Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
سلام آقای دکتر خسته نباشید خدا قوت دختر سه و سال و نیمه ای دارم از دیروز عضر دوباره بالا آورده است و دوباره دفع آبکی داشته است و تب دارد ولی تبش با آستامینوفن و پاشویی پایین می آید ولی بعو از شش ساعت دوباره تب میکند خواهش خیلی نگرانم تو رو خدا بگید چکار کنم؟ ممنونم و شرمنده
- سرما.خوردگی نوزاد سه ماه
سلام آقای دکتر روز شما بخیر دخترم سه ماه است خیلی سرفه میکنه آبریزش بینی و چشم اش چرک کرده لطف راه نمای کنید ممنون
- ختنه
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر نه ماهو نیم دارم ک ختنه نکرده دیروز زیر پوست التش یه دونه سفید دیدم ترسیدم یعنی عفونت کرده باید ختنش کنم ؟ممنون از راهنماییتون
- یبوست کودک ۲ ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم ۲سالشه،سه روزه یبوست گرفته؛دو روز اول به زور مدفوع کرد و خیلی سفت بود،و خیلی گریه کرد،امروز زور میزد خیلی اما نتوانست مدفوع کند،فکر کنم بیشتر میترسید،ملین بهش زیاد دادم،کره،روغن زیتون،اب هویچ،اب گلابی،فرنی که توش کره ریختم،خیار،مقعدش هم با گوش پاک کن و روغن گلیسرین چرپ کردم،یک سی سی محلول گلیسرین داخل مقعدش ریختم اما باز مدفوع نکرد،لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم،چون خیلی زور میزنه،چند روز پیش انار خورده،انار رو همیشه همراه ما یک مقدار میخورد با هسته راحت دفع میکرد،نمیدونم یعنی یبوستش به انار خوردن با هسته ربط داره؟؟
- بالا آوردن نیستاسین
نوزاد پنج ماهم بعداز خوردن نیستاسین بالا میاره.چیکارکنم بالا نیاره؟؟ده قطره لپ راست وده قطره لپ چپ میریزم
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر.برای خوردن پودر اس امپرازول چند ساعت قبل باید معذه ی نوزاد خالی باشه؟
- سلام دخترم سه سالشه سرفه میکنه صبح یکبار بالا آورد برای درمانش چیکارکنم
- سلام پسرمو واکسن ۱۸ ماهگی زدم الان ۵رور گذشته فقط شب اصلا خواب نداره خیلی بی قراره علتش چی میتونه باشه
- سيلياك
سلام خسته نباشيد سيلياك مادرزاديه يا ميشه بعد هم بوجود بياد؟ پسر من ١٦ ماهشه.سه روز اسهال زرد داشته الان دو روزه خوب شده اما هنوز رنگ مدفوعش زرده. يعني ممكنه سيلياك باشه؟
- دندون شیری
سلام.دختر من ۶سالشه.دندان شیری جلوش افتاده بود،دندون دایمیش دراومده بود .نمیدونم چرا دوباره لق شده وتکون میخوره...مشکلش چیه؟خیلی نگرانم ..ممنون .
- آلرژی ورفلاکس
سلام وخسته نباشیدببخشیددختر3ماهه من الان 3ماهه امپراطور میخوره تازگیاخیلی خوب شده بودواستفراغ داشت ولی نه آنچنان الان سه روزه هرچی میخوره استفراغ میکنه ومدام توخاب وبیداری تاگلوش میادوبرمیگرده خیلی اذیت میشه عادیه یاداروشوعوض کنیم وهمچنین آلرژی به پروتیین داره وبه عداوهرچی میخورم مدفوعش چرب وکشداره ودوروزدرمیان باشه روزدرمیان مدفوع داره وهمون روزدوباربه همون شکل که گفتم ولی باکمی تفاوت هرسری دیگه نمیدونم چیکارکنم درضمن دوماههتورژیم گاوی وگندم وآلرژی زاهستم
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- فک کنم سرما خورده
سلام خسته نباشید،پسرم نه سالشه گلودرد،کمی بدن درد وگرفتگی بینی داره،لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتر رفتن هم ندارم .ممنون درضمن فاویسم هم هست
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- مصرف شربت پدیزان برای زیر دوسال
سلام وقتتون بخیر. پسرم ۱۸ ماهش هست. و تا الان قطره پلارژین بهش میدادم. آیا میشه بهش شربت پدیزان بدم ازین به بعد؟ پدیزان برای چندسال منع مصرف نداره؟
- جواب ازمایش
با سلام من چند وقت قبل کفتم پسرم لکه های کبودی داره ازمایش گرفتم تمام ازمایشاش نرمال بود فقط HCT 34.8 MCV 78.7 بود به نظر شما مشکلی داره؟
- بنفش شدن زباندخترم
سلام آقای دگتر یک ماه پیش زبان دخترم بنفش شد. چند روز بود خودش خوب شد باز دوباره آمروز بنفش شده یکم میشه لطفا بگین ازچه چیزی میتونه باش دخترم سنشم 1سال
- شیر نخوردن نوزاد
پسرم سه ماه و ۲۵روزه هست اما حدود یکماه میشود که بسیار کم شیر میخورد بچه ی ارامی بود که هر دوساعت و یا کمتر از ان مدت ۹۰سی سی شیر میخورد بسیار خوب وزن میگرفت ،ماهی ۱۲۰۰گرم در حالیکه در ماه اخر فقط۴۰۰گرم افزایش داشته گریه های ناگهانی میکند به نحوی که کبود میشود.
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، ۲ روز پیش پیام دادم خدمتتون برای دختر ۵ ساله ای که احساس حباب تو گلوشون دارند و وزنشون کم هست پرسیدم فرمودید باید معاینه بشن معاینه شدن گفتن مشکلی نداره ممکنه حالت آلرژی باشه، فرمودید آزمایش باید بدن چه آزمایشی میشه بفرمایید؟ شهرستان هستم

