Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوره مصرف قطره باکتی ماید
سلام ، نوزاد ۵ کیلویی ۵۰ روزه دارم که از بدو تولدش یک چشمش قی میکرد و چشم دیگش خشک بود پزشک متخصص قطره باکتی ماید براشون تجویز کردن هر ۸ ساعت یه قطره همراه ماساژ چشمی الان یکم قی چشماش کم شده بنظرتون مصرق قطره رو ادامه بدم؟ بعد ۵ روز مصرف
- استفاده از داروی سیپروفلوکساسین وفنازومکس در دوران شیردهی
سلا اقای دکتر من سوزش ادرار شدید دارم به دکتر مراجعه کردم ولی فراموش کردم بگم که بچه ی کوچکدارم . بچه ی ۱۱ماهه دارم میخواستم بپرسم داروی سیپروفلوکساسین وفنازومکس میتونم استفاده کنم .
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر.پسر ۹ماهه من تا صبح خیلی زیاد بیدار میشه.علتش چیه و چیکار کنم کیفیت خوابش بهتر بشه؟
- اسهال نوزادان
سلام خسته نباشید تر خدا جوابمو بدید پسرم یکسال نیمه هس اسهال استفراغ داره بردیمش دکتر دو روز بستری شد یکم بهتر شد اوردیم خونه دوباره هر چی میخوره استفراغ میکنه اسهالشم کامل خوب نشده بیحاله خیلی نگرانم ترو قران جوابمو بدید چکار کنم
- شیر خشک و آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم ۳ ماه و نیمشه و به شیر من حساسیت داشت که قطع کردم و شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان حساسیتش بهتر شده و داخل مدفوعش خون نیست اما همچنان اگزما میزنه و رفلاکس داره و وزن گیریش خوب نیست. سوال من اینه که میتونم بهش بیومیل سوی بدم؟ با توجه به اینکه بیومیل سوی بر پایه سویا هست میخواستم بدونم وزن گیری خوبی داره؟ و اگر با وجود بیومیل سوی دقیقا همین وضعیت رو داشت،کدوم اینها در اولیوت هست و بهتره؟ اگه با بیومیل سوی فقط یه مقدار اگزما و رفلاکسش بهتر شد، آیا خوبه که بهش بیومیل سوی بدم؟
- سینه
سلام .دخترم یازده ماهشه نوک سینه هاش داخل هستن مشکلی هستش؟باید دکتر ببرم؟
- بثورات پوشکی نوزاد
باسلام نوزاد ۶ ماهه دارم در محل الت تناسلی دونه های ریز زده و پایین الت قرمز حتی جوش سر سفید درمانش چیه
- الرژی
سلام پسر دو ماهم الرژی به پروتیین گاوی داره ایا به مرور زمان و با مصرف دارو خوب میشه یا دیگه نمیتونه وسایل گاوی بخوره ؟
- قطره پدی لاک و شربت زینک سولفات وقطره آد
با سلام پسرم ۴ ماهشه به علت عوض کردن شیر خشکش که خون در مدفوعش بود دکتر قطره پدی لاکت هر ۱۲ ساعت ۵قطره و زینک سولفات روزی ۲ سی سی تجویز کردند به مدت دو ماه سوالم این هستش که در این دو ماه مشکلی برای پسرم ایجاد نمی کنه طول مصرف قطره پدی لاکت و زینک سولفات زیاده یا نه؟ وضمنا قطره آد رو هم روزانه ۲۵ قطره می دم این هم با دو تای قبلی مشکل به وجود می یاره یا نه؟ ممنون از لطفتون خدا شما رو برای بچه ها حفظ کنه
- سرلاک گندم و خرما
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهش تموم شده براش سرلاک گندم به همراه خرما و شیر گرفتم میخواستم بدونم آیا در این فصل تابستان با وجود خرما در سرلاکش که خرما گرم است خوردنش مشکلی دارد؟؟
- یبوست نوزاد
سلام دکترمن یک نوزادیک ماه وشانزده روزه دارم که شیرخودمومیخوره روزی دوباردودرجه شیرخشک نان اپتی پروبهش میدم کمکی ازیک ماهگی مدفوعش بشدت ابکی ورقیق شدوهربارپوشکشوبازمیکردم امکان نداشت تمیزباشه خودم براش قطره پدی لاکت گرفتم چندروزی بهش دادم بهترشدقط کردم بعدیک هفته الان بجای دفع فقط چندقطره ابکی زردرنگ داره دیگه مدفوع نیست همون انگارادرارزرده روپوشکش درحالی قبلامدفوعش طبیعی بادونه های سفیدرنگ بودتشخیصتون چیه خوابش خوبه ادرارش طبیعیه اشتهاشم خوبه گریه شدیدواینام نداره
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشت ماهه با وزن هشت کیلو گرمی دارم دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰و بروفن و سالبوتامول رو میخاستم بدونم چقدره
- Budget friendly marine tours around South Florida recommendations
- غذا خوردن نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 22 چهارماهش کامل میشه وارد پنج ماه میشه خیلی علاقه نشون میده ب غذا تا غذا اینا میبینه خودشو میکشه سمت سفره میشه راهنمایی کنید چکار کنم آیا میشه از پنج ماهگی ب نوزاد غذا داد با تشکر
- صدا خوردن پشت
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهشه موقع بغل کردن وقتی از رو زمین بلندش میکنم گاهی پشتش مثل شکستن قلنج صدا ميخوره یا گاهی دستشو که میگیرم صدا ميخوره علتش چی میتونه باشه ؟
- اس
سلام دکتر من دخترم ۳ماهشه از ابتدا بهش شیرخودم و کمکی بیومیل دادم از روز ۴شنبه روزی ۵یا۶بار دفع داره اولین دفع زیاد و نرماله باقیش حجم خیلی کم اندازه یک سکه یا دوسکه هست گاهی سبز گاهی زرد کمی چسبناک و آبکی حالا باید چکار کنم؟ بچه سرحال و اوکیه
- گرفتگی صدا
با سلام ، دختر ده ماهه ای دارم که علائم سرماخوردگی ندارد ولی صدایش گرفته است ، و چن عدد زخم سفید یا برفک در دهان مشاهده شد ، میشود لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد 4 ماهه
سلام نوزاد 4 ماهه من سرماخورده آبریزش بینی و عطسه و سرفه میکنه زیاد گریه میکنه کمی بیحاله دارو چی میتونم بهش بدم الان از دیروز مریض شده از دیروز قطره استامینوفن و قطره بینی سالتین استفاده میکنم تبم دیشب 38 بود ولی امروز تب نداره از صب دمای بدنش 36/6 بود داروی دیگه ای میتونم بدم برا سرفش یا نه
- رفلاکس در۸ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم رفلاکس داشت بعدشیشه شیر دکتر براون بهش داد الان ک ۸ماهشه میتونم شیشه شیرشوعوض کنم؟
- رفلاکس نوزاد ۵ماه
نوزاد ۵ماهه من به خاطر رفلاکس رانیتیدین می خورد با سلام و ادب.دو هفته بعدازمصرف دچار دل درد و زور زدن های شدید شد .دارو را قطع کردم علایم رفااکس شدید شد و الان خیلی زیاد بالا میاره .شیر خودم رو اثلا نگه نمی داره و سریع بالا میاره ولی شیر خشک Ar رو نگه می داره .علت این زور زدن ها و بالا آوردنهای (مخصوصا شیر خودم)چیه؟ ممنون از راهنمایی تون

