد اروغشا بگیرم گرسنه اس و خیلی گریه میکنه و چاره ای جز دادت شیر خشک برام نمیمونه لطفا راهنماییم کنید
- واکسن چهار ماهگی
سلام آقای دکتر آیا قبل از زدن واکسن چهارماهگی باید اقدامی انجام داد؛مثل دادن استامینوفن؟
- ادرار
سلام خسته نباشید شیر خوار یک ماه دارم بعد هربار شیر دادن ادرار زرد با دانه می کند وهمیشه بیقراره خیلی کم خوابه در طول شبانه روز هر چند بار شیر میدم همونحا دفع می کنه علتش چی هست خیلی بی قراره میپره توهواب ممنونم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم هفت ماهشه دوروزه سرما خورده به دکتر خودش دسترسی ندارم آبریزش بینی و سرفه داره باتوجه به اینکه دوماه پیش سرما خورد با همین علائم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ پلارژین وقطره بتامتازون داد دوباره همونا رو تهیه کنم ؟؟ مقدار مصرفشون چقدر باشه؟
- شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر.نوزاد پنج ماهه ای دارم.اصلا خواب پیوسته ندارد.نوزادی تشخیص رفلاکس پنهان دادن است امپرازول ساشه دادم یک ماه بهتر نشد.قطع کردم. به خاطر تعداد دفعات زیاد بیدار شدن در خواب پیش فوق نچتخصی گوارش کودکان بردم.شربت دومتیدون تجویز کردن این شربت برای این سن نوزاد مجار است؟ممنون.
- سرماخوردگی
سلام پسرم دوماهشه صداش و سینه اش گرفته شده خیلی اذیته نپیدونم چی بهش بدم لطفا کمکم کنید
- ختنه نوزاد
بهترین زمان ختنه نوزاد چه موقع هست.واینکه کدام روش ختنه بهتر هست واینکه آیا بستن پوشک برای نوزاد بعد از ختنه مشکلی داره
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- شربت گایافنزین
سلام دخترم ۶ماهشه دکتر بهش شربت گایافنزین داده روزی ۳بار یک ونیم سی سی اصلا اعلایم سرماخوردگی یا سرفه نمیکنه دوروز دادم الان دونستم خطرناکه برای نوزاد چکار کنم ممنونم؟
- رفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم 4ماهشه رفلاکس داره دکتربراش قرص اس امپرازول20نوشته صبحهانصف حل کنم بهش بدم بخوره وقتی بهش میدم بالامیاره میشه داروی دیگری رومعرفی کنیدجایگزینش کنم
- استفاده از قطره بیبی کر یا کولیکز
با سلام و احترام پسرم هشت روزشه زردی داشت روز چهارم دور روز زیر دستگاه بود زردیش رفت بعد امروز آزمایش گرفتیم شده ۱۱.۲ باز دکتر گفته ۴۸ ساعت دستگاه دو روزم هست مدفوع نکرده دکتر اولی قطره کولیکز براش نوشته دومی قطره بیبی کر نفخ شکمی هم داره بنظرتون کدوم قطره براش بهتره یا به نوزاد هشت روزه میدن ی دکترش گفت هفته ای ی روز حموم کافیه اون قدیما بود هر روز این یکی گفت ی روز در میون شیر مادرش کمشه شیر خشکم بهش میدیم برابر دستور پزکش
- قرمزی دور چشم
سلام دختر من تازه رفته تو سه ماه بعضی وقتا دور چشمش قرمز میشه نشانه چیست پ چجوری درمان میشه در ضمن از شیر مادرش استفاده میکنه
- شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم فقط یک ماه شیر مادر خورد.شیرم کم بود الان که دو ماه و نیمش هست شیرم خشک شده.ببلاک ۱ میخوره.اشکالی نداره؟چه کار کنم
- قطره بینی
سلام اقای دکتر. نوزاد سی و پنج روزه ی فاویسمی دارن. برای گرفتگی بینی ش از چه قطره ای می تونم استفاده کنم؟
- واكسن
سلام آقاي دكتر واكسن ٦ ماهگي دخترم دهم فروردين ميباشد امكان داره زودتر يعني ٦ فروردين زده شود يا تاثيرش رو از دست ميده؟؟
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه
- شیردهی
اقای دکتر بچه من دوماه و بیست روزشه و شیر خشکیه شبا اصلا برای،شیر بیدار نمیشه همش خودم ساعتی بیدارش میکنم بهش میدم بنظرتون ضرورتی برای این کار هست؟ یا اجازه بدم خودش اگر گرسنه شد و اعلام کرد بدهم؟

