Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب ولرز
با سلام دخترم ۵ ساله هست بردمش دکتر دچار بی حالی و تب و لرز شدید شد. دکتر آموکسی کلاف نوشت ۱۰ روز دادمش اما با گذشت ۵ روز دوباره تب و لرز شدیدی کرد نمیدونم آیا آنتی بیوتیک دوباره باید مصرف کنه یا نه احتمال ویروس هست یا ممکنه عفونت ادراری باشه. چندجا دکتر بردم یا آموکسی کلاف دادن یا آموکسی سیلین دوره مصرف تموم شد چرا دوباره تب و لرز گرفت الا درست یک ماهه با فاصله هی مریض میشه لطفاً شما راهنمایی کنین چیکار کنم بازم آنتی بیوتیک یانه
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- قطره
سلام اقای دکتر دختر من 2 سال و 5 ماهشه و از 2 سالگی چون وزنش زیر نمودار بود قطره ویتوکید را تا الات که 2 سال و 5 ماهشه ادامه دادم فقط اشتباه کردم و تو این 5 ماه به جای 1 سی سی 2 سی سی قطره بش دادم الان نگرانم که عوارض براش پیش اومده باشه چون روزانه 2 برابر بش ویتامین دادم مثل ویتامین a.
- سینوزیت برونشیت بدون تب
سلام دخترم از مهر ماه دایم مخاط بینیش سبز و عفونی میشه سفیکسیم و آموکسی کلاو هم با تجویز پزشک دادم باز چند روز خوبه دوباره برمیگرده ، کوتریموکسازول میتونم بدهم ؟ من خودم هم در دوران مدرسه همینطور بودم و ارثی هست این موضوع ۲۳ کیلو و ۷ ساله هست
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- زينك
باسلام پسرم ١١ماهشه داروي امپرازول مصرف ميكنه ميتونم بهش زينك بدم
- شیرخشک
سلام من دخترم الان1سالشه از تولد تا الان شیرخشک نان میخوره آیا میتونم شیرخشک ارزان تری براش بخرم؟ ممون میشم جواب بدین
- کودکان
سلام خواستم بدونم دخترم ۹ سالشه شربت زینک پلاس گرفتم بدم راسته میگن بلوغ زود رس میاره؟
- فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
- شربت آرژیتال
با سلام و احترام
دختر من 3 سال و 8 ماه دارد با وزن 14 کیلو و قد 96 , دکتر برایش شربت آرژیتال تجویز کرده است می خواستم بپرسم آیا ضرر یا عوارضی دارد؟ استفاده کنم یا نه؟
با سپاس از شما - قرص مبدونازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه دکتر قرص میدونازول داده گفته هفته ای یه نصفه تو اب حل کن بده بخوره ولی داروخونه گفت سه روز پشت سر هم بده به الان من چجوری بدم بهش روش صحیحشو شما میفرمایید ممنون میشم
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- میترونیدازول
باسلام پسرم فاویسم است و یه سال و دوماه داره و شیر خودم رو میخوره میتونم قررص میترونیدازول بخورم؟
- دندون و راه رفتن کودک
سلام وقتتون بخیر دخترم ۱۴ ماهش هنوز هیچ دندونی درنیاورده ، واسه اینکه دندونش درنیومده ناراحتم و علت دیگه اینکه راه نرفتن کلا ۴ دست وپا میره ، توانایب یستادن داره ولی بخواد راه بره انجام نمیده یا اینکه میخواد قدم بگیره میفته پایین به نظرتون لازم دکتر معاینه بشه یا طبیعی ممنونم میشم جوابم بگیرم تشکر
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالشه یک هفته پیش سرفه میکرد بهش یک هفته شربت آموکسی کلاو ۲۲۸ دادم خوب نشد یه کم تب کرد بردم متخصص کودک گفت خلط پشت حلق داره آموکسی کلاو ۳۱۲ داد الان دو روزه دارم بهش میدم علاوه بر اونها شربت گایافنزین و سیتریزینم بهش داده طرفش خوب شده ولی تبش بالای ۳۹ می ره وتو این شرایط که ویروس کرونا وارد شده میترسم تا کی باید تبش قطع بشه

