Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم تازه رف تو ۴ماه سرماخورده بینیش کیپ شده اسهال استفراغ داره الان ۲هفته بردمش دکتر خوب نشد ازمایش نوشتن براش ک بگیرم
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام و خسته نباشی پسرم چهار و نیم ماهشه الان بیست روزه شکمش کار نکرده تغذیش شیر مادرشه ولی گاهی با اینکه خیلی گشنشه شیر مادر نمیخوره و به همین خاطر گاهی شیر خشک بهش دادم البته ترنجبین و کمی اب جوشیده که سرد شده دادم یکم شکمش بنظرم ورم داره تو این اوضاع هم جایی نمیشه بردش ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم مشکلش حل شه لطف میکنین جواب بدین
- مدفوع
سلام علت بوی مدفوع نوزاد 3ماهه چبست
- سلام آقای دکترمن بچم 25روزش هست وناگهان دیدم که کف پاش وانگشت بزرگ همان پاش کبودشده چیکارکنم خیلی نگرانم؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر ببخشید در مورد کیپ بودن بینی نوزاد ۵۴ روزه بردم دکتر برایش سفکسیم و شربت سالبوتامول و قطره فلوتیکازون داده است آیا شربت سالبوتامول خواب آور است و قطره فلوتیکازون برایش ضرر ندارد
- غذای کمکی
سلام دکترازکحابفهمیم که باید غذای کمکی رو شرووع کنیم میشه زودتراز۶ماهکی شروع کزد واینکه با چ چیزی شروع کنیم برای وزن گیزی بهتر
- چشم
سلام دخترم شش ماه و 16روزشه چند روزه سرما خورده بردم دکتر حالا خوب شده ولی زیر چشماش کبوده
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- سرما خوردگی نوزاد 46 روزه
با سلام الان 11 روزه بچه ام سرما خورده ابتدا سرفه های تک و خشک داشت و بعد سرفه ها خلط دار شدند طوری که هنگام سرفه گاهی اخلاط سبز در دهانش می آید یا وقتی استفراغ میکند همان اخلاط سبز هم به همراه شیری که خورده خارج میشود درمان چیست؟
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام آقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید تا چه مدت بعد از باز شدن تاریخ انقضا دارد؟؟چون روی جعبه اش مانند جعبه قطره آد نوشته شده نیست که تا یک ماه مصرف شود.
- عرق سوز شدن
سلام نوزاد من ۷ ماهه است از چند روز پیش زیر گردن و سینه اش عرق سوز شد بعدش هم کم کم زیر پوشکش قرمز شده و عرق سوز یه کم هم دون دون ها عرق سوز به صورت پخش ولی کم در کمرش هستش چند روز که گرم بود اینطوری شده کالاندولا زدم کم شد حالا هم یه کرم زینک اکسید گرفتم ممکنه چون دختر ۲ سال و نیمه هم زیر چونه اش و گردنش عرق سوز شده ولی زیر پوشک پسرم خیلی بد جوریه غذا کمکی هم بهش دادم و چند روز صبر کردم آلرژی نداشته باشه از وقتی که مولتی ویتامین رو شروع کردم اینطوری شده
- دندان درآوردن نوزاد
سلام نوزاد ۱۰ ماهه ای دارم دندان پایین یکی درآورده ودندان بالا هر دوتا درآمدن واز بالا یه دندون هم کنار دندون پیشین درآورده چه مشکلی داره که نمیتونه دندون در بیاره که اینجور بی نظم شده دندوناش
- سلام و درود*
سلام دکتر دختر من ۶ماه و ۱۰روزشه چند روزیه بینیش گرفته از دهان نفس میکشه و مخاط و آبریزش میده بیرون کمی نفس کشیدن سخته براش و سرفه خشک داره در خواب و بیداری ...تب و خلط نداره قطره پلارزین ۱۲ساعت ۱۰قطره و پدی لاکت روزی۵قطره و سدیم کلرید توبینی هر۶ساعت میزنم خوبه اینا آیا دارد دیگه نیازی نیست و دوز داروهاش خوبه؟؟ چکارکنم بینیش زود خوب شه چقد طول میکشه؟اگر خوب نشد بعد چن روز ببرمش معاینه ؟
- ناف نوزاد
سلام برای نوزاد دوماهه ختنه به کدام روش بهتر هست.
- نوزاد 4 ماهه
سلام خسته نباشید پسر من 4 ماهشه خس خس وسرفه وکمیهم آبریزش بینی داشت تب نداشت دکتر بهش استامینیفون وستریزین داد میترسم بهش ستریزین بدم. خودم آزیترومایسین بهش میدم هر هشت ساعت لطفا راهنماییم کنید
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- تبریک
سلام اقای دکتر. سال جدید رو خدمتون تبریک میگم براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم،و بسیار سپاسگذارم بابت جوابهایی که به سوالاتم دادین تا به حال. خدا طول عمر همراه با عزت بهتون بده.
- بی قراری شبانه نوزاد
دختر من شبا از ساعت ۱۰ شب تا صب فقط گریه میکنه و جیغ میکشه و فقط ۴۰ روزشه هیج جای بدنش درد نداره و فقط گریه میکنه و بی قراره چیکار کنم خوب بشه و خوابش تنظیم شه
- تب بیشتر از ۳ روز
سلام اقای دکتر پسر نه ماهه ی من سه روز وشب که تب داره و با مسکن و تب بر ادویل تبشو پایین میارم. اثری از چرک گلو و ابریزش بینی وسرفه نیست ولی دکتر که بردمش میگن انفو لانزای خفیف .صداش به شدت گرفته .و موقع شیر خوردن خس خس میکنه.میخواستم بپرسم ایا جای نگرانی هست و اینکه ایا امکان داره تشخیص صحیح داده نشده باشه .بسیار نگرانم از وضعیت پسرم .

