Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد قطره آد
سلام من ۲۰ روز ه به جای ۲۵ قطره ۵۰ قطره اشتباهی دادم الان خیلی بی حال وخواب آلود هستش وخیلی بیقرار مشکلی پیش نمیاد
- افتادن مژه در چشم نوزاد
سلام دخترم سه ماهه است از همان ابتدای تولد خیلی مژه های خودش در چشمش می افتاد چون مژه هایش بلند است من هم میترسیدم آنها را خارج کنم و تقریبا بعد یکروز خودش خارج میشد الان هم بعضی وقتها این اتفاق میافتد آیا این ممکن است به چشم دخترم آسیب بزند؟آیا باید آنها را خارج کنم یا اجازه بدهم خودشان خارج شوند؟
- کج شدن سر
سلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه یه مقدار خیلی کم سر سمت راستش بیرون زده چون از بچگی عادت داشت به چپ می خوابید و من به سختی گاهی به راست می خوابوندمش آیا اشکالی دارد؟ ؟؟خیلی ناراحتم از این پس اگر چند شب به راست بخوابونمش خوب میشه؟؟
- سلام آقای دکتر دختر من سه سالشه همش تو خواب ملچ ملوچ میکنه انگار داره شیر میخوره
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر. برلی نوزادی که زرده تخم مرغ میخوره اگه به حاش تخم بلدرچین بدیم چن تا زرده ی بلدرجین می تونیم بدیم چون زرده بلدرچین کوچیکه
- تغذیه کودک رفلاکسی
تغذیه کودک با ترکیب آپتامیل پپتی 1 و آپتامیل 1 انجام میشود،دوقلو هستن -سن دوقلو دختر 7ماه تمام شده. با توجه به اینکه پپتی1 در داروخانه ها موجود نمیباشد جایگیزین برای برطرف شدن حالت رفلکس چه چیزی رو پیشنهاد میفرمایید که موثر باشد. با تشکر
- وزن
باسلام ببخشید برای نوزاد نارس که موقع تولد 2/100گرم وزن داشته الان که یکسالش 14/500گرم وزنش نرمال یا زیاد ممنون که همیشه پاسگو هستید.
- استفراغ
با سلام پسرم دو سالشه به دلیل پرخوری هفت بار استفراغ شدید داشت پشت هم و الان اسهال بدبو داره چه کار کنم؟
- سرما
سلام اقای دکتر من سرما خوردمالان پسر دوسالم هم خورده میخواستم بپرسم سفکسیم بهش بدم یا نه ؟
- تب وابریزش بینی وخلط
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده بودگلودردوتب داشت بهش ازیترومایسین 200خوراکی واستامینوفن میدادم بعدسه روزدوباره ابریزش گرفت والان تب شدیدوبینی خلطدارشدبه سفیکسیم هم حساسیت داره فاویسم هم هست لطفایه داروی خوب معرفی کنیدتازودترجواب بده تبش پایین بیادتشکر
- واکسن ۴ ماهگی
سلام وقت بخیر ،پسرم ۵ماه وهفت روزش هست،بخاطر تب بالایی که ۴روز طول کشیدهنوز واکسن 4ماهگیش رو نزده چون واکسن دوماهگیش هم بخاطر سرماخوردگیش ،باتاخیرزده گفتن باید دوماه بعداز واکسن 4ماهگیش روبزنیم ، که تاخیرش تاالان طول کشید هنوز کمی آبریزش داره سیتیریزن هم 5روز خورده دوباره آبریزش داره لطفا راهنمایی کنید واکسن 4ماهگیش روبزنه یاصبرکنم خوب بشه وچه دارویی بهش بدم،بینهایت سپاسگزارم
- قطره
درود و خدا قوت ، پسرم تازه رفته تو ۱۱ ماهه تا چند ماهگی باید قطره میم اورنج بهش بدم ؟ ممنون
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- مدفوع نوزاد ۴ ماهه
سلام دخترم الان ۴ ماه و ۵ روزه هست دو هفته ای میشه که چهار روز مدفوع نمیکنه شیر مادر فقط میخوره کمی هم بی قراره هفته ی اول خودم شیاف گلیسرین گذاشتم و یک دفعه مدفوع زرد رنگ غليز خیلی هم زیاد کرد و بعد اون الان ۳ روزه باز هم مدفوع نکرده اشتهاشم خوبه به نظرتون معمولیه
- تب درناحیه شکمو سینه و پشت
سلام دکتردخترم دمای زیربغل با دماسنج طبیعیع۳۶ درجه است ولی تنش شکمش پشتش داغ میشه و سرد میشه از چی میتونه باشه؟
- دخترم 11ماهشه پاهاش رو میندازه رو هم و بی دلیل زور میزنه
با سلام دخترم 11ماهشه ولی بی دلیل پاهاش رو میندازه رو هم و شروع میکنه ب زور زدن هشیاریش رو داره تو اون موقعه ک زور میزنه غذا هم میتونه بخور خیلی نگرانم
- از پوشک گرفتن
سلام خانم دکتر خسته نباشید .دختر من ۲۲ ماهشه یک هفته ای میشه که اقدام کردم برای از پوشک گرفتن البته نه کامل روزی دوبار پوشک رو باز میکنم هر یک ربع میبرم دستشویی ولی متاسفانه تو این یک هفته اصلا همکاری نکرده با اینکه میشناسه خودش نشون میده کجا باید بره وتکرار هم میکنه تو دستشویی با اینکه میدونم که دستشویی داره ولی انجام نمیده میارمش بیرون شلوار میپوشونم یا پوشکمیکنم جیش میکنه وخودم مشکل گردن دارم هرجا هم جیش میکنه میشورم همراه با درد ازتون راهنمایی میخوام روی صندلی هم امتحان کردم جواب نداده تو این یکی دوهفته نتیجه نگرفتم چیکار باید کنم میشه راهنمایی کتید ممنون
- بیماری
سلام بچه ما ۶ ساله است و کف دست و پاش زرده نشانه چیست
- آیامیتوانم این غذاهارابدهم
باسلام خدمت جناب دکتردخترم یازده ماهشه وقتی دکترمیبرم هرسری یه چیزی میگی یه روزمیگه زردآلومیتونه بخوره سری بعدی میگه نه به نظرشمادراین سن میتونم بهش هلو.زردآلو.هندوانه.پسته.فندق.جوبرای سوپش.گلابی.نارگیل.آناناس.روغن ککنجدوزیتون بدم باسپاس فراوان که همیشه باحوصله به سوالاتمون جواب میدین🙇
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره

