Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بلند کردن کمر
سلام آقای دکتر دخترم شیش ماه و ۲۱ روزشه دو سه روزه همش کمرش بلند میکنه و خم میکنه و بی قراره غذا نمیخوره روزی یک چهارم صبح نکسیوم شب یک چهارم بهش میدم علتش چیه ؟
- ورم بیضه نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ،ختنه کردیم دکتر گفت اب داره توش چیزب بذارین بالاتر قرار بگیره بعد ختنه بیشتر ورم کرده چکار کنیم طبیعیه؟ با بالا قرار دادن خوب میشه؟
- کلیه
سلام آقای دکتر دختر ۵۰ روزه ای دارم از بدو تولد تمایل به شیر خوردن نداشت هر وقت سمت سینه می آید سرش را به عقب میبرد و گریه میکند و احساس میکنم رشد خوبی نداشته است با عرض معذرت دو تا سوال دارم یکی اینکه می توانم بهش شیر خشک بدهم و چه شیر خشکی به چه میزان؟ دومی اینکه ادرار زیادی دارد و احساس میکنم اداراش تند و بد بو است آیا این نشانه عفونت است چه باید بکنم خواهش راهنمایی بفرمایید
- وزن گیری نوزاد
دکتر مهربون و دلسوز ممنونم که پیام منو جواب بدید.دختر من بدنیا اومد سه کیلو بود الان شش ماهگی بردم واکسن و براش زدم وزن کردن گفتن شش کیلو چهارصد گفتن نسبت به نمودار از بدو تولد رو به بالا گفتن غذای کمکی شروع کنید دخترتون شیردهی خوبی داره اگه شیر خودم خوبه پس چرا آنقدر وزنش پایین.همه میگن شیرت جون نداره.حالا میخواستم به غیر از شیر خودم شیرخشک هم بدم کمکی براش بشه.آخه دندون هم در نیاورده.الانم خیلی ریزهس؟ دکتر راهنماییم کنید؟ممنونم،🙏🏼
- کم اشتهایی
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر دخترم ۵روز پیش واکسن ۶ماهگی زده.از اون موقع خیلی کم اشتها شده اصلا غذا نمیخوره شیر میخوره ولی دهنشو برا غذا باز نمیکنه گریه میکنه.حتی آبم خیلی کم میخوره.دلیلش چی میتونه باشه؟
- ریفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم شش ماهشه امپرازول۲۰نصف نوشته منظورم قرصشه. پسرم هرکاری میکنم نمیخوره میشه یه دارودیگه جایگزینش کنم که مزش خوب باشه
- روز واکسن چهار ماهگی اس امپرازول مصرف شود؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم رفلاکس پنهان داره روزی دو تا ساشه امپرازول می خوره فردا باید واکسن چهارماهگی بزنه می تونه فردا امپرازول بخوره؟با استامینوفن تداخل نداره؟
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- اگزمایه نوزاد
سلام وقت بخیر.نوزاد پسر۴ماهه دارم که تقریبا از ۴۰ روزگی به بعد دچار اگزما شده.چندبار بردم دکتر وداروهایه مختلف دادن.ولی تاثیرنداشت وحتی بدتر شده طوری که نمام بدن ملتهب وخسکی داره حتی پشت سر وصورتش.نظر شما درمورد این اگزما چیه.لطفا راهممایی کنید ممنون.
- رفلاکس داره
سلام بچه من سرماخورده ۴ ماهشه دکتر امپول اموکسی سلین وشربت ازیترومایسین داده میخوام بدونم دوتا دارو چرک برای بچه ضرر نداشته باشه؟ وشربت دومتیدون وپودر هم برای رفلاکس دادن میدم
- ازمایش Ferritin
سلام پسرم ۸ ماهه هست آزمایش Ferritin نوشته شده ۵۳.۰ میخاستم بدونم نرمال؟
- زردی نوزاد
باسلام نوزاد ما الان 25 روزه است و زردی ان 6.5 است ایا این زردی خطرناک است.
- سینه خیز 9ماعه
سلام بچم 9ماهشه خودش رو رو سینه میندازه ولی نه جلو میره نه عقب غلت میزنه چیکار کنم بنظرتون؟
- کوپیدن پا کودک
سلام دختر ۹ ماه دارم که هم تو خواب و هم بیداری پاش رو زمین میکوبه میخواستم ببینم دلیلش چی هست
- رفلاکس نوزاد
دخترم 75روزش یکماهش بودخیلی به خودش میپیچیدانقدربه خودش فشارمیاوردکه قرمزمیشدبردمش دکترتشخیص دادن رفلاکس داره داروهایی که تجویزکردن بی بی کر،کولیک،زانتاک وقرص باکلوفن بودقراشدتایکماه استفاده کنم ودوباره برای معاینه ببرمش ولی متاسفانه مطبشون تعطیل شده تاالان هم همونطورداروهاروتکرارکردم وتابه امروزادامه دادم نمیدونم بایدچیکارکنم، الان هم زورزدناش خوب شد فقط بالامیاره وتازگیهااب دهنشوبیرون میریزه ؤوزن گیریشم خوبه مشکلی نداره لطفاراهنمایی کنیدکه ازحالابه بعدبایدچیکارکنم،ممنون
- کاهش وزن نوزاد 5 ماه
با سلام ، آقای دکتر کودک 5 ماه طی 10 روز 800 گرم وزن کرده است و آزمایش خون و ادرار آن در ضمیمه می باشد آقای دکتر چیکار کنم ؟
- قی چشم
با سلام دختری ده روزه دارم دو تا چشمهایش قی کرده به حدی که سخت باز می شوند چکار کنم ممنونم
- رفلاکس نوزاد ۴ ماه و ۲۷ روزه
سلام پسرم ۴ ماه و ۲۷ روزشه.گاهی وقتا شیر خوردنی خودشو به عقب میکشه.یا میخوام بهش شیر بدم سرشو عقب میده و نق میزنه وگریه میکنه.شیرخشک گیگوز میدم با کمی هم شیر خودم.بالانمیاره.دفع هم داره روزی یک تا دوبار.ممکنه رفلاکس داشته باشه؟
- رفلاکس نوزاد
سلام.خسته نباشید.اقای دکتر سوال پرسیده بودم برای مصرف شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه فرمودین مجازه.اما تو همین سایت جایی فرموده بودین شربت موتلیوم رو تجویز نمیکنید.مگه دومتیدون و موتلیوم همون دومپریدون با دو تا برند مختلف نیستن؟و اینکه تو سونوگرافی که از شکم نوزادم انجام دادیم تو ده دقیقه یه اپیزود رفلاکس مشاهده شد آیا در این حد رفلاکس اصلا نیاز به مصرف دارو هست؟ممنون.
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام من کودک 2ماهه دارم که با آزمایش مدفوع فهمیدیم به شدت به پروتئین گاوی و لبنیات حساسیت دارد در طی این 2 ماه هم اصلا وزن اضافه نکرده خودم هرچی به دکترش اسرار میکنم شیرخشک تجویز نمیکنه خودم بهش شیرخشک با پروتئین سویا میدم اما دکترش میگه این نوع شیرخشکها عوارض مغزی میارن میشه راهنماییم کنید که به دادن شیرخشک ادامه بدم یا نه

