Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۷ کیلو
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- کپسول امپرازول
با سلام، کپسول امپرازول ۱۰ برای کودک ۸ ساله برای درمان رفلاکس روزی چند تا، با چه فاصله ای میشه داد؟
- اسهال و استفراغ
دوتیکه سیب زپینی با کره سرخ کردم دتدم ب دخترم ک ۹ماهشه استفراغ میکنه بردم دکتر پدی لاکت ش بت زینک واندوسترون داد چطور مصرف بشه
- هیدروکسی زین
سلام اقای دکتر پسرم بعضی مواقع صورت یا سرو مقعدش رو میخارونه ازمایش داد سالم بود . دکتر گفت میتوتی هیدروکسی زین بدی میخوام بدونم خوبه بدم و چقدر بدم بهش تا انتهای شیشه؟
- آموکسی
سلام وقت ب خیر آموکسی ۱۲۵ برای کودک ۲۰ ماهه که خلت گلو دارد صلاح میدونید بهش بدهم؟
- لیکوآپ
درودفراوان جناب دکتر پسرم سه ساله۱۳کیلو و مینور هست از یک سالگی سانستول زینک پلاس میخورد و الان چندماهی پزشک براش لیکوآپ تجویز کرده به نظر شما بهش نیاز داره؟تا کی باید شربت بخوره؟ متشکرم از وقتی که میذارید
- خلط
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سالشه لوزه داره چندوفت پیش سرما خورد و سرفه خلطی داشت و ازیترومتیسین ۲۰۰ خورد. الان هیچ مشکلی نداره فقط خلط داره و نمیتونه بیرون بریزه چه شربتی بدم خوبه ؟ کلازیترومایسین بدم ؟ یا برم هگزین؟ چون به دکتر دسترسی ندارم
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- اسهال
سلام دکترپسرم یکسالشه وچندروزیه تاغذابهش میدم شکمش کارمیکنه مثلااگه موزبدم شکمش سفت کارمیکنه اگه غذای آبکی یاشیربخوره شکمش روان کارمیکنه چیکارکنم دکترتوروخداکمکم کنیدشوهرم بیکاره شرایط دکتربردنشم ندارم ممنون
- شیر مناسب بعد دوسالگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر شیر مناسب برا کودک کم ورن بعد ۲سالگی چیه ؟ منظورم شیر خشک ادامه بدیم یا شیررگاو پاستوریزه کدوم بهتره ؟
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- دارویاموکسیکلاو
مقدارمصرفاینشربتبرایکودکان۷سالهچقدر استگلوشچرکدارهوسرماخورده
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- سرماخوردگی
پسرم چند روزه سرفه میکنه مخصوصا صبح ها و خیلی خفیف ابریزش بینی دارع چه دارویی میتونم بهش بدم برای درمان سرفه
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید دخترم ۲سالشه از صبح که بیدارشده کمی بیحال بود الان که ساعت ۲ یدفعه تب کردوکمی هم سرفه بهش شربت پدی کاف دادم برای تبش چیکارکنم بی حاله
- دورسرنوزاد
سلام من یه پسر۹ ماهه ونیمه دارم که دورسراون۴۸هستش بهداشت میگه نرمال نیست خیلی زیادهستش خواستم ببینم درست میگه

