Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف انتی بیوتیک
سلام بچه من ۵ ساله و ۱۴ کیلو وزن داره عفونت گلو داره و متاسفانه هیچ شربت انتی بیوتیکی مصرف نمیکنه الان دکتر گفته قرص سفکسیم ۲۰۰ روزی نصفی بهش بدم براش مشکلی نداره مصرف قرص
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید جواب منو زود بدین ممنون میشم برای کودک ۴ سال و نیم شربت استامنوفن نداشتم قرص ۳۲۵ دادم برای یک بار که مشکلی پیش نمیاد
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم رو اذرماه وقتی ۳۴ روزه بود ختنه کردم. الان زیر آلتش انگار گوشت اضافه ست.من خیلی نکرانم میشه کاری کرد ؟
- اسهال
سلام پسرم یک سال پنج ماهشه چند روزه اسهال داره توی اسهالشم عفونت داره چی بهش بدم بخوره
- مدفوع سیاه رنگ
کودک من 22ماهه هست و چنروزه تب شدید داره و از دیشب مدفوعش سیاه رنگ شده حالت دلپیچه هم داره
- قطره باکتی ماید20
قطره باکتی ماید 20برای نوزادان 10ماهه ضرری برای چشمش ن اره
- دیدن خون در ادرار بعد از ختنه نوزاد طبیعیه
- قرمزی پوست
سلام وقت بخیر 🌸 دخترم ۱۰سال داره یک هفته پیش تب داشت بعد بدنش کلا قرمز شد الان تبش قطع شده ولی هنوز خارش میده و قرمزیش از بین نرفته
- گریه نوزاد
دختر ۹۴ روزه ام دو روزی است که برای خوابیدن گریه میکند یعنی از صبح که بیدارمیشه تا شب هربار که خوابش میگیره و میخواد بخوابه مدام گریه میکنه و دستاش رو میخوره و آروم نمیشه، چکاری باید انجام بدم و علتش چیست؟
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما
- سلام اقای دکتر جای واکسن 6ماهگی دخترم خیلی سفت شده چیکار کنم
- درمان نوزاد
سلام دکتردختربچه ای دارم 3ماهش هست چندروزه اسهال دارهخواستم ببینم علتش چیست چه دارویی بهش بدم
- قرمزی چشم و خش خش صدا
سلام اقای دکتر. من چهارشنبه پیام داده بودم. پسرم شکم درد و تب و بی اشتهایی داشت. پنجشنبه صبح تبش کم شد و غروب پنجشنبه هم تبش قطع شد. شکم دردش هم خوب شد. از پنجشنبه یدونه چشمش قرمز شده و از امروز هم که جمعه هست صداش خش دار شده. تک و توک سرفه هم میکنه. لازمه دارویی بدم یا ویروسی هست و خودش خوب میشه؟ منم دارویی ندادم فقط برای تبش استانینوفن میدادم. ۵ سال و نیمه و ۱۸ کیلو وزن
- یبوست نوزاد
ببخشید دخترم یبوست داره تا شیاف نزم دستشویی نمیکنه باید چیکارکرد
- مدفوع نوزاد
باسلام وخسته نباشید. یه نوزاد ۲۰ روزه دارم که چندروز اول زردی داشت ولی برطرف شد . از بدو تولد شیرخشک نان 1و شیرخودمو بهش میدم ولی چندروزیه که یه روز مدفوع نمیکنه یه روز مدفوعش آبکیه شبیه ادراره اونم یکی دوبار فقط وهنوز قطره ی زردی هم بهش میدم ممکنه مشکل از شیرش باشه اخه شیرخودمو که میخورد مدفوع میکرد ولی آبکیه شل نیست ولی شیرخشک که میخوره مدفوع نمیکنه
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- کرم عرق سوز
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر من کرم wee برای عرق سوز شدن بچه اشتفاده میکنم و اربار کثیف میکنه با دستمالومرطوب پاکش میکنم لان 22 روزشه میخوام بدونم کرم بهتر چی پیشنهاد میکتید؟و اینکه هربار با دستمال پاک نکنم؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم سرماخورده گفتین ک شربت سرماخوردگی و سیتریزین بده از امروز سرفه میکنه برای سرفه چ شربتی بگیرم بدم؟
- بالا آوردن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختردو ماهه دارم یک ماهه بود خودم برا دل دردش شربت کیدومک بهش دادم که از همون روز هرچقد شیر میخورد بالا میاورد همینطور بالا آوردنش ادامه داره تا این هفته واکسن دوماهگی زدم استامینوفن بهش دادم که خیلی بیشتر بالا میاره طوری که هیچ شیری تو معدش نمیمونه با این شرایط کرونا میترسممطب بیارم خودم میتونم شربت رانیتیدین بهش بدم احساس میکنم با داروهایی ک بهش دادم معدش بهم ریخته اینم بگم زمانی که خوابه بالا نمیاره

