Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شستن
سلام میشه یه بار سر نوزاد یه ماهمو با شامپویی که خودم استفاده میکنم بشورم یا حتما باید شامپو بچه باشد
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- وزن نوزاد
سلام نوزاد چهار ماهه من وزن 5500 گرم دارد که طی دوماه 500 گرم اظافه وزن پیدا کرده است ایا طبیعی است
- کم وزنی
سلام دکترپسرم ۸ماهشه باابن که روزی ۳وعده غذاکمکی بهش میدم وشیرم زیاده روزی 5بارم شیرمیخوره ولی وزنش پایینه اینم لگم روزی ۳بارشکمش کارمبکنه وشکمش سفت کارمیکنه خداخیرتون بده چکارکنم
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید.بچه م پسره یکماهش نشده هنوز.۱۰ روزه کرونا خودم مثبته.امروز احساس میکنم خیلی بی تابی میکنه. چندتا سرفه هم داشت.ی کم تنفسش انگار عادی نیست کلی در ی دقیقه ۴۸ تا تنفس داره.تبش هم معمولا ۳۷ و ۴ درجه یا کمتره.ولی مثل هرروز نیست و بی تابه.الان هم دکتر نیست.لطفا راهنمایی کنید.
- اسهال نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم دنیا که اومده ۳سیصد بوده اصلا وزن نمگیره دوبار کرونا گرفته الان اسهال داره قطره پروبیبی استفاده کردم روز ۵ یا۶ بار زیرش مره بااین قطره دو تا شربت چرک خشکن هم خورده ۷روز بدش اسهال گرفته چکار کنم ممنون
- بنفش شدن روی زبان
با سلام دو روزه متوجه شدم روی زبان دختر ده ماهه م بنفش شد میخواستم علتش و بدونم آیا باید دکتر ببرم؟
- نفخ نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد بیست روزه دل پیچه داره بیمارستان کودکانم بردن گفته نفخ داره ولی دارو نداده گفته از تغذیه مادره شیرش نفخ داره نمیتونه بخوره و وقتی میخوره دل پیچه میگیره،هیچ دارویی نداده زیاد گریه میکنه نگفته چیا بخور چیکار کنیم؟؟؟
- درد گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد من ۳ ماهه است بردم دکتر گفت گوش چپ یکم ترشح داره ولی نوزادم گوشش خیلی درد میکنه هی از خواب بیدار میشه گریه میکنه دستشو میبره سمت گوش یا میمالد به بالشت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادم کامل تموم شد شربت ولی خوب نشد چیکار کنم
- مدفوع بلغمی
سلام پسرم 2ماه 10روزشه شکمش یکم ورم داشت عکس گرفتم گفتن رو هاش مشکل دارن ولی فعلاً عمل نمیخاد ولی سوال من اینه پسرم روزی 2 بار شکمش کارمیکنه بعدم 40روزگیش ک تموم شد ورم شکمشم خوب شد ولی الان چندروزه شکمش یکم حالت بلغمی داره میتونه از رودهاش باشه؟
- حساسیت به
سلام اقای دکتر. نوزاد من چهل روزه هست تو شش روزگی با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت به پروتیینگاوی داده شد. سوال من این هست چند مدت بعد نیاز به بررسی مجدد برای اطمینان از این حساسیت هست؟ یا اینکه یه بار که تشخیص داده شد کافیه؟
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- غذای کمکی
سلام.وقت بخیر.برای غذای کمکی پسر ۹ ماهه میتونم تخم مرغ کامل زرده و سفیده بهش بدم؟ممنوعیت ها چه چیزهایی هست
- رشد کودک ۲ماهه
سلام من دخترم ۶۳روزشه در هنگام تولد قد۵۰ وزن ۳۱۵۰ دور سر ۳۴ البته هفته ۳۹ سزارین شده دیروز بردیم بهداشت قد۵۸ وزن ۴۵۵۰ ودور سر۳۷ بوده که خانم پرستار از لحاظ دور سر نگرانمان کرد نظر شما چی واقعا مشگلی داره باید چکار کنیم؟ممنون
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- دادن شیر خشک
سلام من پسرم نه ماهشه تا الان بهش شیر خودمو میدادم البته میدوشم میدم چند روزه شیرم نمیاد مبخواستم ببینم چه شیر خشکی بدم.
- درباره قرص چاقی
با سلام من پسر ۹ماهه دارم که شیرخودمو میخوره به شدت لاغر شدم از کدوم قرص استفاده کنم تا چاق بشم
- سرماخوردگی
سلام دختر من 8 ماهش است 9 کیلو وزن داره سرما خورده تب داره سرفه میکنه بی حاله و بی تابی میکنه
- جایگزین شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور برای نوزاد2/5 ماهه
بعلت کمبود شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور وسهمیه بندی چه شیر خشکی پیشنهاد میدهید ممنونم

