ذ
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟
- لک های صورتی
سلام پسرم 13 ماهش، پنج روز از شروع بیماریش میگذره تبش قطع شده اسهال هم بود خوب شده، اموکسی کلاو هم هنوز بهش میدم دکتر گفت تا 7 روز بدم، امروز دیدم بدنش بیرون ریخته چیه اینا؟ واکسن یک سالگیش هم نزدم هنوز سرخک نباشه ؟
- بچم ۸ماهشه چهار
بچم ۸ماهشه چهار دست و پا نمیره چیکارکنم
- دارو در هنگام شیردهی به کودک
سلام من کودکم 8 ماهشه و شیر خودم و غذا میخوره آیا اگر از شیاف واژینال مترونیدازول استفاده کنم چون کودکم رو شیر میدم ضرر برای کودکم نداره؟؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش
- پرسش
با سلام ؛ بچه من هشت سال و نیم داره ؛ دکتر تشخیص داده که عفونت روده داره ؛ سفیکسیم 100 براش نوشته و دیسیکلومین و کیدی لایک ؛الان یه هفته س هنوز بهبودی کامل نداشته ؛ این چند روز روزی یک یا دو بار اسهال داشته ؛ به نظرم وقتی کیدی لایک بهش میدم دل درد میگیره ؛ مصرف کیدی لایک تا چند روز لازمه ؟ با تشکر
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- پوست تیره رنگ شکم و بدن
باسلام دخترم ۵سالشه کمبود اهن داره یوست شکمش تیره شده ایا از کمبود اهن میتونه باشه .لطفا شربت اهن خوب نام ببرید
- تارموی سفید
سلام اقای دکترپسرم ۹سالشه یک تارمویش سفیده چیکاربایدبکنیم
- عوارض دارو
سلام وخسته نباشید ایا میشه برای کودک که جراحی هپرشیرونگ انجام داده وبیماری فاویسم دارد از قرص مبندازول استفاده کرد بچه دچار خارش معقد شده
- افتادن ناخن پای کودک 17 ماهه
چقدر احتمال داره افتادن ناخن پای کودکم بخاطر تیروییدش باشه؟؟؟؟
- عرق سر کودک
- سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- کاغذ
سلام آقای دکتر من عادت کردم کاغذ میخورم مشکلی نیست؟؟
- فاویسم
سلام پسرم۴ سالشه نزدیک ۲هفته پیش فاویسم داشت بیمارستان بستری بود الان یه کم سرماخورده ایا شریت سرماخورگی براش ضرر نداره ؟
- شربت ویتامین
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و نه ماهشه ، دو بار شربت ویتان بهش دادم مجدد همین شربت براش تهیه کنم یا شربت دیگری تجویز میفرمایید قبلش هم شربت هایی همچون کیندر،آسماویت،ایمونس ساندروس زینک هم تجویز فرموده بودید سپاس از شما.
- دیابت
سلام من یک کودک دیابتی دارمجواب اینقسمت از ازمایش یعنی چی 64.3 [ ttg anti [iga
- قرص جوشان برای کودک
سلام روزتون بخیر، ببخشید پسر من ۲ سال و ۳ ماهشه دکتر براش قرص جوشان ویتامینه (آهن و زینک ویتامین ب و...) تجویز کرده، روش نوشته در یک لیوان آب حل شود، ولی پسرم اون حجم آب که این طعم رو داره رو نمیخوره من در مقدار کمی آب حدود یک استکان حل میکنم و بهش میدم اشکال نداره آب کم میریزم؟
- ویروس کودک
سلام آقای دکتر پسرم بیمار شملست ۶ سالشه سه روز پیش سوزش گلو داشت و سرماخورده بود و ایریزش بینی . امردز از صبح دوبار شکمش شل رفت و الانم نهار خورد یکبار بالا اورد . تاالان شربت ازیترمایسین ۲۰۰ و پلارژین میدادم . الان دمیترون هم شروع کردم خوبه یانه . تب هم تا دیشب خیلی کم داشت امروز نداره

