Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری نوزادی
باعرض سلام وخسته نباشید درمورد نوزاد که تازه متولد شده باشد واستفراغ با دانه های قهوه ای داردایا مشکل خاصی وجو ددارد
- سرماخوردگی
درود آقای دکتر دختر من ۸ماهشه چند روزِ بینیش گرفته بود از دیروز آبریزش داره و امروز هم کمی سرفه میکنه و صداش گرفته چه دارویی تجویز میکنین؟ممنونم
- سرماخوردگی نوزاد نه ماهه
هر ده دقيقه يك بار سرفه خشك ميكنه و ابريزش بيني داره ميتونم بهش ازيترومايسين بدم؟
- سرلاك
بإسلام.دخترم ٦ماهه است.غذاي كمكي فرني الرژي داشت.سرلاك برنج رقيق شده ديشب براي روز سوم در خواب خيلي بي قرار بًود نفخ داشت و يه خودش ميپيچيد.صبح هم إسهال داشت.يعني به سرلاك الرژي داره.اقاي دكتر پس من غذاي كمكي چي بدم بهش.سيب زميني رو ميتونم امتحان كنم؟آبپز كنم بدون روغن و كره
- ناف
سلام نوزاد من ۱۴ روزشه از نافش خیلی وقته افتاده ولی الان ازش خون میاد
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- کوچک بودن دورسر
دختر دوماه ونیمی دارم که درو سرش موقع تولد سی و چهار ونیم بوده ولی الان سی و هشت و نیم هستش خواستم بدونم آیا دور سرش کم نیست
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- دیر کارکردن شکم نوزاد دوماهه
باسلام خسته نباشید خدمتتون متین کوچولوی ما اول نوزادی خوب کار میکرد شکمش ولی الان که ۵۰ روزش شده چند وقتیه دل پیچه و دیر کار میکنه شکمش و لیقراری میکنه و گریه بابت این موضوع الانم دوروز کار نکرده شکمش این همه شیر مادر و شیر خشک هم نان یک میخوره کمکی ممنون میشم راهنماییم کنید
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- غذای کمکی
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه در غذای کودک شش ماه کمی نمک ریخت؟پسرم سوپ بدون نمک اصلا نمیخوره فقط فرنی میخوره هفته بعد میشه هفت ماه
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- تجمع هوا در روده پسر ۴۰ روزه
سلام من پسرم چهل روزه هست و به دلیل تجمع هوا در روده عمل شده و الان دائما برای دفع ادرار و مدفوع شدیدا گریه میکنه چه کنم میتریم از خونه ببرمش بیرون
- پوست
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهشه پوست صورتش به اندازه یک سانت وگردازدو نقطه قرمز وزبرشدبردم دکتر داروکلوتریمازول وهیدروکورتیزون دادن چندروز کمرنگ شدباز بااینکه دا رومصرفی قطع نشدبازم پررنگ شده بازپمادچشمی هیدروکورتیزون زدیم امافرقی نداره به خاطر سردی هوا دکتر رفتن برام مقدور نیست آیا جای نگرانی هست در ضمن این تاول فقط روصورتش هست وجای دیگه بدن درگیر نیست
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام جناب دکتر وقت بخیر،من پسرم سه ماه رو تازه تموم کرده و داره چهار ماهگی رو پر میکنه. از بدو تولد تا دو ماهگی بهش شیرخشک توروویتال بهش دادم که حساسیت بهش داشت و دکتر معالجش پپتی ۱ تجویز کرد الان یکهفته س گیر نمیاد و طبق نظر دکتر داروخانه بهش مشابه ش پپتی جونیور دادیم والان واکنش شدید نشان داده تو رو خدا ی راه حل بهم بگید دکتر معالج خودش هم تا چند روز. دیگه هیچ گونه در دسترس نیست پسرم خیلی اذیته نمیدونم باید چیکار کنم
- کراتین مو
سلام خسته نباشید من بچه ۲۴ روزه دارممیخاستم ببینم تو دوران شیردهی میتونم کراتین مو انجام بدم ایا روی شیرم تاثیرداره یا ن
- داروی پدیزان
سلام آقای دکتر داروی پدیزان برا نوزاد9ماهه خوبه
- مصرف زینک
سلام من دخترم وزنش خیلی کم بود موقع به دنیا اومدن الان که ۳ماهشه وزنش خوبه اما قدش رومنحنی رشد نرفته میتونم از زینک استفاده کنم وچقدر درروز
- بالا اوردن نوزاد شش ماهه
سلام فرزندم شیش ماهشه و بردیمش برای واکسن صبح بعد شب برای دادن استامینوفن که بهش دادیم یکم بعدش زردآب بالا اورد علتش چیه
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟

