Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- باسلام خسته نباشید پسر چهار ساله دارم که مدام شب سرفه مکند وخس خس سینه هم دارد کمک کنید دکتر هم بردم کفتن که حساسیت ریه دارن چیکار کنم
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- زردی نوزاد
سلام جناب دکتر من نوزاد 50 روزه دارم که زردیش هنوز پایین نیومده همون 13 هست دکتر قرص فنوباربیتال داد بهش دادم، ولی الان هرشب دارم گریه میکنم چرا بهش دادم میترسم عوارض داشته باشه ممنون میشم جواب بدین
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون
- سلام شب خوش دخترم ۸ساله است و۲۱ کیلو شربت اموکسی ۲۵۰ چقدر باید بدم
- داروی پدیزان
سلام آقای دکتر داروی پدیزان برا نوزاد9ماهه خوبه
- الت کودک
سلام .اقای دکتر .پسرم دو سالشه .چند روزه یباره التش رو میگیره میگه سفت شده فشارش میده که درتش کنه وقتی میبینم سفت و بزرگ شده مشکلی هس؟
- سرماخوردگى
سلام خسته نباشید دختر من دیروز سرفه خشک داشت بدون هیچ علائمی امروز سرفه خلطی شده ولی زیاد نمیزنه تب و سایر علائم نداره لازم بهش سفکسیم بدم ؟
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم یک سال داره چند روز هستش دندون در آورده خیلی بی قراره همش گریه میکنم اصلا پایین نمیمونه فقط بغل میکنم استامینوفن هم دادم ولی اروم نمیشه چه قطره ای میتونم بهش بدم ؟ تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی کلافه شدم
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- دوزمصرفی سوسپانسون آزیرومایسین۲۰۰
برای کودک ۷ساله با وزن ۳۰ کیلوگرم مقدار مصرف آزیرومایسین۲۰۰ چقدراست؟
- سرماخرررردگی
باسلام خدمت بهترین و باتجربه ترین دکتر اقای دکتر پسرم 12روزه سرما خرده2سالشه بینیش افتضاحه ترشحات غلیظ سبز میاد شبا نمیتونه نفس بکشه صبا هم که بیدار میشه ترشحات همراه با خون هست اوایل بهش ازیترو دادن که خوب نشد من هم براش اسپری و با پوار تمیز میکنم ولی فایده نداره اصلا قطع نشده تو این12روز ممنون میشم مثل همیشه از تجربتون بفرمایید وماهم استفاده کنیم🙏
- نشاندن نوزادسه ماهوده روز
واقعاممنون آقای دکترمرسی که هستین..آیانشاندن نوزادسه ماه وچندروزضررداره آخه خیلی دوس داره بشینه ولی نمیتونه میتونم خودم بنشونمش یاضررداره
- سلام ..به کودکم که دارای بیماری فاویسم است و استفراغ مسکند ایا ایبوپروفن ضرر دارد؟کودک من ۵ ساله است
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من ۴۰ روزشه و شدیدا نفخ داره و رفلاکس داره و بینیش کیپ هست شما چه دارویی رو براش تجویز میکنید
- سرفه نوزاد
سلام نوزاد 14 روزه که چندروزی موقع عطسه آبریزش داره ولی چندروز بعدش سرفه هم میکنه، برای سرفه داروی خاصی هست؟
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام آقای دکتر نوزادم چند روزه که سخت سینمو میگیره باشیشه بهش میدم اونم فقط تو خواب شیشه رو میگیره دهنش برفکم نداره چیکار میتونم بکنم؟ ممکنه رفلاکس باعث عدم شیرخوردن بشه؟چون میترسم رفلاکس داشته باشه
- انگشت خودن بچه
با سلام خدمت شما خسته نباشید میخواستم بگم من یک دختر 3ساله دارم که الان از 6ماهگی انگشت میخوره فقط موقعه خواب هر کاری میکنم از سرش رفع نمیشه چکار باید بکنم

