Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- مکنیوم
سلام وقتتون بخیر خواهر زادم تو شکم مادر مدفوع خورده به دنیا اومد تو دستگاهه ریه هاشم استنشاق کرده بچه حالش خوب میشه مشکلی براش پیش نمیاد الان و بعدن
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- سلامت نوزاد
.سلام نوزادم۱ونیم ماهشه واین چندروزه که بعداز گرفتن عاروقش پنیرک بالا میاره وخلطی هست وسفیده ورنگ زرد یا سبز نیستش واینکه هیچ علاعم سرما خوردگی هم نداره خواستم ببینم علتش چیه؟؟؟
- آروغ زدننوزاد
سلام اقای دکتر علت آروغ نزدن نوزاد چهل روزه چی هست؟ من آروغ بزنه یا نزنه بعد هر شیردهی یک ربع به پشتش ضربه میزنم ولی اکثر اوقات آروغ نمیزنه وهمیشه هم نفخ شدید داره . چیکار منم آروغ بزنه؟
- زردی نوزاد
سلام دخترم.۵۴ روزست بنظرم یکم زردی دارد دیروز ازمایش دادم نتیجه این بود.totallbilirubin5.30وdirectbilirubin0.20بوده.WBC8.60وRBC4.24وHMoglobin12.6وHematocrit35.2وMCV83وMCH29.7وMCHC35.8وPlatelet311وNetrophil20.4وLymphcte69.7وMonocyte9.9بوده بنظر شماچرا هنوز یکمی زردی داره دلیلش چیه .ایانگران کننده .هست یانه.ممنون میشم از راهنماییتون
- لرزش نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزاد یک ماه و نیم دارم.لب پایینو پای چپش بعصی اوقات دچار لرزش میشود.بیشتر هنگام گریه کردن.دلیل آن چیست؟
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- گریه و کبود شدن نوزاد هنگام مدفوع کردن
باسلام نوزادی 32 روزه داریم که هنگام مدفوع کردن احساس میکنم شدیدا درد داره، گریه میکنه به طوری که صورتش کبود میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- باد گلو سمت چپ
سلام بچه من دوازده روزشه احساس میکنم زیر صورت چپش در گلو باد کرده نگران شدم گفتم ببینم دلیلش چیه
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- سلام دختر من سه ماه و بیست روزشه سه روزه مدفوع نکرده فقط باد شکم داره چکار کنم ؟ گریه و اینا نمیکنه اصلا
سلام
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- آزمایش مدفوع
Rbc:10_12 Wbc:many
- بی قراری نوزاد
سلام دختری هفت ماهه دارم ک این روز ها خیلی بیقراری میکنه ی وقتایی تو خواب گریه میکنه مخصوصا روز ها ،تازگی دکتر بردمش مشکل رفلاکس داشته کپسول نکسیوم ۱/۲شب و صبح ناشتا و قرص فامیتدین ۱/۳شب روز استفادع میکنه .و این ماه اصلا وزن نگرفته بود .و دندان هم دراورده.
- رفلاکس
سلام پسرم ۳ماه وهفت روزه رفلاکس پنهان داره شیرخشک تروویتال arمیخوره جدیدا خیلی میاد تو دهنش برمیگرده حتی نصف شبا میپره گلوش میخواد خفه بشه بالا نمیاره فقط میلد تا گلوش برمیگرده قبلا انقدر نمیومد تو دهنش جدیدا زیاد شده به نظرتون امپرازول تجویز میکنید شما؟ امکان داره ی وقت از مولتی ویتامین پدیا بست ک بهش میدم باشه یا ربطی نداره؟
- ایبوپروفن برای کودکان فاویسم
با سلام . پسر ۵۵ روزه دارم که مبتلا به فاویسم هست . دکتر برای واکسن دو ماهگیش جهت رفع تب ایبو پروفن تجویز کرده آیا مناسب هست مصرف کنیم ؟
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون

