Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک
سلام فرزندم ۶سال دارد خیلی زیاد سرفه میکنه،ابریزش بینی هم دارد،تجویز شما چیست
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- مدفوع زردرنگ
دخترمن یک ساله و دوماهشه امروز متوجه شدم مدفوعش به رنگ زرد روشنه لطفا راهنمایی کنید آیا نگران کننده است یا برطرف میشه
- دل درد
سلام.دخترم سه سالشه خیلی ضعیفه بی اشتهاست تازگی چیزی میخوره میگه دلم درد میکنه به حالت سجده میره چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- گلودردوسرفه
سلام دختر من هفت ساله و ۳۵ کیلو وزن داره ۳ روز بود کمی صبحها گلوش درد میکرد و بعد خوب میشد الان گلوش زیاد درد میکنه و بعضی وقتها کمی سرگیجه داره و معده اش تو این دو سه روز یا درد میکرد یا اسید داشت سه روز هم شربت تئوفیلین جی بهش دادم تا خلط بیرون بیاد حالا امروز تب ۳۸ درجه داشت که استامینوفن ۳۲۵ دادم آنتی بیوتیک چی بدم؟ با تشکر
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۹ ماهه
- مغز کودک
با سلام دخترم شش ماهگی تشنج کرد بعد فهمیدیم که نیمکره راست مغزش نسبت به چپ رشد کمتری دارد الان کاردرمانی میبریمش و شربت پیراستام و شربت ماهی میخورد ایا خوب میشود
- سلام وقت بخیر دختر۵ساله ام بی اختیاری ادرارداره
لطفااقای دکترراهنمایم کنیدازمایش ببرم چه مشکلی داره جلوشو نمیتونه بگیر دائم شلوارش خیسه درطول روزوشبانه دوباره بارجاشوخیس میکنه
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- دکتر پوست
سلام آقای دکتر لای پای پسرم قرمز شد اول دونه زد بعد الان زیادترشده احساس میکنم براش خارش هم داره بردم دکتر گفتن اگزما پوشک هستش پماد دست ساز داد گفت کم و زیاد میشه تا خوب بشه. ولی بیشتر شده میشه یه دکتر پوست خوب معرفی کنین ببرمش .یکسالشه
- سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم
با سلام میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم را در طول 24 ساعت بیان فرمایید .
- سلام پسرم ۶سالشه سر خود قرص لیبروسی خورده مشکلی نداره؟
- ادررار نکردن
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم دیروز تب داشت و دوبارم استفراغ .... پسرم دیروز یبار ساعت ۹ ادرار کرده یبارم ساعت ۳ تا الان ک ۸ صبحه دیگ ادرار نکرده از تبش؟ تبشم زیاد نمیشد از ۳۷ تا ۳۸ میشد اسهالم نبود مایعاتم زیاد میدم بهش قبلا روزی ۳،۴ بار بعضا بیشتر هم میشد ولی دیروز کلا ۲ بار ادرار کرده

