Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شروع غذا
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماه و ۵ روزشه براش غذا کمکی سرلاک برنج شروع کردم اما نمیدونم چرا همش استفراغش می کنه
- پودر جوانه گندم برای نوزاد ۹ ماهه
سلام وقت بخیر آیا امکان داره به شیرخشک نوزاد ۹ماهه پودر جوانه گندم آماده اضافه کرد؟؟
- علت غذا نخوردن کودک هشت ماهه
سلام.خسته نباشید.پسرم ۸ ماه و ۲۲ روز دارد.نزدیک ده روزه شیر و عذا نمیخوره.به شدت بی اشتها شده.موقع غذا خوردن خودشو عقب میکشه.امروز دیدم یکی از دندونای بالاش جوونه زده.بالا نمیاره.سرفه نداره.از دندونه یا رفلاکس پنهانه.میتونم بهش شیر خشک اچ آ بدم؟ برای اشتهاش چبکار میتونم انجام بدم خیلی نگران غدا نخوردنشم.
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دکتر قطره پدی لاکت تا کی باید به نوزاد داد؟
- سلام پسرم ده ماهشه وزنش ۸/۵کیلو چند سی سی اموکسی ۱۲۵ بهش بدم
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- شیرخشک
سلام دکتر دخترم امروز پنج ماهش تموم شد از کی باید شیر خشک نان اچ ا دو رو براش شروع کنم؟
- سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی
باسلام وخسته نباشیدبه نوزاد ۶ ماهه که یک هفته مونده بشه ۷ ماهه سرماخورده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی می توان داد؟ باتشکر از شما
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- لکه نارنجی رنگ ادرار
سلام وقت بخیر. پسرم چند روزی هست وارد ۶ ماه شده و فقط با شیر ماد تغذیه میکنه.و روز ۱ بار هم سرلاک خیلی رقیق به اندازه ۳ قاشق چایخوری کوچک میخوره.تقریبا به مدت ۱ هفته هست که در ۲۴ ساعت شبانه روز یکی دوبار در ادرار کوچک کمی لکه نارنجی رنگ میبینم.علتش چی هست؟
- شربت
سلام دکترپسرم۱۰سالشه برای گلودردش شربت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ساعت یبارتجویزکرده ولی نگفت چه اندازه بهش بدم میشه اندازشوبگیدممنون
- ناف نوزاد
باسلام لطفاً جواب سوالم بدین من ۲۶/۳سزاریان کردم وحالادخترم ۶ماهشه وتودوماهی بالای نافش با میکنه چه گریه کنه نکنه خودش تکون بده نافش بادمیکنه ودکترسه بابردمش دوتادکترگفت عادیه ویک دکترگفت سنوبده ودادم امروزوتوسنونوشته یک دیفکت به دیامتر۱۳م م درناحیه ناف مشاهده شدکه بامانورروالسالوالوپ روده به داخل دیفکت هرینه میشود (هرنی نافی) مایع ازادشکم ولگن مشاهده نشد
- زمان دادن شربت زينك
سلام پسرم ٣ماهشه به علت وزن گيري كم در ٢ماهگي دكتر زينك گلوكنات داد الان ٢٠ روزه استفاده ميكنم روزي ٥ميلي گرم خيلي تو اشتهاش تاثير گذاشته و شير خوردنش خوب شده ،ميشه ادامه بدم تا ٥-٦ ماهگي بهش بدم ؟
- نفخ
سلام بچه ام امروز 21روزشه شربت گریپ میکسچر با کولیکز بهش دادم نفخش خوب نشده چکارش کنم خیلی دل درد داره
- کندی رشد
پسرمن7ماهونیم. موقع تولدوزنش 2850 وقدش 48ودورسرش35 بودوالان.وزنش 7کیلو ودورسرش44وقدش68هست. رشدش نرمال هست یانه؟
- سلام اقای دکتردخترمن 6ماهشه شیرخشک اپتامیل پپتی میخوره شیرش تلخه ایامیشه نبات بندازم توشیرش ضرری نداره
- شیر خشک
سلام اقایی دکتر بچم شیر خشک سیمیلایک میخورد شکمش خیلی بد کار میکرد عوض کردم الان بیومیل پلاس، سوپر امیل زیاد نمیخوره چیکار کنم ممنون میشم یه راهنمایی خوب کنید!!!؟؟؟؟ امشبم براش اپتامیل خرید خیلی نگران وزنش خیلی ریزست؟؟؟؟
- سلام بچه م چهار ماه و 20 روزه سرفه داره چی بهش بدم
سلام پسرم چهار ماهو نیمشه آبریزش بینی و سرفه خلط دار داره بهش چی بدم؟؟ دکتر فقط شربت سرماخوردگی تجویز کرده اما تاثیر نداره

