Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم.اما پاسخی داده نشد.نوزاد پنج ماهه ای دارم.چند روز فقط گرفتگی صدا دارد.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون.
- سونوگرافی
سلام دکتر برای نوزادم سونو هیپ دوطرفه موقع معاینه در بیمارستان نوشته اند درحالیکه با سر به دنیا امده و مشکلی در سونوگرافیهای بارداری نداشته ممکن است اشتباه شده باشه؟ چرا بنظرتون نوشتن؟میشه بگسد چیه و اگر مثبت باشه باید چکار کرد
- زدن سر به زمین و دیوار
با سلام خدمت آقای دکتر دختر ده ماهه دارم که چند روز است در حین چهار دست و پا رفتن سرش را میزند به زمین یا اگر کنار دیوار بایستد سرش را میزند به دیوار محکم هم میزند دلیل اینکار چیست و باید چکار کنم
- کم اشتهایی بچه ۵ ماه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ ماهشه ولی شیر خشک نمی خوره خودمم شیر ندارم وقتی شیر خشک میخوره روی لپش جوش میزنه وبه زور خوابش میکنم در طول شبانه روز فقط ۶۰۰ سی سی میخوره وزنشم ۷ کیلو لطفا کمکم کنید
- لرزش
سلام آقای دکتر خدا خیر بهتون بده ...پسر ابجیم هشت ماهشه نوار مغزش تشنج نشون داده ازمایش متابولیک براش نوشتن این ازمایش چیه برا چی نوشته میشه و ایا تشنج برطرف میشه ؟؟؟
- همانژیوم
باسلام وخسته نباشید. دخترمن ازبدوتولدهمانژیوم بینی داره.۷ماهه به دنیا اومده.۲کیلو۴۰۰ وزنش بودالان ۲۳ماه است. آیادرمانی دارد.راهنمایی بفرماییدلطفا
- بیماری کودکان
سلام پسر 10 ماهم دچار تب شده نمیدونم چیکارکنم نمیزاره از دستمال خیس استفاده کنم یا قطره استامیفون بدم باید چیکار کنم تا تبش بیاد پایین
- کارنکردن شکم
- یبوست
سلام فرزند ۷ ماهه ای دارم که یبوست خیلی شدیدی دارد تمام روز هم از دل درد ناله می کند باید چه کنم برای رفع یبوست
- پدی لاکت
سلام آقای دکتر. وقتی بچه آلرژی شد چند روز بهش پدی لاکت بدیم؟ هفت ماهشه
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام من دخترم ۱۸ ماهه شه باید واکسن ۱۸ ماهگی شو ۳ آذر میزد ولی بخاطر سرماخوردگی نزدم هنوزم ابریزش داره تا کی مجازم نزنم
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- وزن بچه
باسلام . دخترم هنگام تولو۳۰۴۰گرم بود و در ۱۳روزگی ۲۸۳۰ بود به همین دلیل دکتر متخصص شیر خشک تج یز کردن الان من نمیدانم برنامه تغذیه نوزاد باید به چه گونه ای تا سیر شود به همین دلیل من در شبانه روز دو وعده شیر خشک و بقیه اوقات را شیر خودم می دهم و تنها به این رچش سیر می شود نا گفته نماند دهان دخترم دو ده روزگی دچار برفک شد .ایا این نوع برنامه ریزی خوب است با تشکر؟
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره
- دررابطه با گرانولوم ناف
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- خندیدن نوزاد
باسلام من نوزادم ۵۰ روزه ست و۳۵ هفته بدنیا اومده ولی هنوز توبیداری نمیخنده ایامشکلی داره؟از چه زمانی باید بخنده
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- شربت تقویتی
با سلام آیا میتوان به کودک 3 ماهه به جای قطره مولتی ویتامین و آ د شربت فروگلوبین یا شربت سندروس داد؟ در صورت امکان داشتن روزانه چند قطره از شربت مجاز است؟ممنون از پاسخ شما

