Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - شیاف استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سال و ۱۰ ماهشه. وزنش ۱۵ کیلو. تب داره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ یکی و نصف براش کافیه؟ یا باید بیشتر باشه؟
- شيرنوزاد
سلام آقاي دكتر...چطور شيرشب كودكم رو قطع كنم؟١٤ ماهشه و شيرخشكي و سه ساعت يكبار براي شير بيدار ميشه و گريه ميكنه.چطور شيرشبشو قطع كنم؟غذا هم خوب نميخوره
- شمع خوردن پسرم
پسر دوساله ام شمع خورده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- سینوزیت
دختر۵ ساله من دچار سینوزیت شده حدودا ۲۰ روزه و به فارمنتین، مقاومت نشون داد ،دوتا شیشه مصرف کرد ،الان دکتر قرص فارینات ۲۵۰ نوشته ، بچه بدتر شده ،خودم میخوام سفکسیم بهش بدم با توجه به وزنش هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی ، اشکالی نداره ؟
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- من. پسر ۳ ساله دارم سرما خورده و امروز سرفه خیلی خشک پیدا کرده و گرفتگی بینی داره. از چه دارویی باید استفاده کنم
- مقدار مصرف ازیترو مایسین۲۰۰ با وزن ۲۵ کیلو چقدر است
سرماخوردگی شدید دوهفته است سرفه وتبش خوب نمیشه سه بار دکتر بردم میخاستم این شربت جایگزین کنم
- شیاف لاکساتور
سلام پسرم دوسال و هفت ماه داره ،، دوروز شکمش کار نکرد بیقراری میکرد بهش شیاف لاکساتور ۱ گرمی زدم ،، وزنش هم ۱۵ کیلو هستش ، یه بار مدفوع کرد ، ولی الان بیقراری میکنه برای شکمش ،، چیکار کنم؟؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه یک هفته هست گرفتگی بینی دارد دارو zaditenدادم بهش و پلارژین کیدز فایده نداشته چه داروی بدهم که تاثیر گذار باشد ممنون ازراهنمایتون
- مدفوع سبز
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۵ماهه هس مدفوعش بعضی اوقات رنگش عادیه بعضی اوقات هم سبز علتش چی میتونه باشه؟
- سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه چند سی سی سفمسیم ۱۰۰ بدم ۱۸ کیلوه سالشه
سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه و از دیشب تب داره سفکسیم ۱۰۰ نوشتن چند سی سی بدم وزنش ۱۸ کیلوه
- سلام،پسر دوسال و نیمه
پسرم دوسال و نیمه هست ۳روزه که آبریزش و عطسه و سرفه و تب و بیحالی و بی اشتهایی دارن ،البته برادر زاده م هم همین علائم رو داشتن و از ایشون گرفتن، دکتر ازیترومایسین ۲۰۰ ،شربت دیفن هیدرامین،و کوریزان تجویز کردن خواستم بدونم تجویز درست بوده؟و میزان دوز استفاده از ازیترو چقدرباید باشه؟
- دو سر کودک ۲۳ماهه
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه دور سرش بزرگه سونو آزمایش مشکلی نبوده چن بار بردم دکتر بهش قطره د۳ داده خوبه ؟چیکار کنم بزرگتر از این نشه ب نظر شما چی خوبه چه قطره ی خوبه تا بزرگتر از این نشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام برای کودک ۲۰ کیلو چقدر آزیترومایسن بدم برای عفونت گلو
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه دو روز اسهال شده تو مدفوعش همش مخاط چرکی و خونی هست علتش چیه؟؟ چیکار کنم
- سرفه خلط دار طولانی مدت
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟
- سلام پسرم تب داره علایم سرماخوردگی هم نداره وچهارسالشه دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاس چکاربایدبکنم
برای تب پسرم که چهارسالشه چکارکنم علایم سرماخوردگی هم نداره دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاست ممنون میشم راهنماییم کنین
- استخوان
سلام پسری ده ساله دارم خیلی لاغر که استخوان هاش همه مشخصه ۲۷ کیلو قد ۱۴۰ . یکی از دستاش زیر کتف استخوانی داره که اون یکی دستش نیست. اذیتش نمیکنه از بچگی هم بوده. خواستم بدونم باید عکس بگیرم تا مشخص بشه یا به خاطر لاغری زیادشه که اینطوری هستش؟

