Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفح
با سلام دختر من 16 ماهششو خیلی نفخ داره که اذیتش میکنه و بصورت باد که خارج میشه راحت میشه. گریپ میکچر هم چونن رفلاکش داشت بهش ندادیم . قبلا که کوچکتر بود شربت کامی وی می دادیم که زیره داشت. الان چه شربتی رو توصیه میفرمایید. و با چه میزان مصرف(چه خارجی و چه ایرانی) با تشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من 1سال و دوازده روزه هستش سرماخورده بهش آزیترومایسین 100داذم 5روژ ولی بازم سرفه های خلط دار داره پلارژینم میدم حالا به نظر شما سفکسیم 100بدم بهش یا نه وزنشم 12کیلوهستش
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- سوزش ادرار
سلام دکتر دخترم سوزش ادرار داره میگه وسط پاهام درد میکنه 6سالشه باید چه کار کنم لازمه ویزیت بشه
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام وقت بخیر.پسرمن۸سالشه چندروزه تب ولرزداره وسرفه هم میکنه شربت ازیترومایسین۲۰۰بهش دادم بعدازچندساعت هردوچشمش عفونت میکنه.چکاربایدبکنم
- مولتی
سلام واحترام.فرزندم دوسال وچهارماهش..ازنظرمالی تقریبا ضعیفیم وتنوع غذایی یا غذای مناسب نداریم برابچه.ولی بهش هرروز مولتی ویتامین میدم..نگران رشدو کمبود موادغذایی ش هستم.با مولتی ویتامین کمبودها جبران میشن؟
- گلو ووو
سلام من بچم 7ماهشه خودم گلوم درد میکنه سرما خوردم میشه قرص آزیترو مایسین با سیتریزین بخورم
- دختر من حدود ۷ سالشه و عفونت ریه داشت و بهش آنتیزبیوتیک دادم الان باز’میبینم خس خس’میکنه موقع خواب
- بیقراری و بی خوابی
س نوزادی دارم 45 روزه پسر تازگیها خیلی بیقراری میکنه باید چکار کنم
- سرماخوردگی
وقت بخیر . پسر ۹ ماهه با وزن ۹ گیلوگرم که برای سرماخوردگی و خس خس سینه دکتر بهش شربت نئوتادین ، اسپری بکلوتروکس داده که هر ۱۲ ساعت باید ۲ پاف زد رو چند روز باید ادامه بدم ؟ دوره درمان حداکثر چند روز میتونه باشه ؟ اگر زودتر بهبود یافت میتونم اسپری رو قطع کنم؟
- اسهال نوزاد 4ماهه
دیروز قرص پنتوپرازول خوردم,از عصر دیروز نوزاد ۳ماهه دارم که دفع اسهالی داره,امروز سه بار دفع داشته,دیروز عصر دوبار,,,از عوارض پنتوپرازول هست؟چیکار کنم؟تا کی اسهالش ادامه داره؟
- لاغربودن نوزاد
سلام دکترخسته نباشید دخترم هفت ماهشه خیلی لاغره چه غذای کمکی میتونم بهش بدم تا یکم وزنش بیشتربشه ممنون.
- کودکم به طور مکرر مدفوع میکنه نشانه چیست؟
با سلام کودک نه ماهه ام به طور مکرر مدفوع میکنه زیر چشاش هم کبوده اگر عفونت گوارشی داشته باشه دکتر تشخیص میدن چند وقت پیش چکاپ کامل داده مشکلی نداشته باید اول ازمایش بگیرم ازش
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر سه ماهه واکسن 18 ماهگی واکسن رو نزدم آیا میتونه الان بزننه یا دیگه تاثیری نداره؟
- سرفه کودک ۵ساله وعفونت گوش
- سلام پسرم با یکسال و ۵ سرفه خلط دار کودک فقط موقه خواب
پسرم یک سال ۵ ماه با وزن ۸ کیلو فقط موقع خواب سرفه میزنه زیاد اموکسی ۱۲۵ گرفتم آیا موثر هس راهنماییم کنین
- عفونت ادراری
اقای دکتر نوزاد دوماهه نزدیک ب سه ماه هستش عفونت و سوزش ادرار و قطع وصلی ادرار میشه این شربت سفکسیم چند دوز باید بدم
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه چندبار درروز میتونه شیرخشک چندبار پاستوریزه بخوره؟
- سرلاک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد یازده ماه دارم میخوام بهش سرلاک بدم یبوست و کمبود وزن داره چه سرلاکی بدم خوبه؟
- اسهال نوزاد ده روزه
نوزاد ده روزه. سه روزه انقد مدفوعش ابکیه ک از مقعدش نشت میکنه بیرون دائم اندازه یک سکه زرد داخل پوشکش ش هست . حدود ۱۷ بار هم در روز پی پی میکنه ک گاهی مایع زرد هست گاهی داخلش دون دون هم هست. چکار کنم

