Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیرویید
باسلام شما گفتین واسه زیاد خوابیدن نوزاد آزمایش تیرویید تکرار بشه نوزاد من چون نارس بدنیا اومده یه بار ۵ روزگی یه بار ۱۴ روزگی کف پا گرفته شده مشکلی نداشته ۹ روزگی ام آزمایش خون واسه تیرویید گرفته شده بازم نرمال بوده ایابازم لازمه تکرار بشه نوزاد من الان ۲ ماهه ست؟باتشکر
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام واسه جراحی ناف ک گوشت اضافه داشته باشه تا حالا شده بعد عمل بچه بهوش نیاد
- مصرف دوز زیاد سیتیریزین برای نوزاد شش و نیم ماهه
باسلام .پسرم الان یازده ماهشه .اونو به علت عفونت سینه در هفت ماهگی پیش متخصص کودک بردم براش شربت عفونت و شربت آیورا هر هشت ساعت 4سی سی و بخاطر اگزمای صورتش شربت سیتیریزین هر 12ساعت 2/5سی سی و بخاطر کم اشتها بودنش شربت زینک سولفات روزی 2 سی سی نوشت بعد از حدود پنج روز که داروها رو دادم به بچه ام ادرارش خیلی کم و غلیظ و به رنگ نارنجی شد دوباره دکتر بردم دکتر آزمایش نوشت همه چیزش نرمال بود غیر از میزان AST آن که 53 و ALT اون 39 بود البته دکتر گفت که مشکلی نداره .ولی من همیشه نگرانم بخاطر اون شربت سیتیریزین میگم نکنه که خدانکرده به کبدش آسیب رسیده باشه . البته با همون یکبار اگزمای صورتش کاملا خوب شد .خواهش میکنم راهنمایی کنید لازمه دوباره دکتر ببرمش.
- قرمزشدن نوزاد
سلام نوزادم ۲۳ روزشه در روز چند بار یه دفعه قرمز میشه انگار میخواد زور بزنه مدفوع کنه ایا یبوست داره ؟ یا مربوط به چیز دیگه ای
- غذا ..
سلام خسته نباشید میخواستم بگم پسرم یازده ماهه هست میتونم بادام و گردو آسیاب شده رو با پوره میوه مثل موز یا سیب بهش بدم؟ چون با شیر گاو حساسیت داره نمیتونم با شیر بدم بهش .با تشکر .
- سلام آقای دکتر با خانواده برای تفریح بیرون بودیم کودک دو ساله دارم بوی زغال وارد گلوی فرزندم سد و پس از آن سرفه میکند البته کمی هم سرما خوردگی داشت چه کنم و سرفه ها نشان چیست؟
- استرس وپوشک درمدرسه
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه فقط زمانی که آب میوه به خصوص وقتی آب میوه صنعتی ودلستر وماستو دوغ مصرف میکنه خیلی تکرر ادرار میگیره ایا این خطر ناکه میتونه علتش دیابت باشه مصرف اب میوه صنعتی درکودکان خطر ناک است؟
- شیرخشک
با سلام و عرض ادب کودکی که شیرخشک میخورد قطره آد نیاز ندارد؟
- تعویض شیرخشک
سلام پسرم نزدیک ۲ماهشه شیر خشک اپتامیل پبتی جونیور میخوره الان شهرستان این نوع را ندارن جایگزینش چیه.ممنون میشم
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- آسم و الرژی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۰ ماهه هست و موقع خواب و بیداری بیشتر خر خر میکنهو صورتش گاهی اوقات لکه های قرمز ایجاد مبشه که زود خوب میشه متخصص تشخیص الژی دادن و لوراتادین تجویز کردن اما به محض وارد شدن شربت به دهانش عوق میزنه و استفراغ میکنه و نمیتونه دارو مصرف کنه چکار کنم ؟
- سرفه خلط دار
سلام و عرض خسته نباشید
سوال من مربوط به پسره چهار سالم هست ، حدود یکماهی هست علاءم سرما خوردگی داره ، تا به حال سه بار ویزیت شده ، بار اول ، اموکسی سیلین 250 تجویز شد و کامل مصرف کردد ، و سرفه های خلط دارش از بین نرفت ، دفعه دوم اموکسی کلاب دادن و گفتم ویروس سینوزیت هست که روزه سوم تب کرد 3روز و با استا قطع شد ،و الان 8 روزه خورده و هنوز سرفه هایه خلط دارش داره ، الان دوباره دارویه جدیدی باید بهش بدم ؟چیکلر کنم سرفه 6اش بند بیاد؟ ممنونم از راهنماییتون - شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
- لنف نود پشت سر نوزاد
با سلام یه نوزاد ۷ماهه دارم مدتیه با دست گوشاش و موهای پشت سرشو میکشه پشت سرش با دست که لمس میکنم دوتا لنف نود ریز هست سونوگرافی ازش گرفتم خیلی ریز بودن نوشته بود احتیاج به بررسی ندارن استرس دارم دلیلش چیه البته دوماه پیش سرما خوردگی اذیتش کرد
- ریسه رفتن کودک
سلام، خسته نباشید.
اقای دکتر کودکی دو ساله دارم گاهی رمان گریه نفسش قطع میشه اما اینبار قطع شدن نفسش طولانیتر شده بود و دور آبش هم کبود شده بود بعدش یه خرده بیحالی و سست شد میخواستم بدونم آیا این قطع تنفس باعث آسیب به مغز میشه؟
ممنون.
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرم ۲۳ ماهشه یبوست شدید داره اصلا به سختیدستشویی میکنه بهش پودر پیدرولاکس دادم نمیخوره اگه هم بخوره جرعه جرعه میخوره که تاثیری واسش نداره همچنین شیاف گلیسرین استفاده کردم تاثیر نداره. میخواستم راهنماییم کنید که چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- مدفوع
مدفوع آبکی نوزاد۲۲ روزه طبیعی می باشد
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه

