Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه های شبانه کودک دوساله
سلام آقای دکتر...دخترم ۲سال و ۲ماهشه...یه هفته میشه سرفه ای شبانه داره وقت خواب به نفسش توجه کردم خس خس سینه یا تنگی نفس نداره اروم میخوابه ولی وقتی سرفه میکنه یه جوریه انگار نفسش میگیره یکی دو روزم هست تو روزم سرفه میکنه دیگه هیچ علایمی نداره مشکلش چی میتونه باشه؟شربت ایمیونس بهش دادم فک کنم بهش حساسیت داد کمی کهیر زد و سرفه شروع شد آیا این سرفه ها ماله حساسیت به دارو هست یا سرماخوردگی؟بی حالی و ضعف نداره عادیه وضع عمومیش
- مشکلات پوستی
سلام پسرمن ۲سال و ۴ماهشه،روصورتش یه لک سفیدافتاده میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم دو ساله هست استفراغ داشت نصف امپول اندانسترون تجویز کردن امپولو زدیم ی روز خوب شد ولی بازم استفراغ میکنه شربت اندانسترون چند سی سی بهش بدم ؟وزنش ۱۲/۵ هست
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- مقدارمصرف شربت
سلام خسته نباشید دکتر عزیز غرض از مزاحمت مقدار مصرف شربت آزیترومایسن 200 رو واسه نوزاد 2سال و چهار ماه چند قاشق چایخوری باید خورده بشه.ممنونم
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو چقدر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم
سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بدم
- دندان قروچه کردن
پسر پنج سال و نیم داره و تو خواب دندان قروچه میکنه همیشه علت خاصی داره؟ پسرم لاغره و کم غذاست همیشه.
- کلیه و مثانه
سلام پسرم چهار سال ونه ماهشه دوران جنینی گفتند مشکل کلیه داره ک گفتند موقعی ک ب دنیا اومد تحت نظر پزشک باشه ک هفت ماهگی بردیمش ک سونا و ازمایش انجام دادیم خداروشکر مشکلی نداشت و گفتند سالم.شش ماهگی تحت عمل باز قلب قرار گرفت ک الان خداروشکر خوبه ولی پیس داره.حالا مشکل اینه ادرار ک میکنه بوی تندی میده البته یکم ک بمونه.و اینکه میخواد بره دستشویی چند قطره لباسشو خیس میکنه ک وقتی باهاش جدی برخورد کنم دیگه خیس نمیکنه.واینکه ختنه نکردیم چون دکتر قلبش صلاح ندونستند و الان ک نامه دادند ک ختنه کنه کرونا اومد.بنطرتون دکتر ببرمش و ازمابش انجام بدیم یا مشکلی نیست
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- تب
سلام پسرم یکسال وسه هفته سن دارد ۵روز است تب دارد روز اول همراه با استفراغ بود دکتر اطفال تشخیص دادند ویروسی است بعداز سه روز تب قطع نشد ازمایش خون دادم سالم بود وفقط شیاف ۱۲۵ واستامینیفون پاراکید استفاده کردم بعداز ۵ روز تب قطع شده ولی بسیار بی حال است وچشمهایش خیره میماند البته توی چندروز غذای کافی نخورده لطفا راهنمایی کنید
- کم خونی
عرض سلام دختر ۱۱ ساله ام تقریبا از ۶ سالگی موهاش شروع به ریزش کرد و نظر پزشک بر کم خونی و زیاد بودن گلبولهای سفید خون بود و حالا هم خال رو پوستش داره زیاد میشه و هم موهاش باز داره ریزش میکنه.
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟
- سرفه خشک
سلام دخترم ۳ سالش چند روز پیش تب بالا داشت ۳ روز الان تب قط شده ولی سرفه خشک اذیتش میکنه
- آمپول بتامتازون
سلام وقت شما بخیر، آمپول بتامتازون برای درمان سرفه و آلرژی در کودکان چه مدت بعد از تزریق، تاثیر در بهبودی نشان میدهد؟
- خطر اسکن هسته ای تیروئید در شیردهی
با سلام شیردادان و بغل کردن بچه 1ساله بعد از اسکن تیروئید چند ساعت باید فاصله داشته باشه؟
- نشت مدفوع
سلام وقت بخیر. دخترم۸سالشه. حدود یک ماهه که نمیتونه مدفوعش رو کنترل کنه کامل هم تو لباسش دفع نمیکنه فقط نشت مدفوع داره. این اتفاق بیست الی سی بار در روز اتفاق میوفته. دیگه خسته شدیم. گاهی سفته و یبوست داره ولی گاهی هم خیس و نرمه
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟

