Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزادان
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ ماهه دارم دو روزه سرفه داره با فاصله زیاد نیاز هست پیش متخصص ببرم یا با شیر مادر خوردن خوب میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- خطوط کف دست
سلام بچه من ۳۵هفته به دنیا اومده .خطوط کف دست چپش ۸۱ عدد یک واضح نیست آیا نشونه مشکله؟
- پماد
بإسلام دخترم ٥ماهشه صورتش قرمزي زده بخاطره الرژي به پروتيين لطفا يه پماد تجًويز كنيد قرمزي ها دو تا اندازه پول سكه اي هستن
- سنگ کلیه نوازاد
سلام دکتر دخترم کلیه سمت چپش سنگ داره سنش هم سه ماه ونیم هست باتشکر
- سرماخوردگی کودک ۶ ماه
سلام پسرم شش ماه شه سرماخوردگی گرفته ابریزش بینی دار د چه شربتی خوبه واش
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- درباره تشنج نوزاد
باسلام خدمت پزشکمحترم،من یه دختر۲۱روزه دارم که ۳۵ هفته بدنیا اومده گاهی اوقات توی خواب تنفسش به شماره میفته مثل ۴یا۵ تا تنفس عمیق وچشماش لرزش داره وقتی جابجاش میکنم این علایم ازبین میره میخواستم بدونم اینا علایم تشنجه؟اگه هست چیکار بایدکرد؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- غذاي کودک
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10ماه است و از سوپ و فرني بدش اومده پوره سيب زميني هم زياد نميخوره اما غذاهاي سر سفره ميخوره ميخواستم بدونم اشکالي داره به جاي 12ماه از الان بهش غذاهاي سفره بدم؟؟چون غذاهاي خودش رو اصلا نميخوره
- حساسیت
دخترم 8ماهشه داخل غذاش گوجه ریختم و الان صورتش و بدنش دونه قرمز زده و خیلی بهانه گیری میکنه
- بیماری پوستی
سلام دخترم دوماه وبیست روزشه تقریبا سماعی میشه که روی کشاله ران قسمت زیر شکم یه تیکه خال قرمز رنگ دیدم چی میتونه باشه آیا حساسیت به چسب پوشکه خیلی نگرانم لطفاً جواب منو بدید
- دورسرنوزادپسر
سلام پسرم موقعهتولد۳۶بوده الان ۷ماهه هست دورسرش ۴۶ونیمه آیاخوبه یانه
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزادی دارم که ۲ ماهست چندروزه که مدفوعشم زرد رنگ ولی چرب هستش وهم شیر خودمو میخوره هم ۳ وعده شیرخشک،علت مدفوع چربش چی میتونه باشه آیا خطرناکه
- سلامت نوزاد
سلام و خسته نباشید نوزاد ما 35 روزه است بیشتر مواقع دل پیچه داره و زمان دلپیچه به خود میپیچد و رنگش بنفش میشه ولی گریه نمیکنه بیشتر مواقعه کوتاه اتفاق می افته و با بغل کردن بهتر میشه قطره پدی لاکت و شربت سگا گریپ طبق تجویز دکتر میدیم ولی چندان تاثیر نگذشه و یک برامدگی سمت چپ زیر شکم داره که موقع زور زدن اون برامدگی بیشتر میشه و اگه گرسنه باشه پاهای نوزاد میلرزه که خیلی زمانش کم هست یاداور شوم نوزاد 36 هفته به دنیا اماده موقعه بدنیا امدن وزنش 2150 کیلو گرم بود و قند خونش پایین که 5 روز در ان ای سیو بود ممنون میشم کمک کنید
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم
- وزن بچه
- ریفلاکس الرژی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴ ماهو۱۳ روزه هست وزن تولد ۳۴۰۰ چهارماهگی ۷ کیلو بود.تا دوماه شیر مادر خوردبخاطرریفلاکس دیگه شیر مادر نخورد وشیر خشکی شد با سونو معلوم شد ریفلاکس داره ک ببلاک ای ار بهش دادن بااین شیر خیلی بالانمیاورد گاهی خیلی کم. و دارویی هم مصرف نکرده برا ریفلاکس. ولی به شدت نفخ داشت نااروم بود خواب نداشت .تااینکه چند شب پیش یهو اسهال شد اونم رگه های خونی .بردیم بیمارستان ازمایش عفونت دادیم ک خداروشکر نداشت گفتن حتما آلرژی ب شیرخشک داره.شیرشو عوض کردن اپتامیل پپتی دادن اونو ک میخوره بالامیاره و بعد هر شیر خوردن دفع میکنه بردیم فوق تخصص گوارش ک گفتن همین شیراپتامیل پپتی رو ادامه بدین کپسول امپرازول هم دادن ولی هیچ بهتر نشده بالامیاره.دفع هم داره بصورت بلغمی و دونه دونه دار.تروخدا راهنمایی کنین چکارکنم بچه خیلی بیقرار اصلا خواب نداره .بنطرتون چه شیر خشکی بدم هم برا ریفلاکس الرژی خوب باشه
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دختره دوماهه دارم سرفه میکنه صداش گرفته موقع گریه کردن.اسهال هم هستش تب خفیفی هم داره ولی شیر خوردنش خوبه
- زینک سولفات
باسلام خسته نباشیدمیتونیددرموردزینک سولفات توضیحاتی بدین؟

