Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه هست حدود بیست روز پییش بردم دکتر براش کوتریماکسازول تجویز کرد یک دوره ده روزه مصرف کرد بعدازاون چهار روز بهتر شد ولی بعداز این زمان دوبره سرفه شدید داشت بردم دکتر دکتر گفت به کوتریماکسازول جواب نداده وبراش اموکسی کلاو تجویز کرد به مدت ده روز دکتر گفت چون زیر سه ماه هست که انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو باید مصرف کنه الان حدود پنج روز هست که استفاده کرده امروز دور مقعد و عالتش وکلا جای پوشکش جوش زده خیلی نگرانشم چکارکنم قطعش کنم یا ادامه بدم مشکلی براش پیش نمیاد
- ایروکاست برای افراد فاویسم
سلام وقتتون بخیر. قرص ایروکاست را افراد فاویسم میتونن مصرف کنن؟
- سلام خسته نباشید . آقای دکتر دختر من دوماهشه ویتامین آد رو دوبرابر بهش میدادم یعنی دو میل الان سوالم اینکه خدایی نکرده براش مشکلی پیش میاد ؟ من الان باید چیکار کنم ؟ میشه راهنماییم کنید ممنونم
- کرونا
سلام آقای دکتر من و همسرم کرونا داریم دخترم دوسال و دوماه داره اونم با ماست کمی عطسه میکنه و یه کوچولو چشمش قرمزه داروی خاصی نیاز هست بخوره علائم دیگری خداروشکر ندارد
- افزایش گلبول سفید خون
با سلام خدمت وخسته نباشید خدمت اقای دکتر: من دخترم دوسال وهفت ماهشه واسه چکاپ کامل بردم ازمایش گرفتم که گلبول سفید خونش ۱۱هزار وخورده ای بود که بالا نوشته بود خواستم بدونم چگونه درمان میشه از استرس شب وروز ندارم واین بیماری خطرناکه مممنون
- ختنه روزدوم
سلام مجدد.پسرم که گفته بودم عفونت ادراری داره ختنه کردیمبه گفته دکترش چربی اضافه هم زیادجم شده بودسر آلتش. الان از دیروز سرالتش خشک وزخمی شده وبه شدت دردناکه طوری که وقتی به پوشکش گیرمیکنه جیق میکشه.براخشکی وزخم سرآلتش چی استفاده کنم نرم بشه اروم بگیره .تشکرمیکنم ازراهنمایی های به موقع شماخداخیر بده شماراآقای دکتر
- شیر خشک نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳ماه و ۱۰روزشه .هنوز شیرخشکشو بزور میخوره تا۶۰تا شاید بخوره بقیشو دیگه گریه میکنه یا توف میکنه بیرون و سرپستونک رو نمیخوره که بقیشوبخوره.شمابهش شیرخشک گیگوز داده بودین
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ سالشه از وقتی به دنیا اومده آبریزش دهان داره هوا که گرم میشه قطعمیشه آبریزشش به محض سرد شدن هوا دوباره شروع میشه دلیلش چیه
- دندان درد
سلام،پسرم ۶سالشه فاویسم داره برای تسکین دندان درد چه دارویی به او بدهم
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- یبوست
سلام پسرم ۴۰ روزشه هر دهشت روزشکمش کار می کنه ودل پیچه داره خیلی گریه وبی قراری می کنه،دکتر بردمش بهش شربت وقطره داده ولی هنوز همنطوره چیکار کنم؟
- شربت تقویتی،
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم چهارونیم ساله باوزن ۱۵ و قد ۱۰۲ هست چه شربت تقویتی میتونم براش تهیه کنم و مقدار مصرفش چقدره ممنونم
- قرص آسپرین
سلام دکترمن پسرم ۱۷ماهشه وشیرخودمومیخوره دکتربرام قرص آسپرین نوشته حواسم نبودبگم بچه شیرمیدماشکال نداره بخورم روبچه اثرنداره؟
- گرانالوم نافی
سلام پسرم بعدافتادن ناف یه تکه قرمز رنگ داخل نافش مونده ازنمک استفاده کردم نافش بانیترات نقره سوزوندن ازپماد هیدروکورتیزون استفاده کردم ولی هیچ کدوم جواب ندادن یکم مایع بدبو ازنافش بیرون میاد نمیدونم چکارکنم
- خدا قوت دکتر جان
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم ۶ سالشه و سرفه هاش بشدت ترشحی هستش فقط و فقط سرفه داره چیکار باید بکنم مرسی
- مطب؛
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخگویی شما ، درجواب شما که پرسیدید با امروز ۲ روز است که تقریبا هر ۷ساعت تب ۳۸ و نیم میکنه بیشتر سر و صورت و گردنش گرم میشه گلودرد و گرفتگی بینی هم داره

